@Yiğit, Ruhani içten içe bir Almanlık var Manowar’da köken olarak Alman değiller belki ama metal camiasında en Alman benim diyecek grubu bile kıskandıracak bir Alman karizması var. Böyle düşünen tek ben olmamam da içimi rahatlattı.
Manowar yansıttığı vahşi-direkt imajının hakkını veren bir grup. Sürekli ergen kitleye hitap edecek kadar düz bir anlayışları var ve aslında üretim kalitelerinin yerlerde süründüğü koşullarda bunun çok da mantıksız bir tutum olduğu söylenemez.
“Louder Than Hell” vasatlığına rağmen ’90′larda Almanya’da görülen heavy-power yükselişiyle ön saflarından ilişkilenmelerini sağlamıştı. Gelenekselle arası iyi Alman ruh haline karikatürize bir tarzda da olsa hitap edebiliyordu. Ama aslında ne kadar da ticari bir anlayışları olduğu ortaya çıkıp samimiyetleri sorgulanmaya başlayınca Almanya sahnesini kaybettiler. Rock Hard’dan Götz grubun yükselişine katkı verdiği gibi ayaklarının kaymasına da ön ayak oldu. Manowar Batı dünyasında ciddiye alınır bir olgu olmaktan gittikçe daha fazla uzaklaştı. Albüm kapaklarındaki bayraklar Doğu Avrupa ve Üçüncü Dünya ülkelerininkilerle değişti. O yüzden grubun Türkiye’de olup bitene duyarlı olması ne kadar doğalsa Almanya sahnesini zorlamaya çalışması da o kadar beyhude.
Nedenini bilmiyorum/hatırlamıyorum ama bu grubu ilk tanıdığım zamanlarda Alman sanıyordum ve şaka yapmıyorum çok ciddiyim.
14.02.2023
@Frostauðn, ben hala alman sanıyorum
14.02.2023
@Yiğit, Ruhani içten içe bir Almanlık var Manowar’da köken olarak Alman değiller belki ama metal camiasında en Alman benim diyecek grubu bile kıskandıracak bir Alman karizması var. Böyle düşünen tek ben olmamam da içimi rahatlattı.
14.02.2023
@Frostauðn, https://bit.ly/3YMJGo6
15.02.2023
@ismail vilehand, çok iyi hahaha Hitler’i kıskandırırlar Almanlıkta
14.02.2023
@Frostauðn, Ben de uzun bir zaman Alman sandım bunları.
14.02.2023
@Frostauðn, muhtemelen Herz aus Stahl yüzündendir.
15.02.2023
@Ahmet Saraçoğlu, Muhtemel
15.02.2023
@Frostauðn, Ben de hep İngiliz sanıyordum Hail to England albümünden dolayı hahah.
Keşke Manowar kapaklarındaki adam gerçek olsa da, adamı olsam…..
Manowar yansıttığı vahşi-direkt imajının hakkını veren bir grup. Sürekli ergen kitleye hitap edecek kadar düz bir anlayışları var ve aslında üretim kalitelerinin yerlerde süründüğü koşullarda bunun çok da mantıksız bir tutum olduğu söylenemez.
“Louder Than Hell” vasatlığına rağmen ’90′larda Almanya’da görülen heavy-power yükselişiyle ön saflarından ilişkilenmelerini sağlamıştı. Gelenekselle arası iyi Alman ruh haline karikatürize bir tarzda da olsa hitap edebiliyordu. Ama aslında ne kadar da ticari bir anlayışları olduğu ortaya çıkıp samimiyetleri sorgulanmaya başlayınca Almanya sahnesini kaybettiler. Rock Hard’dan Götz grubun yükselişine katkı verdiği gibi ayaklarının kaymasına da ön ayak oldu. Manowar Batı dünyasında ciddiye alınır bir olgu olmaktan gittikçe daha fazla uzaklaştı. Albüm kapaklarındaki bayraklar Doğu Avrupa ve Üçüncü Dünya ülkelerininkilerle değişti. O yüzden grubun Türkiye’de olup bitene duyarlı olması ne kadar doğalsa Almanya sahnesini zorlamaya çalışması da o kadar beyhude.