Site kitlemiz içerisinde futbola meraklı insan sayısının çokluğundan, sadece bu konuya ayrılmış bir başlık açmanın gerekli olduğunu düşündük.
Bundan böyle tuttuğunuz takımla ilgili övgü ve şikâyetlerinizi buraya yazabilir, oynadığınız kuponları burada paylaşabilirsiniz.
Böylece hem konuyla ilgilenenler tüm bu muhabbetleri tek bir yerde bulabilir hem de Serbest Kürsü kısmı daha genel muhabbetler için kullanılabilir.
Şimdiden herkese keyifli muhabbetler.
R.I.P. Football 1869-2021
Bu b*şkanlar kulüplerini alıp Amerika’ya falan taşınsınlar. Orda daha çok para vardır.
Klas hareket: https://www.footyheadlines.com/2021/04/iron-maiden-x-west-ham-away-kit-released.html?m=1
19.04.2021
@P L A G U E, Geç bile kaldılar bunun için.
Yeni lige göre eski şampiyonlar ligi şampiyonları revize edilirse 2008 şampiyonu fener oluyor shsdksfjh
https://twitter.com/AkanjiSZN/status/1384134492109955080/photo/1
19.04.2021
@Yiğit, Ekşi’den:
“O dediğiniz olay ancak kuantum evreninde teorik olarak olabilir. Siz gözlemlediğiniz an Fener 2. olur amk.”
19.04.2021
@Emre Görür, Ahahhahahaha çok doğru.
19.04.2021
@Emre Görür, puhahahaha çok iyi. Şaka maka bir bu sene şampiyonluk ve cl’ye gitme şansımız oldu onda da cl diye bir şey kalmadı amk… (bkz: Fener ile Allah arasında bir türlü bitmek bilmeyen husus)
Bruno Fernandes göte göt demiş. Kırık İngilizcesiyle. İkonik bi slogan olacak bu haha.
https://preview.redd.it/ihwt5cp9r4u61.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=fde1e652e794b1ea98a83bf2652fe67e2b807e38
Klopp (bikaç yıl önce bu mezvu için “bollocks” demişliği var) başta olmak üzere satılmış kulüpler bünyesindeki insanlardan daha fazla tepki bekliyorum.
19.04.2021
@çaksu, Ben bu aşırı tepkiyi, yöneticiler ve futbolcular nezdinde samimiyetsiz buluyorum. Yıllık 20 milyon kazanan topçu futbolu öldürmeyin diyor. 100 milyon dolarlık oyuncu transferi yapan takım bu projeye karşıyız diyor. Futbolun kapital hale gelmesi 25 yılı buluyor. Benim için değişen bir şey yok. Endüstrileşmiş bir sektör evrimini tamamlamış olacak. Ha az ha çok. Yerel ligler ölecek diyenlere de katılmıyorum. Yerel ligler zaten ölü. Alt ligler ölmez. Endüstri oralara 2 3 lig dışında uğramadı. Erokspor, Yomraspor cephesinde, Lincoln City, Harrogate Town cephesinde değişen bir şey olmayacak. Fakat 5 lig dışındaki 1. ligler zaten ölmüştü. 5 lige oyuncu yetiştirmekten başka bir ehemmiyetleri kalmamıştı. Şimdi ise kesinkes görevleri bu olacak. Dünya değişiyor. Her alanda değişiyor, futbolda da değişecek. Sen Liverpool taraftarısın. Süper Lig kurulmadan önceki Liverpool halkın mı takımıydı? On milyonlarca euro alan ultra lüks hayatlar yaşayan oyuncuların takımı Liverpool. Dünden beri Perez’i şeytanlaştırmaya çalışıyorlar. Üç maymunu oynuyor herkes. Şu ana kadar her şey adaletliydi, futbol ruhu zirvedeydi bizim mi haberimiz yok. Ben en son futbol ruhunu 2002 dünya kupasında aldım. Eskilere göre ise 90′lardan itibaren futbol ruhunu kaybetmeye başladı. Çünkü işin içine para girdi. Mevcut dünya düzeninde bir şeyin içine para gidiyorsa o şey yavaş yavaş çürür, ruhsuzlaşır, meta halini alır.
19.04.2021
@deadhouse, Uefa’nın açıkladığı yeni sisteme tepki göstermeyenler nedense şimdi futbolun bittiğini iddia ediyor. 2009′dan bu yana zaten Real, Barça ve Bayern dışında 3 şampiyonluk çıktı hepi topu. Bunların 2 tanesinde de Bayern final oynadı. Bu üç kulübe anca parayı basan arap ve rus milyarderler kafa tutabiliyor. Mbappe’ye Neymar’a 400M euro veren takım yeni oluşuma katılmıyormuş :)
Uefa ve fifa yıllarca futbolu sikti zaten. Üstüne yolsuzlukları ve şerefsizlikleri de tuzu biberi oldu. Daha da üstüne yeni cl planını açıkladılar. Pastada en büyük payın uefa’da olması bana saçma geliyordu açıkçası, irfantinoların platinilerin yıllarca kralı olduğu oluşumdan otorite falan olmaz. O muhteşem “financial fair play” olayına girmiyorum bile.
Ha süper ligin de daha nasıl olacağı belli değil ama peri masalları iyice suya düştü. Eleştirmek için sistemin detaylarını iyice öğrenmek lazım. Ancak demek istediğim şu anda da zaten mini bir süper lig var. Para direkt kulüplere gidecek artık.
Dediğin gibi Hollanda ve Portekiz gibi ülkeler anca 40 yılda bir başarı gösteriyorlar.
19.04.2021
@Yiğit, Kesinlikle öyle. 222 milyon euro’ya oyuncu transfer ediyorum ama Süper Lige karşıyım, komedi resmen. En son Porto tarihi bir başarı göstermişti. O yıldan beri zaten her şey 8 10 takımın tekelinde. 2. sınıf bir takım için CL’yi almak imakansızdan öte oldu.
19.04.2021
@deadhouse, evet dediğim gibi hatta 8-10 takım değil 3 takım özelinde dönüyor artık.
Liverpool’un bile kupa alması büyük olaydı esasında. 4-0lık maç olmasa yine Barça’ya gidiyordu şampiyonluk. Bu üçlü ya şampiyon oluyor ya da şampiyona eleniyor. Devran komple başka bir üçlüye dönecek, yoksa başka sürpriz bir takımın aradan sıyrılması çok zor. Ben artık futbola takımlar olarak değil futbolcular olarak bakıyorum. İyi top oynayan ve büyüleyen topçular illa olacak ve onlar her koşulda zevk veriyor. Sevdiğim adam kimdeyse onu tutarım ben. Messi’nin yerine kimi koyacağıma karar veremedim bir tek.
19.04.2021
@deadhouse, Futbolun metalaşması hep azar azar dürterdi hepimizi. Zamana yayılan, seyrelmiş, dağınık bi tepki vardı alttan alta. Odaklandı bir anda. Bence güzel bişey. Bi sınırımızın olması. “Yok artık mk” denmesi.
Olan düzende pratikte sık görülmese de her zaman bi ihtimal var underdog takımın bişeyler başarması için. Önüne sistematik/sistemin içine yedirilmiş şekilde çekilen bi set yok. Leicester EPL’yi, Porto ŞL’yi alabiliyor. GS çeyrek final, Roma, Lyon yarı final oynayabiliyorlar.
Post-Abramovich devri satın almalar istisna, dev dediklerimizin çoğu organik şekilde büyümüş takımlar. Tarihiyle, kültürüyle, iyi yönetilerek, üstüne koyarak, ruh yaratarak.. İnsanların gönül bağı, desteği en altta temelde hep.
Velhasıl; ruhsuzlaşma/kapitalizasyon süreci zaten vardı; ama iyice bokunu çıkarıyolar bu şekilde. İnsanların “vuehh mk yok artık siktirin gidin” demesi normal ve sağlıklı bence.
19.04.2021
@deadhouse, He tabi milyoner futbolcuların açıklamalarını samiyetsiz bulmana çok bişey diyemem. Tercih. Ama objektif olarak da bu sunulan sistemin futbolun ruhuna/insanların gönül bağına zarar verecek bi düzen olduğunu düşünüyorum, o yüzden konumundan bağımsız buna karşı yönde fikir söyleyen insanların samimiyeti konusunda yorum yapmamayı seçiyorum ben. :) Belki de samimilerdir.
Fırsatım olsa ben de futbol oynayıp milyonlar kazanmayı reddetmezdim. O konumdayım diye düzenle ilgili samimi bi fikrim, tepkim olamaz mıydı.. bence olabilirdi.
20.04.2021
@çaksu, Bence olmaması gerekir. Eğer ahlak, etik, adalet gibi kavramlara inanıyorsak olmaması gerekir. Futbolcunun yaptığı işin değerinin aylık maksimum 20 bin dolar olması gerektiğini söyleyecek halim yok, ütopik yaklaşımlara gerek yok. Yine de sence yüz binlerce insanın emeğinin aylık elde ettiği parayı 2 haftada (mevcut düzen gereği) elde eden insanın ruhtan bshsetmesi abes gelmiyor mu? Beni ilgilendirmez. İsteyen istediğini samimi bulmakta özgür, isteyen istediği ideolojiye inanmak özgür. Benim samimiyet anlayışıma uymuyor. Dünyayı değiştirecek değilim, ancak haftada gereksiz şekilde 400 bin pound kazanan biri bir zahmet ruhtan bahsetmesin. Yanlış doğru olabilirim kimilerine göre. Benim düşüncem bu. Servet düşmanı olarak algılanabilirim, evet servet düşmanıyım. Mirasa bile inanmıyorum. :)
20.04.2021
@deadhouse, Senle birbirimize dokunursak saf enerjiye dönüşerek ikimiz de yok olacağız bence (dil çıkaran gülücük)
Var ol abi.
Ben çok tabiata ya da herhangi bir değere aykırı görmüyorum sanırım, bi insanın sapık paralar kazanmasını. 100 yıldan fazladır gelişen ve sürekli insanları peşinden sürükleyen bi oyun var. Onunla ilgili şeylerin değeri de sürekli artıyor. Güzel vücudun, güzel sesin, deha seviyesinde zekanın vs değerinin çok uçuk olması gibi.
Hayvanız sonuçta. Tüm isteğimiz yiyip içip sikişmek, biraz da oynayıp gülmek heyecanlanmak. Kozmik adalete inanmadığımdan pesimist miyim, keyfe sahip olabilen keyfini sürsün diye düşündüğümden optimist miyim karar veremedim. Nihilizm ve taoizm arasında salınarak diverge ediyorum.
Top fırlatanların kazandığının yarısı aç çıplak insanlara gitsin isterdim ben de. Veren de var belki. Herkesin kendi bileceği iş. Ben de kimi zaman gördüğüme veriyorum. Kimi zaman görmezden geliyorum, niye bilmiyorum.
Net bi savda bulunabildim mi onu da bilmiyorum şu an. Heraldi bulunamadım. Bulun beni imdat!
O da bişey mi ben mülkiyete bile inanmıyorum, peh!
:)
(ben biraz uyuyayım)
20.04.2021
@çaksu, Kimsenin hayat görüşünü sorguladığım yok, haddim de değil. Yeryüzündeki paranın % 90′ı % 1′de zaten. O konulara girmeyelim şimdi. Aslında sinirlenmemiz gereken çok şey var. Nasıl dayanabiliyoruz aklım almıyor. Cennet koylara göz göre göre oteller dikiyorlar, senin, benim, herkesin oralar. Ama birileri gelip el koyuyor, burayı sattım ve başkasının mülkü orası, oraya giremezsin diyor. Delirmek için daha nasıl bir neden olabilir ki. Fakat dediğin gibi hayvani yönümüz ağır basıyor, hayatta kalmaya çalışıyoruz, her şeye eyvallah diyoruz. Kehanet olarak algılama ama bir gün götümüzde öyle bir patlayacak ki bu durum, ne hayatta kalma isteği, ne eyvallah çekebilecek durumda olacağız. O zaman da çok geç kalmış olacağız. The Wild Bunch filmindeki kovboylar gibi sikerim hayatta kalmayı da deyip otorite ve güç karşısında savaşacağız. Fakat sonumuz filmin sonundaki gibi olacak. İzlemişsindir, harika bir film. En sevdiğim Western filmidir.
20.04.2021
@deadhouse, Hmm izlememiştim. İzlerim o zaman, eyvallah.
Yani manyak top oynadığı ya da acayip güzel olduğun için dev paralar kazananlar pek batmıyor bana. Benim de o kadar para eden bi kabiliyetim, özelliğim olsa kullanırdım heraldi.
Da harcayabileceğinden çok daha fazlasını kazanmak için, direk şekilde insanların ve gezegenin ebesini belleyenlere kayıtsız değilim tabi ki. Düzenli şekilde dellenirim.
Zaten bu puşt kulüp sahipleri de bu kategoriye giriyor biraz. Kara tapıyor ve öldürsen dönmüyorlar dinlerinden.
…
İki günde ne yazdım, tutarlı bişey oldu mu bilmiyorum.. Sanmıyorum haha. Neyse kelimeler uyuşmadı diye yok olacak değilim. Gerçi olsam da canıma minnet. Eheh. En büyük hayalimdir. Gelecek planlarım arasında en tepede.
Zamanla kısmen aşınsa da sporda ABD sisteminin şaşırtıcı bir üstünlüğü var. Şaşırtıcı çünkü Merkez Bankası’nın bile devlete ait olmadığı, orman kanunları (liberalizm) üzerine kurulu bir ekonomik yapıya sahip olmasına rağmen spor alanında oldukça “demokratikler”. İstersen 3 kez atletizmde olimpiyad şampiyonu ol, 4.ye katılabilmek için ulusal müsabakalarda gerekli dereceleri elde etmen gerekir. Kulüp bazında da öyle kafana göre para harcayamazsın. Bu da sistemi dinamik tutar. Alttan gelen gencin önü açık tutulur, fakir-zengin kulüp ayrımı fazla bir önem taşımadığı için gelecek planlamasını başarılı şekilde yapan bir kulüp birkaç yıl içinde dipten zirveye çıkabilir.
Futbol Avrupalıların hegemonyasında olduğu için orada durum gayet kötü. Olay tamamen sermaye kontrolünde. Çok büyük sermaye yatırımı olmadan dipteki bir takımın üst sıralarda yer alması imkansıza yakın. Bütün bunlar yetmezmiş gibi şimdi bir de büyük takımlar Avrupa Süper Ligi’ni kuruyor. Bütün kazanç onlara gidecek. Yerel ligler tamamen anlamsızlaşacak. Alt tarafı 1 yıllık pandemi ama mevcut dünya düzenini ciddi şekilde sarsıyor.
19.04.2021
@Emre Görür, 300 milyon dolarlık kontratlardan ve 10 bin dolarlık Nba maç biletleri dışında tamamen katılıyorum.
Avrupa süper ligiyle ilgili Fifa başkanı açıklama yaptı resmen çocuğu koydu. Avrupa super ligindeki takimları şampiyon liginden avrupa liginden men edip. Avrupa super ligindeki oyuncuları kendi milli takimlarında oynamarınada izin vermeyecek. Ortalığı kan götürücek anlaşılan…
19.04.2021
@Aykut taştan, bence oynatmazlarsa kendileri kaybeder. Euro 2020 izleyeceğim ama Belçika’da De Bruyne falan olmayacak aynen :) Belçika vatandaşı izlemez lan. Dünya kupası yapılıyor ama fifa Messi, Ronaldo gibi oyuncuların gelmesini yasaklıyor :)
20.04.2021
@Yiğit, Kör dövüşü. Karşılıklı blöf. Paşa paşa oynatacaklar, liglerinde de oynayacaklar. Kimse paranın önünde duramaz. Hiç olmazsa binlerce yıldır tarih bize bunu gösterdi. Yeterince kanıta sahibiz.
20.04.2021
@Yiğit, valla fifa başgan emminin yaptığı açıklamayı diyorum. Yoksa bende senin gibi düşünüyorum. Adamı mikerler. Bekleyip görecez bakalım. Neler olacak daha. Gerçi bu avrupa süper ligi maçları olursa neye göre kime göre maç yapacaklar habgi kurallara göre yada hangi hakemler bu bünyede yer alacak. İkı ucu boklu değnek.
İşten güçten Avrupa Süper Ligi konusunda yorum yapamamıştım, bugün yaparım diyordum ama daha fırsat olmadan dağıldı proje. Hayırsız bir şeydi, doğamadan bitti neyse ki.
21.04.2021
@Ahmet Saraçoğlu, https://twitter.com/TheSpursExpress/status/1384575822334504962
21.04.2021
@çaksu, ahaha
Dünyanın en büyük fail’i oldu tüm mevzu. Az önce Milan ve Juve de çıktı. Daha 2 gün önce ültimatomlar, restler, her bir şey havada uçuşuyordu, Perez 2 günde deli deli yaptı kendini.
21.04.2021
@çaksu, Bir de şu var:
“If Bayern and PSG doesn’t join the ESL then we’ll create our own Bayern and PSG.” – Fiorentino Perez
21.04.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Eheh. İşte bu puştlara arada hatırlatmak lazım. Üstümüze basıp yükseliyosun, altında kımıldarsak dengen bozulur, devrilebilirsin diye.
Bizim Liverpool’un “sahibi”, Liverpool kelimesinin telif hakkını almaya çalışmıştı yok böyle bi edepsizlik. Bu arada bilmeyen varsa, şehrin adı da Liverpool haha. Az bile şu an gördüğü tepki. Beter olsun.
Eğer futbolcular haftalık 500 bin pound alacaksa, 150 milyon eurolara oyuncu transferi yapılacaksa, Şampiyonlar, Şampiyonlar Ligi’ne katılamayacaksa, Konferans Ligi rezilliği uygulanacaksa, Avrupa Süper Ligi projesi “dürüst” bir projedir. Perez de yalancı değildir. Üç maymunu oynayan, sözde futbol ruhunu korumak isteyen kişiler de sahtekardır. Bence nabız yokladılar. Süper lig projesi er ya da geç uygulanması zorunlu bir projedir. 150 milyona oyuncu transfer eden takım CL şampiyonu olunca 120 milyon euro kazanıyor. 10 milyon euro harcayan takım yarı finale çıkınca 100 milyona yakın para kazanıyor. Böyle sistem olmaz. Avrupalılar kapitalizmi Amerika’dan öğrensin. Kusursuz bir spor organizasyonu var orada. Avrupalının kafası karışık. Ne % 100 kapitalist olabiliyorlar, ne eşitlikçi bir anlayışa sahip olabiliyorlar. Zaten kıta olarak 100 yıldır Amerika olmaya çalışan, ama olamayan bir zihniyete sahipler.
2020 2021 futbol sezonunu Galatasaray adına heba eden teknik direktörü bulunuz. Baş harfi F.
Gerzek Türk taraftara dönüşmek istemiyorum ama geçen maç Vida’nın eline çarpan top ve bu maçta verilen penaltı gerçekten rezalet ötesi kararlar.
25.04.2021
@Yiğit, İkili averajda sizden öndeler. Tüm maçlarınızı alsanız bile Beşiktaş’ın en az 4 puan kaybetmesini bekleyeceksiniz. İmkansız değil, ama çok zor.
Fener ilk yarı 9′u isabetli 15 şut çekti, 3 gol attı. Vay be. Şampiyon olurlarsa büyük başarı olur. (Emre B. için)
25.04.2021
@deadhouse, kalede harun olunca takım mecbur böyle oynuyor. 3 gol falan atmazsak maç kazanmamız zor. Beşiktaş pek de iç açıcı oynamıyor. Son 2 maçta daha bile fazla puan kaybedebilirlerdi. Bir de Galatasaray derbisi oynayacaklar. Tüm maçları kazandığımız sürece rahat şampiyonuz diye düşünüyorum ama Harun hiç güven vermiyor.
Burak ne yaptı ya. O değil de Ligue 1 çok keyifli bu sene.
Real 1, Hatay Var. Yarın da Gs H0, Bjk H0.
27.04.2021
@deadhouse, RM-C maçı 0-0 bitse de 4-1 falan bitse de şaşırtmayacak bir maç.
28.04.2021
@deadhouse, dün oynadığım tek kupon.
https://nsn.page.link/YVw8U
28.04.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Çok güzel kuponmuş. Real’e fazla güvendim, aslında ideal olan 0′mış. Bugün Gs ve Bjk alır, Kayseri Var biter diye düşünüyorum.
28.04.2021
@deadhouse, Real’in dünkü maçtan önceki son 4 maçının 3′ü 0-0 bitmiş, ondan gaz aldım ben de.
Werner tam bir kazmasın aga sen. Çöp dolu bir balonsun.
27.04.2021
@Ahmet Saraçoğlu, her chelsea maçı/özeti izlediğimde top ayağına geldiği anda direkt bunu söylüyorum.
28.04.2021
@Yiğit, dünkü maçın 20. dakikasına kadar o kadar saçmaladı ki bir yerden sonra takım arkadaşlarının “bu atamaz” diye ona vermediğini hissettim resmen. Boştayken bile vermediler bazı pozisyonlarda.
Real rezil oynadı. İkinci yarı çok sıkıcıydı. Tuchel ile birlikte Chelsea çok iyi kıvam aldı ama gerek Werner kazması gerekse de tecrübesizlik ikinci golü getirmedi.
İkinci maç kesinlikle Giroud bir şekilde oynamalı. Taş gibi pivot forvet, gerekirse Werner kadar kaçırsın yine daha çok iş görür her türlü.
Pulusic ve Mount çok beğensem de rakip Real ise Ziyech oynamalı :D.
Kante’ye ise ne desek az. Bir yerden de çıkma be kardeşim. Seken her top büyülü bir şekilde bu adamın önüne düşüyor. Kontraya da çıkıyor, Werner’den daha iyi dribbling bile atıyor. Son dakikaya kadar sahanın her yerinde koşuyor. Resmen öp başına koy.
Umarım Chelsea turu geçer. Real bu futbolla bile tur atlarsa CL büyüsü var adamlarda artık emin olabiliriz.
28.04.2021
@Yiğit, Zaten Real ile Allah arasında bi şeyler var gibi.
İlk 30 dk Çelsi fark açabilirdi hakkaten. Bizim Real deplasmanının aynısının tersi oldu. Bu sefer savunmayı öne alıp iyi pres yapamayan ve 3 dk. da bir karpuz gibi açılan Real, çatır çutur oynayan da Çelsi idi.
Benzema müthiş golüyle Real’i uyandırdı ve maçta tuttu. Devre arası Zido stoperlere “döndürmeyin” emri vermiş. 3. bölge girişi top kime geldiyse hızlı ve etkili baskı yaptı bi tanesi, döndürmediler çoğu zaman. Maçı da kitlediler çoğunlukla.
Maçın yıldızı drenajdan sorumlu mühendisler.
(Komplo teorisi) Kante endosimbiyotik bi şekilde bi kaç insanı absorbe etti. Onların ürettiği enerjiyi de kullanıyor. Kayıp ilanları incelenmeli.
GS-Konya: 1 1,5 üst
Rize-BJK: 2 2,5 üst
PSG-City: İçimden geçen alt olması ama güzel maç istediğimden KG ve alternatif çılgınlık olarak da Skor 2-2 diyorum.
PSG-City maçı baya zevkli geçiyor, dün sıkıntıdan patlamıştık.
Adam ilk senesinde (S.Y) F.T’nin ilk 10 yılında beceremediği iticilik katsayısına ulaştı. İnanılmaz başarılı. Bu kadroyla Bjk’yi şampiyon yapacak. O ayrı konu. Ama keşke ülke futbolunda “aranmayan, özlenmeyen” teknik adam profiline uzak kalmayı tercih etseydi. Şenol Güneş’i bile aratıyor. Birkaç sene sonra sahaya inip adam döver.
Sergen hocaya helal olsun valla. Forvetsiz takımda Gökhan Töre gibi dip çizgi oyuncusunu ileri uca koyup gol attırıyor bu kazmaya. Puşt Emre’nin Fener’inden ümitliydim ama son iki maçta beşiktaş iyiydi. Bir daha Sivas maçındaki gibi oynamazlarsa şampiyonlar.
PSG’ye de kafam girsin. İlk yarı bu kadar iyi oynanıp ikinci yarı böylesine bir kontrast yakalamak kolay iş değil. Biraz şanstan bir gol+frikik yediler ama zaten ikinci yarı bok gibi oynadılar. İlk yarı ikiyi atacaklardı. Felaket top kaybettiler. Allahtan 3-1 olmadı da diğer maçta çekişme sürecek.
Sınavlar da bitti, karantina da geliyor, şimdi ben bir hafta bu maçı nasıl bekleyecem amk…
Helal olsun Alanya ya. Feneri parça pinçik etti resmen. Fener zor yırtti paçayı. Yatsın kalksın bu 1 puana dua etsin. Alanya çok şansızdı ya. 3 top direkten döndü. Efkanın direkten dönen topu gol olsaydı çok jenerik bir gol olurdu. Fenerde anlamadım gitti okadar sağlam kadron var. Sahaya bir değil iki onbir bile çıkartıp yine oynarsın ama nedir bu ya sabun köpüğü oldu resmen. Demekki erol hocanın gönderilmesiyle herşey bitmiyormuş.
Mis gibi kupon.
https://nsn.page.link/26jxP
Werner her saçmaladığında kameraların gösterdiği, maskesi arkasından “ben neden oynatılmıyorum” dercesine bakan Abraham; “I hear ya brother”.
Fb’liler Gs şampiyon olacağına Bjk olsun, Başakşehir olsun diye duacıydı. Gs’liler de Fb olmasın Bjk olsun diye seviniyor. İyi ki çok küçük bir topluluk olan “kendi takımım şampiyon olmazsa, kimin şampiyon olacağı umurumda olmaz” diyen azınlıktanım. Aksi durumda berbat hissederdim. Taraftarlık bu değil.
Beşiktaş iki maçını kaybeder, Galatasaray Beşiktaş’ı 3-0 yener. Fenerbahçe de bir beraberlik daha alır. Galatasaray da 3′te 3 yapar ve şampiyon olur. Ben de bu % 1′lik ihtimal sonrası dana keserim.
03.05.2021
@deadhouse, Galatasaray Beşiktaş’ı 3-0 yenerse ertesi gün siteye albüm kritiği yerine maç yazısı yazacağım. Söz veriyorum.
Galatasaray bu sene şampiyon olursa, o zaman da bir başlık açacağım, altına gelecek ilk 20 yorumda kim hangi albümün incelemesini isterse hepsini tek tek yazacağım.
03.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Söz ağızdan çıktı artık.
09.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Dün haksız penaltı olmasa 3-0 biterdi. Maç yazısından kurtuldun, daha kötüsü seni bekliyor. 20 istek kritik. :)
Güzide kazandırmaya devam ediyor.
https://nsn.page.link/RirV1
03.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, 21. yüzyıl Nimet Ablası mübarek.
03.05.2021
@Güzide Arslaner, Nimet Abla getir götürünü yapar.
03.05.2021
@Güzide Arslaner, Gençlerbirliği’nin son 9 maçı Kg Var olmuştu. Ben de bu istatistiğe dayanarak iki kuponumda Var oynamıştım. Hiç varlık gösteremediler. Tebrikler. İstatistiğe baktınız mı bilmiyorum, eğer bu istatistiği görüp de 0-2 oynamışsanız bu sadece sezgi ile açıklanabilir bence.
@deadhouse, Teşekkürler. Bunu oynamayı unutmuştum ama Ahmet’e dediğim iyi olmuş. İstatistik bakmak her zaman ilk iş. Karşılıklı ve geneldeki son maçlarındaki paternin aslında hâlâ daha büyük bir paternin bir parçası olup olmadığını görmeye çalışıyorum. Genelde yorumcuların (Nesine) ve Ahmet’in tahmininden farklı bir tahmine varıyorum (“hayır işte tam da bu sebeplerden bu maçta beklenen olmayacak”). NTV Spor ve Instagram aracılığıyla majör gelişmelerden her gün haberdarım, onları da dikkate alıyorum ama derinlikli bir futbol bilgim yok, bahis üzerine konuşuyorum.
Düşünürken Anadolu takımına daha çok odaklanıyorum tabii. Düşenlerin belli olduğu günlerdeyiz, rakip güçlü. Ahmet’e tahminimi söylerken sadece bu aleni verilere sahiptim. Ama baksam kendimce “göreceğim” şuydu: son 9 maçı KG, ondan önceki 11 maç çoğunlukla M, birkaç tane B. Gençler’den beklenmeyen ne: galibiyet yahut golsüz yenilgi. Aynı istatistiğe dayanarak ve genelde skor oynadığım için golsüz bir yenilgi beklerdim. Oynamayı unutmasaydım bir de 0-3 oynardım.
Bir sonraki maç Karagümrük’le. 5 maçtır galibiyeti yok, dün de fena olmuş. İki hikâyeyi üst üste koyuyorum ve az gollü beraberlik yahut Karagümrük galibiyeti diyorum.
Ahmet’e “bence o kadar da çok tutturmuyorum, yarı yarıya falan” dedim, bunun çok yüksek bir başarı oranı olduğunu söyledi sağ olsun.
Aneliz pınarımız bu şekilde, cümleten GG.
03.05.2021
@Güzide Arslaner, Bahisçiler genelde istatistik üzerinden konuşur. Sizin “9 maç Kg olmuşsa bu maç gol atamadan mağlubiyet alabilir tarzı bakışınız gayet güzel bir bakış açısı. Bende bu yok. Genelin düşündüğünün aksine bahis almak aslında mantıklı. Zaten maçlar sürekli düz bitseydi bahis diye bir şey olmazdı. Mühim olan ters biten doğru maçı bulmak. Bu arada bahiste 4′te 1 oranında bile doğru tahmin yapmak iyi bir başarıdır. Yarı yarıya çok çok iyi.
https://nsn.page.link/BGHAE
Ya Villarreal, kardeşim. Umarım Perşembe günü oynayacağınız Arsenal maçı son Uefa maçınız olur.
03.05.2021
@Gökay, ah be. Baya riskli tercihmiş ama olaymış iyiymiş.
Bugün berabere bitebilecek çok maç vardı ama olmadı. Olaydı iyiydi. Günün kazanımları şunlar:
https://nsn.page.link/nzJsZ
https://nsn.page.link/PmAbR
04.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Tebrikler. 3-1 Skor çok güzel görülmüş, Güzide Hanım’ ın eseri yine galiba :)
İddaada kupon tutturunca gelen gereksiz özgüvenle, o gelen paranın 3-5-10 ufak bir miktarıyla kontrolsüz deneysel bi kupon sıkılır ya, dün o şekilde oynadığım kupon da geldi gece ahah
https://nsn.page.link/jL8eS
Bu arada Şampiyonlar Liginde grup sonrası eleme maçlarında hiç uzatma izlemedik henüz. Chelsea Madrid’ in 1-1 skoruna bir denenebilir gibi bu akşam.
Şu dolu mudur kar mıdır temizlemek zor muydu arkadaş? Daha önceki maçlar da yağmurdan geçilmiyordu zaten. Ben futbolcuların it gibi sprint atışını izlemek istiyorum.
Real Madrid Manchester City finali hayırlı olsun.
PSG’yi izlerken ben utandım. Buraya yakışmıyor bu oyuncu grubu. Özellikle o Kimpembe’ye kırmızı nasıl çıkmadı anlamadım.
City defansı pinpon maçındaydı resmen. Bi 15 şut blokladılar heraldi.
Galatasaray’ın 2022-23 formaları -bu kadar erken nasıl oluyorsa artık- sızdırılmış:
https://mobile.twitter.com/esvaphane/status/1389699122375143424
Şahsen o kadar beğendim ki keşke bu sene çıksaydı. Siyah detaylar süper. Yıllardır sarı-kırmızıya siyahın beyazdan daha çok yakıştığını düşündüğüm için(1996 adrian ilie’li dönem <3) gelecek yıl mutlaka bir adet alacağım. Bu sefer arma da da siyah arka planlı. Hele şükür akık ettiler.
Ve ayrıca hâla bir gün nike'la anlaşmamızın bitip yeniden adidas'la şu muazzam ikonik formamıza yakın bir ŞL formasının çıkacağını ümit etmekteyim:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlQyT8eQWRXlKby8KG27WtSjbg6Dy0a940PA&usqp=CAU
Werner o golü nasıl attı şaşırdım açıkçası. Kante’ye de helal olsun golün en az yarısı onun.
06.05.2021
@Yiğit, Timo müthiş vurdu hakkaten.
Kante ise haksız rekabet. 2. golün de yarısı onun. 1 golü geçti.
Chelsea-Real maçının Kg’sine Canlıdan 1.85 veriyor. Banko gibi duruyor, oynayın derim
05.05.2021
@deadhouse, Umarım Real tur atlar. İstanbul’da İngiltere Lig kupası finali izlemek istemiyorum.
06.05.2021
@deadhouse, Entropinin acıması yok. Çelsi’nin daha genç daha atletik takımı hoplaya zıplaya yendi yaşlı kurt Real’i.
EPL takımı fizik gücü zaten ayrı bişey. Yıllar önce Arsenal’ın bile Napoli’yi fizikle dövdüğünü hatırlıyorum.
06.05.2021
@çaksu, Finalde iki sevmediğim takım. Bari United Liverpool finali olsaydı. Bu takımların maçı seyredilmez. Maçın senaryosunu şimdiden tahmin edebiliyorum. Chelsea defans, kontra atak. City topa sahip olma, pas. Maç skoru 0-0 ya da 1-0.
Evet EPL takımları arayı açtı son yıllarda. Avrupa Ligi de United Arsenal olabilir. Fizik gücünü iyi kullanıyorlar.
Bu Kante nasıl bir herif ya. Sildi süpürdü tüm maçı. Geride zaten Jorginho ile beraber resmen rakibin sinirini bozuyorlar, üstüne orta saha-hücum organizasyonlarında da resmen kilit rol. Her boka koşuyor. Hayır rakip orta saha da Kroos-Modric-Casemiro yani. İki golde de çok net katkısı var. Ayakta alkışlıyorum.
Real zaten bok gibi oynadı konuşmaya bile gerek yok. Chelsea az akıllı olsa 4 atardı.
06.05.2021
@Yiğit, O bölgede siyahiler efsane. Essien, Viera, Makalele. Her zaman sağlam oyuncular çıkarıyorlar.
06.05.2021
@deadhouse, davids yazmaman beni derinden üzdü.
06.05.2021
@deadhouse, ozan tufan yazmaman beni derinden üzdü.
Akşamki Lens-Lille maçını yarınki GS-BJK maçından daha büyük heyecanla bekliyorum.
Hassiktir diye bağırdım. Kral yargı dağıtıyor. Lille’e heykelini dikecekler bu gidişle.
07.05.2021
@Yiğit, muazzamdı cidden. Ben de OHAAAA diye bağırdım. Kariyerinde attığı en güzel birkaç golden biri kesin. Doyamadım izlemeye.
08.05.2021
@Yiğit, ayrıca Lille belediyesi gerçekten de “böyle giderse Burak’ın heykelini dikeceğiz” diye tweet attı.
https://twitter.com/lillefrance/status/1390755030010114058
Belediyenin adı da çok şirin: Ville de Lille
08.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, bu golü Ronaldo şampiyonluk için böyle önemli bir maçta atsa “abi adam 36 yaşında takımını şampiyon yapıyor, adam goat” derdik. Ama o Ronaldo değil, kral.
Göztepe – Konya
Rize – Malatya
Sivas – Başakşehir
Bu üçü günün en berabere maçları gibi geldi bana. Bir böbreğe 25,23 böbrek veriyor şimdilik. Kaybedersek en kötü haftada iki gün diyalize gireriz.
08.05.2021
@ismail vilehand, bu hafta sonu beraberlik konusunda akıllı hareket eden kârlı çıkar. Hem düşenler hem zirvedekiler için çok riskli bir hafta, temkinlilik ve dolayısıyla beraberlik öne çıkabilir bazı maçlarda. Tabii düşmemek için kazanmak zorunda olanların maçlarına da iyi dikkat etmek lazım, teknik direktör karakterinden sakatlarına kadar pek çok detayı bilip oynamak lazım. Ben işlerimi bitirince detaylı bir kupon mesaisi yapacağım, yaptıklarımı yazarım buraya.
08.05.2021
@ismail vilehand, Bu hafta patlayacak maçların başında Kayseri – Antep i görüyorum. 0′ ını 2′ sini net olarak bilemiyorum da, beraberlik fena görünmüyor. Sivas maçına ben süpriz direkt 2 deneyeceğim. Malatya maçı için ise tahminim İY2 yönünde. Bizim ligden ziyade bu hafta beraberlik için Fransa bir düşünülmeli diyorum. Bordeaux maçı ile başlanabilir.
08.05.2021
@Gökay, Bence Kayseri Antep’i yener. Son iki hafta Başakşehir ve Fenerbahçe ile oynayacaklar. Bu maçı alamazlarsa geçmiş olsun deriz onlara. Malatyayı da bir puan üzmez. Ankaragücü’nden de bir puan bekliyorum ama Beşiktaşlı olduğum için tahminden çok temenni gibi duruyor o haha.
08.05.2021
@mahakali, Son 3 haftaya 5 puan önde girip hala şampiyonluktan emin olmamak da ne bileyim, tuhaf biraz.
Bugünün programı:
17.15 Barça – Atm
19.30 City – Chelsea
20.30 Gs – Bjk
Barça’nın kazanıp şampiyonluğa yürüyeceğini düşünüyorum. Her ne kadar şampiyonluk maçı gibi dursa da Real de gayet şampiyon olabilir. Her şey olabilir bilemiyorum..
City maçı bitene kadar derbiyi izlemeyi düşünmüyorum şahsen. Yıllardır tüm derbiler bok gibi oluyor, en azından gözümüz futbol görsün. Bir şampiyonlar ligi finali provası izleyelim. Ayrıca City kazanırsa şampiyonluğunu ilan ediyor, finaldeki rakibine bir nevi gövde gösterisi. Chelsea ise Avrupa pota hattında tehlikeli bir durumda, hem bu maçı hem de finali kaybederlerse seneye şampiyonlar ligine gidemeyebilirler. Finale çıkmış bir takımın şampiyonlar ligine gidememesi abes olur, gerçi 2012′de kupayı alıp 2013′te de Avrupa Ligi’ne düşüp orayı kazanmışlardı, her şey beklenir.
08.05.2021
@Yiğit, City’e ne yapacaksın, derbi sizi ilgilendiriyor eyvallah da Fb taraftarısın boşver Fb maçını izle.
Ah ah yeni nesil böyle işte. Taraftarı oldukları takımı umursamıyorlar. Eskiler toprak saha olsa Vansporla, Siirt Jetpaspor ile olan maçlarını El Clasico’lara, City’lere, Liverpool’lara tercih ederlerdi. Nerede fanatiklik, nerede taraftarlık, nerede futbol ruhu. Rus milyarderin, Arap zengininin maçlarına odaklanmışlar. :(
08.05.2021
@deadhouse, bunun sorumluluğunun %95′i falan Türk kulüplerinin. Herkesin vakti değerli, herkes kaliteli olanı izlemek istiyor. O yüzden bence bu artık bir eleştiri konusu olmamalı. Ben 89′dan beri futbolu takip ediyorum, geçen hafta Galatasaray’ın maçı yerine aynı anda olan başka maç izledim çünkü GS yarrak gibi top oynuyor. Türkiye liginden bir maç izliyorsam hiçbir zaman sadece o maçı izlemiyorum, sesi kısıp bir yandan gitar çalarak falan izliyorum. Türkiye ligi 90 dakikanı sadece kendisine ayırmanı hak etmiyor çok uzun süredir.
Ama bugün GS-BJK maçını köpek gibi izleyeceğim tabii, anlık yorumlarla buralarda olacağım.
08.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, @çaksu, Yazım tarzımdan şaka ile karışık bir yorum olduğu belli. Haklısınız. Aynen sizin gibi düşünüyorum. Evet Türk futbolu her anlamda iğrenç. Yine de ben eski taraftarlık ruhunu özlüyorum. çaksu’nun dediği gibi Galatasaray Avusturya’da kamp yaparken amatör takımlarla oynadığı maçları bile 90 dakika izleyip heyecanlanırdım. Şimdi lig maçlarını bile kaçırıyorum, umurumda olmuyor pek. Kalite aşırı düşünce böyle olması kaçınılmaz.
08.05.2021
@deadhouse, El Clasico yerine aynı saatteki Galatasary’ın hazırlık maçını izlediğimi hatırlıyorum. Avusturya’da halı sahadaydı.
Hey gidi.
Tamamen bırakmış duurmdayım şu an. Türkiye o kadar can sıkıcı ki takımımı bıraktım bildiğin. Sade Liverpool kaldı. Dortmund’a da bağım var ama zaman kalmıyor.
08.05.2021
@deadhouse, ne yapacaksın dediğin maç CL finali takımları. Tabi şakayla karışık yazdığını biliyorum ama her halükarda en mantıksızı Fener maçını izlemek çünkü biz kazansak bile Beşiktaş maçına bağlı her şey. Bir de uzun yıllardır var bu alışkanlığım. Fener’in iyi olduğu senelerde bile La liga ya da ingiltere’yi sıkı takip ederdim. Ben de şu an aynı şekil Ahmet abi gibi elime gitar alıp standart egzersizlerle izliyorum bizim maçları.
Galatasaray – Beşiktaş H1 3.75
Ankaragücü – Fenerbahçe H0 3.20
Erzurum – Kasımpaşa 0 3.00
Rize – Y.Malatya 0 2.95
10 liraya 1062 lira veriyor.
Galatasaray 3 fark alıra 8.25 veriyor. Çok riske gerek yok. Tek kuponda oynamayı düşünüyorum onu.
08.05.2021
@deadhouse, mantıklı seçimler. Sistem 3,4 olarak da oynanabilir, 3′ü tutsa bile yine alırsın bir şeyler.
08.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, @Gökay, İddiaları devam etsin istiyorlarsa kafasıyla yapılmış bir kupon. Gs ikili averajda öne geçmek istiyorsa baskılı oynamak zorunda. Berabere kalır, yenilir bilemem, ama 1-0 işine yaramaz. Fb ise zorlansa da 1 farkla alır gibi.
08.05.2021
@deadhouse, bence de çok sağlam süpriz seçimleri olmuş. Malatya yı 2/0, Galatasaray ı 1 ve üst e çevirip yanına da feneri alıp deneyeceğim hocam, elinize sağlık.
Cinbonbon 2 – 2 BJK
Gülünç penaltı kararından sonra maçı kapattım. Midem bulandı.
Yabancı yayından izliyorum ilk penaltıda daha VAR incelemesinden önce spikerler ittirme var dediler ama incelemede o kısım pek gösterilmedi, bence Cüneyt orayı incelese vermeyebilirdi. Yoksa ayağa basması net penaltı. İkinci penaltıda spikerler de %100 penaltı dedi. Herifler ne güzel sunuyor amk her pozisyonu yorumluyorlar böyle. Bence güzel maç oluyor, Chelsea ve Barça maçları çok sıkıcıydı. Bunu söylediğime inanamıyorum ama diğer iki maçın toplamından daha zevk aldım.
Benim tanıdığım Beşiktaş şampiyonluğu verir. Fenerbahçe ya da Galatasaray şampiyon olur.
Ohh.. 90.dk’da “ha şimdi yeriz” diye beklerken ikiyi attık inanamadım. Thiago’ya yakıştı bu performans üstüne.
Mane’nin atması da çok iyi oldu. Özgüven düşüşünden en çok etkilenenlerden biri. Eli ayağına dolaşıyo ceza sahasında. Kendine gel manyak. Adam ye gine. Dörtnala git, küfür eder gibi vur… #banamanemigeriver
Bahis adına kara bir hafta oldu. İzninizle kronolojik olarak başlıyorum:
Quaresma nın 90+2 sularında attığı golle 2-2 oldu
https://nsn.page.link/vVCcR
Rotor 90+3 de yedi
https://nsn.page.link/VKMCr
Aynı günün gecesi. Ev sahibi takım kırmızı kart yiyince oyunu rolantiye aldı
https://nsn.page.link/i9qaw
Cumartesi günü. Chelsea golü 90+ da buldu
https://nsn.page.link/r8Gh
Villarreal, Marsilya maçları olduğu gibi ters bitti
https://nsn.page.link/my7ZU
Bunlar da ters başlayıp berabere döner dediğim kuponlarım. Hepsi ters başladı, hiçbirisi geri gelmedi. Bir tek Psg maçı sıfıra döndü, ona da ters üfledim
https://nsn.page.link/T8EKQ
https://nsn.page.link/o74XL
https://nsn.page.link/JP2NQ
https://nsn.page.link/nKqxN
https://nsn.page.link/pUfcx
Sadece şununla yarına sarkabildik:
https://nsn.page.link/U8iwL
Beşiktaş – Karagümrük MS0 4.75
Fenerbahçe – Sivas MS0 3.75
17.8 oran.
Tatlış.
https://nsn.page.link/WhsDv
Çok aşırı garanti kupon veya maç verin. Oran farketmez. Maksat kasayı yaşatayım.
11.05.2021
@ismail vilehand, 2-3 saat sonra bugünkü maçlara kupon yapacağım, yazacağım buraya.
11.05.2021
@ismail vilehand, https://nsn.page.link/C5Q6f
İlk etapta gözümün kestikleri. 16:00 sularında daha etraflıca bakacağım.
11.05.2021
@ismail vilehand, Benim tanıdığım Fenerbahçe Sivas’ı falan yenemez. 02 çifte mantıklı gözüküyor. Beşiktaş var. Galatasaray 4.5 gol üstü.
11.05.2021
@deadhouse, Karagümrük de dengesizleşti sezonun 2. yarısında. İlk yarı en iyi oldukları dönemde BJK’ye 1-4 yenildiler. 2 maç önce 5 yediler, son maç 5 attılar. Emin olamıyorum ama BJK’nin yenmemesi için aşırı şanssız olması lazım. Bundan bir önceki zor gibi görünen maçta Hatay’a 7 attılar, bugün de benzeri olursa şaşırmam. Karagümrük defansının ne yapacağı belli olmuyor.
Sivas Fener de tam 1-1 kokuyor ama Sivas’ta Yatabare, Appindangoye, Tyler Boyd yok bu maçta. Hayırlısı diyelim.
GS’de Falcao kadroda yok, Mohammed 2 hafta sakat dediler ama kadroya aldılar. Kerem Halil çıkacağız gibi duruyor.
11.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Valla o kadar puan farkından buraya geldi durum. Bir şekilde heyecan bence son haftaya taşınacak, son hafta şampiyonluk kaybetme fiyaskoları yaşanacaksa yaşanacak. Bu doğrultuda düşüncem; Beşiktaş’ ın muhakkak puan kaybetmesi yönünde. Ben güzel orandan beraberlik deneyeceğim. Sivas standart koşullarda da şu an Fenerbahçeyi avlayabilecek bir ekip, fakat adamların yenilmezlik serileri 17 maç oldu. Barca Real olmadıkça bu gibi yenilmezlik serilerinin lig bitimine sürmesi biraz zor oluyor. Geçen hafta Başakşehir maçında da form düşüşü vardı. Bence Fenerbahçe lehine bir şekilde döner maç. Yine her şeyin son haftaya taşınması için Galatasaray’ ın da mutlak galibiyete ihtiyacı var. Denizlisporun düşüşü kesinleşti, fakat böyle takımlar lige veda etmeden önce güzel bir kapanış yapmak istiyorlar genelde. Karşılarında da Şampiyonluk Yarışında bir ekip var. Durum gayet istedikleri gibi, yine de Galatasaray zor da olsa kazanır. Süpriz olarak Beşiktaş 0, Galatasaray ve Fenerbahçe maçlarına ayrı ayrı 1/2 2/1 deneyeceğim. Son iki maça girilmiş. Maç saatleri aynı. Bir şeyler sürekli olarak yükselip düşecek gibi geliyor bana.
11.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Karagümrük oyunu çok yavaş oynayan ve geriden kuran bir takım. Beşiktaş önde basıyor. Karagümrük gibi futbol oynamaya çalışan takımlar direnemez bu tarz maçlarda. Beşiktaş ve Galatasaray farklı kazanır. Fenerbahçe zor da olsa kazanır. Bu saatten sonra lig sıralaması zor değişir gibime geliyor. 2. lig maçlarında da görüldüğü üzere hedefi olan takımlar ilk 20 dk’da 2-3 tane atıp işi sağlama alıyorlar.
11.05.2021
@mahakali, Sorun şu ki burası Tff 1. Lig değil. Fenerbahçe’nin son maçlarda 2 kez şampiyonluğu kaybetmesi çabuk unutuldu. Beşiktaş’ın 11 puan öndeyken şampiyonluğu kaybetmesi de var.
11.05.2021
@deadhouse, Tabii, öyle sonuçlar oldu. Ama kaç kez? Bunlar da hep sürpriz zaten. Ayrıca bu sonuçların TFF 1. Lig gibi tüm takımların birbirine çok yakın olduğu noktada alınması da benim görüşümü destekliyor. Karagümrük ve Göztepe yerine Ankaragücü ve Sivas olsaydı zor derdim. Bu iki maçta Beşiktaş’ın 4 puan alamaması çok çok büyük sürpriz olur.
11.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Bu etkenler düşünüldüğünde yaptığım bahisler çok anlamlı gözükmüyor. Şampiyonluk haftalarında biraz sezgisel bahisler yapıyorum. Galatasaray’ın averaja ihtiyacı var. Kaybedecek hiçbir şeyi yok. Falcao da olsa Kerem de olsa Lucifer ne verdiyse saldıracak. Karagümrük bence % 95 gol atar. Bjk çok fazla baskı altına girdi. Bu durumda gol yememeleri sürpriz olur bence. Fenerbahçe ise çok havaya girdi. Ancak son 17 maçtır yenilmeyen Sivas’ı düşününce Fenerbahçe’ye niye yenilsinler ki diyorum. Bir de bence Rıza, Beşiktaş’a son bir güzellik yapayım der diye düşünüyorum.
11.05.2021
@deadhouse, @mahakali, @Gökay, şunu biliyorum; bu sene bir şekilde GS şampiyon olursa BJK ve FB tarihlerinde hiç olmadığı kadar sinirlenecek ve kafayı yiyecekler ahah. Bir GS’li olarak neyse ki makul aralıklarla şampiyonluk görüyorum ve böyle bir sezonda bir şekilde şampiyon olursak BJK ve FB sinirden kendilerini keserler çünkü sezonun belli dönemlerinde cidden mal gibi oynadık, bence şampiyon olmayı pek de hak etmedik.
Son 10 yıldaki şampiyonluk sayılarına bakınca;
- Şampiyon olursa en çok FB sevinir çünkü yıllardır bekliyorlar
- Şampiyon olamazsa en çok BJK üzülür çünkü haftalardır bitti bu iş gözüyle bakıyorlar
- GS için iki sonuç da diğer iki takım kadar uçlarda yaşanmaz, çünkü yeterli sıklıkta şampiyon oluyor zaten ve her sene de olacak diye bir kaide yok
Elbette ki GS’nin olmasını çok istiyorum ve ebedi rekabetten dolayı FB’nin şampiyon olmasını istemiyorum, ama FB olacağına BJK olsun diye bir düşüncem de asla yok. O yüzden, hele ki böyle sıra dışı bir sezonda gerçekten kim hak ediyorsa o olsun. Bence 2-3 hafta öncesine kadar BJK çok net hak ediyordu, en azından GS’nin hak etmediği kesindi. FB hak ediyorsa o olsun. Onlar da kolay bir iş yapmıyorlar.
Tüm bu denklemin görünürdeki en önemli bileşeni Sivasspor ve Karagümrük, belki de her şeyi onların bugünkü oyunları belli edecek.
11.05.2021
@Ahmet Saraçoğlu, Abi Karagümrük’e biraz fazla güveniyor insanlar. En son deplasman maçında Konya gibi berbat bir takımdan 5 gol yemiş bir takımın Beşiktaş’tan puan alması mucize gibi bir şey olur. Tabii futbol bu ama şu an puan tablosuna bakıp kimle oynamak istersiniz diye sorsalar Beşiktaşlı futbolcular da Karagümrük derdi. Bakalım akşam ne olacak. O kadar sık maç oluyor ki artık futbol takip etmekten sıkıldım. Transfer sezonu en iyisi :))