LAMB OF GOD gitaristi, yeni davulcunun Chris Adler kadar “robotik” çalmadığını ifade etti
12.06.2020
“Şarkıları aynı anda çalmaktansa, şarkıları birlikte çalmaya başladık.”
Hatırlanacağı üzere LAMB OF GOD kendi adını taşıyan yeni albümünü 8 Mayıs’ta çıkaracaktı, ancak Koronavirüs salgını nedeniyle albümün çıkışı 19 Haziran’a ertelenmişti. Bilindiği gibi albümde davullardan yeni davulcu Art Cruz sorumlu olacak.
Gitarist Mark Morton yeni davulcuyla ilgili gelen bir soruya şöyle cevap vermiş:
“Artık farklı bir davulcumuz var ve ikisi arasına doğal olarak farklılıklar var. Chris muazzam bir yetenekti ve harika bir davulcuydu. Birlikte pek çok müthiş şarkıya imza attık. Ancak Art da muazzam bir yetenek ve harika bir davulcu. O daha ziyade hissiyata önem veriyor. Daha az robotik diyebilirim, ancak bu Chris’e yönelik bir iğneleme değil. İkisini fazla kıyaslamak istemiyorum. İkisi de farklı tarzda davulcular. Art hissiyata odaklanan bir davulcu. Bu konuda verebileceğim en net örnek şu olabilir; Chris varken sahnede kulağımızdaki click track ile çalıyorduk ve her gece her şeyin kusursuz bir zamanlamada ilerlemesini sağlayan bir metronoma uyuyorduk. Art’la bir hafta kadar canlı çaldıktan sonra click track kullanmayı bıraktık. Şarkıları aynı anda çalmaktansa, şarkıları birlikte çalmaya başladık. Bence bu durum kendini yaratıcı süreç açısından da gösterdi.”
Albüm detayları da şöyle.
01. Memento Mori
02. Checkmate
03. Gears
04. Reality Bath
05. New Colossal Hate
06. Resurrection Man
07. Poison Dream
08. Routes
09. Bloodshot Eyes
10. On the Hook
TESTAMENT vokalisti Chuck Billy’nin konuk olduğu “Routes” yayınlandı.
Grup “Memento Mori”nin gitar playthrough videosunu yayınladı.
“New Colossal Hate” yayınlandı.
“Memento Mori” klibi şöyle.
Albümden “Checkmate” de yayınlandı.
Yorum alanı
“LAMB OF GOD gitaristi, yeni davulcunun Chris Adler kadar “robotik” çalmadığını ifade etti” yazısına 46 yorum var
Ulan mk böyle işin hem albümün çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum hemde acaba Chris Adler olmadan nasıl olacak acaba diye
endişeliyim çünkü Lamb of God ı, Lamb of God yapan hakikatende çok dominant bir şekilde etkisini hissettiren Chris Adler idi umarım grubun şanına yaraşır Wrath yada Ashes of the Wake tadında güzel bir albüm olur … zevkle ve merakla bekliyoruz … hadi bakalım
Adam akilli hic bir albumunu dinlemedigim fakat yine de sevdigim bir grup. Son albumden Embers sarkisini acaip depresif buluyorum. Bu sene artik lamb of god hatim etme calismalarina baslamam lazim.
Grubun kurucu elemanı davulcuyla yollarını ayıran grup hemen “kişilere bağlı değiliz” dercesine kendi adını taşıyan albüm yapıyor. Önce Dream Theater şimdi Lamb of God.
Şarkı ilk dinlemede fena değil, zamanla daha çok seveceğimi umuyorum.
Davul kısmında Lamb of God’ı Lamb of God yapan Mapex’in Black Panther Warbird trampetiydi (Mapex BPMW255LWH). Tamam Chris abimiz fena değil, severek dinliyoruz kafa sallıyoruz da yeni davul setinde bu ayarda bir ton tutturulursa kimin geldiği çok fark etmez bence.
New Colossal Hate ateş ediyor baya beğendim. Kapak baya kötü ama ya, renk seçiminden sanırım. Nerede Ashes Of The Wake’in kapağı nerede bu kapak… Hala alışamadım ama tabi ki aslolan kapak değil müziğin kendisi.
Bakalım nasıl verilecek o groove lar Chris Adler’sız zor, geçen seneki hellfest’te dinledim Lamb of god’ı (Youtube’dan tabi) ama herifin kick davulları resmen daktilo gibi çıkıyor ben sevemedim.
Hiç haberim olmasa Chris neden böyle çalıyor derdim. Davulcu eleman gelsin bizim mahalleye en azından bir ay çalışır onbir ay yatar. Bir dünya konut var bir sene yetecek harçlık toplar. Sanırım LOG’a karşı soğumaya başladım.
Routes klibini izlerken gözlerim kör olacaktı. Klibi bedavaya getireceğiz diyerek, hazır filtreleri, insert görüntülere basıp geçmişler sanki. Bu yıl izlediğim en kötü müzik klibi oldu. Tebrikler Lamb of God
Ne Gojira’nın, ne de Lamb of God’ın son yıllarda yaptıkları heyecanlandırıyor. Aynı dönemde zirve yapıp, yine birbirine yakın yıllarda gözümden düştüler sanki. Çok enteresan.
@Alper Demiroğlu, Bence bu salt Gojira ya da Lamb of God ile ilgili bir durum değil. Gruplar zirveyi gördüğü zaman gerilemeye başlar. Ya müziklerini değiştirerek bu durumdan kurtulmaya çabalarlar ya da aynı tarzı, aynı kalitede devam ettirmek isterler. Birincisinde risk büyüktür, sıçma ihtimalleri yüksektir. İkincisinde ise “hep aynı müziği yapıyorlar ya” eleştirilerine maruz kalarak, zirveden inmeyelim derken yine gerilemeye başlarlar. Bence iki kategoride de başarılı olan grup sayısı çok azdır.
“Mario harika bir davulcuydu ama zil kullanımı ve atakları sahnede konsantrasyonumuzu dağıtabiliyordu, ancak Mario’ya yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslamak istemiyorum. İkisi de farklı tarzda davulcular. Şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü yeni davulcumuz Mario’nun yazdığı davulları tam olarak aynı çalmadığından her gece farklı bir macera diyebilirim. Mesela “Remembrance”ın sonundaki kısım; tam olarak uyumlu ve kusursuz çalabilecek miyiz hiçbir gece emin olamıyoruz ve bu çok heyecan verici.”
“Kollias harika bir davulcuydu ama blast beat hızı ve tom kullanımı sahnede gitarları biraz bastırabiliyordu, ancak George’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslamak istemiyorum. İkisi de farklı tarzda davulcular. Şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü yeni davulcumuz twin pedal bölümlerde George’un swivel tekniğini kopyalamak için kendisini zorlamıyor, kendi stilini katıyor. Bu yüzden şarkıları sahnede 10-15 bpm kadar yavaşlatıp çalmaya başladık ve bu da çok daha groovy bir hava oluşmasını sağlıyor ve bu da bizi heyecanlandırıyor. Bence Antik Mısır’ı bu şekilde daha iyi yansıtabiliyoruz.”
“Baard harika bir davulcuydu ama kusursuz tekniği ve hızı Leprous müziğiyle gitmek istediğimiz yere göre biraz sofistike kaçıyordu, ancak Baard’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslama şansım yok; şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü davul kullanmayı komple bıraktık ve drum machine ile çok daha geniş bir özgürlüğe kavuştuğumuzu düşünüyorum. Teknoloji çok geliştiği için efektler falan var artık dijital böyle çok heyecan verici. Şarkıları aynı anda çalmaktansa sadece biz çalıyoruz, gerisini yazılım hallediyor.”
Ben her zaman soyle dusunmusumdur bu konu hakkinda. Bir insanla olan iliskiniz inanilmaz derecede kotu sekilde sonuclansa bile bunu sagda solda anlatmak kalitesiz bir davranistir. Ozel olan seyler ozel kalmalidir. Mark Morton ne kadar bos bir adam oldugunu tescillemis oldu bu yorumuyla
“Brann harika bir davulcuydu ama her şarkıda yaptığı ekstrem ataklar şarkıların birbirine benzemesine yol açıyordu, ancak Brann’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu kıyaslamıyorum tabii ki. İkisi de farklı tarzda davulcular. Ancak şunu söyleyebilirim ki yeni davulcumuzun canlı performanslardaki oldukça minimal çalıyor olması gruptaki gitarları oldukça ön plana çıkardı. Bu sayede artık ben de çaldığım bası duyabilirim haha. Ayrıca Brann’ın vokal kısımlarını kendim üstlendiğim için de oldukça heyecan duyuyorum. Zira kendisi hem davul çalarken hem de vokal yapmaya çalıştığı için sahnede performans kayıpları yaşanıyordu ne yazık ki. Artık yeni davulcumuzla bu tarz problemlerin olmayacak olması mutluluk verici.”
Açıklamada bi sorun göremedim, haliyle yeni elemanı övmesi gerekir, ister istemez. Zaten ısrarla karşılaştırmak istemediğini söylemiş. Orjinalinde şöyle geçiyor
‘Chris was a phenomenal talent, and he’s a great drummer’
Phenomenal talent demiş, great drummer demiş
‘He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig.’
Burda da bi sıkıntı yok
‘But Art is also a phenomenal talent and a great drummer. He’s more feel-oriented.’ ve ‘But Art is a real feel, finesse player’
Art içinde phenomenal talent, great drummer demiş ve daha his bazlı çaldığını söylemiş.
Ne desin ”adler çok iyiydi, yeni eleman pek onun kadar çalamıyor” mu? Chris adler ne kadar iyi davulcu olursa olsun ruhsuz çaldığı, mekanik olduğu bariz herkesin dilindeydi. Click track çalmak olayı zaten daha da mekanikleştiriyor. Yeni albümü dinliyorum ve son 3 albümdür almadığım zevki alıyorum. Gerçekten çok iyi.
@Exorsexist, “‘He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig.’ Burda da bi sıkıntı yok”
Burada sıkıntı var bence. Tamam bunu olumsuz bir eleştiri anlamında söylemiyor ama Lamb of God gibi hayvan gibi davul odaklı bir grubu kuran kişinin davul çalma tarzına yönelik %1 bile olumsuz his yaratacak bir şey demek bence yakışıksız bir hareket. Chris’i hiç anmadan da yeni davulcuyu övebilir sonuçta. “Robotik” ifadesi bir negatif bir eleştiri değilse bile, olumlu bir tanımlama da değil. Sonuçta bahsettiğimiz adam 2000 sonrasının modern metalinin çizgilerini belirleyen gruplardan birinin en önemli bileşenlerinden biriydi.
@Ahmet Saraçoğlu, Adam 20 sene boyunca birlikte çaldığı kişi hakkında kendi fikrini belirtmiş, ortada ”oo ağır laf söyledi” şeklinde eleştiri göremiyorum. Ben olsam daha çok atıp tutardım, iyice Portnoy olayına dönerdi.
Aralarının çok iyi olmadığı malum, eğer öyle olsa Adler’ın gruba geri dönmemesi için ortada sebep yoktu.
> Chris was a phenomenal talent, and he’s a great drummer, and we made a lot of amazing music together. [But] Art is also a phenomenal talent and a great drummer. He’s more feel-oriented. He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig. I don’t want to compare them too much. They’re just two different drummers. [But] Art is a real feel, finesse player.
Ama ile baslayan bir cumle varsa ondan once soylenen her argumanin yalan ve samimiyetsiz olma ihtimali cok yuksek.
Mark Morton bi Ashes Of The Wake ayarında bir seyler daha yazamayacaksa çok konuşmasın, AOTW kütük gibi bütün bi şekilde insanın boğazından aşağı girerken o albümden sonraki albümlerden bir kaç şarkı açıp kapatıyorum dinleyeceğim zaman, Sturm und Drang hariç hep geri adım attılar. Ayrıca Adler’in robotikliği bence şarkılara mükemmel bir hava katıyordu. Daha ”hissiyatlı” ve daha karambole davullu LoG’ı ne yapayım yav
LOG’ı benzerlerinden bir hatta birkaç tık ileri olma sebebi Chris bu net. Tarz 2000 ler de zirve yaptı şimdiler olayı bitti. Chris de bunun çok farkında ve grubu bıraktı. Yok adam realist diye neden bok atıyorsun:D
Bence Morton terbiye sinirlarini asmadan Chris Adler’e tatli tatli gecirmis. Isin garip kismi ben hala daha Lamb of God ve Chris arasinda ne olup bittigini tam olarak bilmiyorum. Yanlis hatirlamiyorsam bir aciklamalarinda darginlik olmadan ayrildik diyorlardi simdi de yeni davulcu ile kiyaslayip karsi tarafa cevap hakki doguracak tipte elestiriler yapiliyor. Anlamak mumkun degil. Bir de unutmadan:
İkinci tur bitmek üzere, beklentim zaten yoktu ve yanılmadım. Baya bi hüsran. Bir daha açıp dinleyeceğimi pek sanmıyorum. VII: Sturm und Drang bundan bin kat daha iyiydi. 2006 yılında sorsanız en sevdiğim 10 gruptan biri derdim, nereden nereye geldik.
Keşke Wrath sonrası dağılıp veya inzivaya çekilip, 10 yıl sonra Southern Lord ile anlaşıp, Kurt Ballou’nun mikslediği ve kapağını Paulo Girardi’nin çizdiği çıldırmalık sert bir albüm yapsalardı. Evet, böyle bir hayalim vardı LoG ile alaklı. Ama sağlık olsun; giden gider, kalan sağlar bizimdir.
@ismail vilehand, Sturm and Drag, LoG’ın son yıllarda yaptığı en iyi ve en deneysel albümdü bence. Alice in Chains etkili Overlord, Chi Moreno reisin yardırdığı Embers falan harika şarkılardı. Bu albümde öyle aklıma kazınan bir şarkı olmadı. Belki Momento Mori diyebilirim. O da belki ama.
@Ashes of the Wake, Embers, Overlord, Torches falan klasik LoG stilinden uzak olsa da on numara şarkılardı. Hala açıp dinliyorum. Ama bu bomboş bir albüm olmuş. Tekrar dinleme isteği uyandıran tek bir şarkı dahi yok bana göre.
Yazmayayım dedim de dayanamadım. Mark Morton, Chris Adler’ın bokuna iki yumurta çakıp omlet yapıp yesin mümkünse. Solo albümünden belliydi bu adamın kafasında ekstrem metali bitirdiği. Bence bu kanadı zorlamayı bırakıp kendine yeni bir grup kurmalı. Alsın yanına Myles Kennedy gibi bir adam on numara hard rock/alternative metal yapsın seve seve dinleyelim. Ayarım sana Mark Morton. Öyle böyle değil.
@ismail vilehand, Dez Fafara ile Born of the Storm diye bir yan projeleri vardı bahsettiğin türde. 8 yıl önce birkaç şarkı yayınladılar, ondan sonra hiç ses çıkmadı projeden.
Ulan mk böyle işin hem albümün çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum hemde acaba Chris Adler olmadan nasıl olacak acaba diye
endişeliyim çünkü Lamb of God ı, Lamb of God yapan hakikatende çok dominant bir şekilde etkisini hissettiren Chris Adler idi umarım grubun şanına yaraşır Wrath yada Ashes of the Wake tadında güzel bir albüm olur … zevkle ve merakla bekliyoruz … hadi bakalım
Adam akilli hic bir albumunu dinlemedigim fakat yine de sevdigim bir grup. Son albumden Embers sarkisini acaip depresif buluyorum. Bu sene artik lamb of god hatim etme calismalarina baslamam lazim.
Ahmet abi sence yakında meshuggah albümü var mıdır?
07.02.2020
@bty, son üç albüm 2008-2012-2016. Şimdilik ses seda yok, bu sene yazıp seneye çıkaracaklar gibime geliyor.
10.02.2020
@Ahmet Saraçoğlu, 2019 tur ile gecti. Ben de zannetmiyorum yakin zamanda bir album yapacaklarini. Belki 2022′nin ilk ceyreginde gelebilir album.
10.02.2020
@Aaron, son albümün üstüne koysunlar da gerekirse 2024′te çıksın.
2015 yılında çıkardıkları albüm hala sitede yok
Grubun kurucu elemanı davulcuyla yollarını ayıran grup hemen “kişilere bağlı değiliz” dercesine kendi adını taşıyan albüm yapıyor. Önce Dream Theater şimdi Lamb of God.
Şarkı ilk dinlemede fena değil, zamanla daha çok seveceğimi umuyorum.
07.02.2020
@Ahmet Saraçoğlu, Gitar oryantal kıvırtıyor ;)
Büyük bir ‘meh’ çalışır benden şarkıya.
Davul kısmında Lamb of God’ı Lamb of God yapan Mapex’in Black Panther Warbird trampetiydi (Mapex BPMW255LWH). Tamam Chris abimiz fena değil, severek dinliyoruz kafa sallıyoruz da yeni davul setinde bu ayarda bir ton tutturulursa kimin geldiği çok fark etmez bence.
Bu şarkıyı 2003′te dinleseydim çok etkilenebilirdim. 2020′de dinlediğim için vasat diyorum.
koskoca Lamb of God’ın bir sanat direktörü yok mudur arkadaş?
Checkmate 80ler sonu düşük bütçeli steampunk filmi gibi :ı
Memento Mori çok iyi parça, baya sardı 😊 hadi bakalım albümü heyecanla bekliyoruz
Yok. Umut vermiyor. Yeni bir Sturm und Drang yapmanın bir anlamı yok.
New Colossal Hate ateş ediyor baya beğendim. Kapak baya kötü ama ya, renk seçiminden sanırım. Nerede Ashes Of The Wake’in kapağı nerede bu kapak… Hala alışamadım ama tabi ki aslolan kapak değil müziğin kendisi.
Bakalım nasıl verilecek o groove lar Chris Adler’sız zor, geçen seneki hellfest’te dinledim Lamb of god’ı (Youtube’dan tabi) ama herifin kick davulları resmen daktilo gibi çıkıyor ben sevemedim.
Ama bu bildiğin Lambament olmuş.
Hiç haberim olmasa Chris neden böyle çalıyor derdim. Davulcu eleman gelsin bizim mahalleye en azından bir ay çalışır onbir ay yatar. Bir dünya konut var bir sene yetecek harçlık toplar. Sanırım LOG’a karşı soğumaya başladım.
Routes klibini izlerken gözlerim kör olacaktı. Klibi bedavaya getireceğiz diyerek, hazır filtreleri, insert görüntülere basıp geçmişler sanki. Bu yıl izlediğim en kötü müzik klibi oldu. Tebrikler Lamb of God
Ne Gojira’nın, ne de Lamb of God’ın son yıllarda yaptıkları heyecanlandırıyor. Aynı dönemde zirve yapıp, yine birbirine yakın yıllarda gözümden düştüler sanki. Çok enteresan.
31.05.2020
@Alper Demiroğlu, Ne Orhan ne Ferdi, bir tek sen anladın derdimi. Söylesene Müslüm baba, nereden sevdim o zalimi.
12.06.2020
@Alper Demiroğlu, Bence bu salt Gojira ya da Lamb of God ile ilgili bir durum değil. Gruplar zirveyi gördüğü zaman gerilemeye başlar. Ya müziklerini değiştirerek bu durumdan kurtulmaya çabalarlar ya da aynı tarzı, aynı kalitede devam ettirmek isterler. Birincisinde risk büyüktür, sıçma ihtimalleri yüksektir. İkincisinde ise “hep aynı müziği yapıyorlar ya” eleştirilerine maruz kalarak, zirveden inmeyelim derken yine gerilemeye başlarlar. Bence iki kategoride de başarılı olan grup sayısı çok azdır.
Mark’çım ne gerek var böyle şeylere gözünü seveyim, durduk yere milleti dolduruyorsun.
Eski sevgiliye “zaten orospuydu” demenin naif şekli.
“Mario harika bir davulcuydu ama zil kullanımı ve atakları sahnede konsantrasyonumuzu dağıtabiliyordu, ancak Mario’ya yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslamak istemiyorum. İkisi de farklı tarzda davulcular. Şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü yeni davulcumuz Mario’nun yazdığı davulları tam olarak aynı çalmadığından her gece farklı bir macera diyebilirim. Mesela “Remembrance”ın sonundaki kısım; tam olarak uyumlu ve kusursuz çalabilecek miyiz hiçbir gece emin olamıyoruz ve bu çok heyecan verici.”
– Christian Andreu, Gojira gitaristi
“Kollias harika bir davulcuydu ama blast beat hızı ve tom kullanımı sahnede gitarları biraz bastırabiliyordu, ancak George’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslamak istemiyorum. İkisi de farklı tarzda davulcular. Şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü yeni davulcumuz twin pedal bölümlerde George’un swivel tekniğini kopyalamak için kendisini zorlamıyor, kendi stilini katıyor. Bu yüzden şarkıları sahnede 10-15 bpm kadar yavaşlatıp çalmaya başladık ve bu da çok daha groovy bir hava oluşmasını sağlıyor ve bu da bizi heyecanlandırıyor. Bence Antik Mısır’ı bu şekilde daha iyi yansıtabiliyoruz.”
– Karl Sanders, Nile gitaristi
“Baard harika bir davulcuydu ama kusursuz tekniği ve hızı Leprous müziğiyle gitmek istediğimiz yere göre biraz sofistike kaçıyordu, ancak Baard’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu fazla kıyaslama şansım yok; şu anda sahnede daha farklı bir heyecan duyuyoruz çünkü davul kullanmayı komple bıraktık ve drum machine ile çok daha geniş bir özgürlüğe kavuştuğumuzu düşünüyorum. Teknoloji çok geliştiği için efektler falan var artık dijital böyle çok heyecan verici. Şarkıları aynı anda çalmaktansa sadece biz çalıyoruz, gerisini yazılım hallediyor.”
– Einar Solberg, Leprous vokalisti/klavyecisi
Ben her zaman soyle dusunmusumdur bu konu hakkinda. Bir insanla olan iliskiniz inanilmaz derecede kotu sekilde sonuclansa bile bunu sagda solda anlatmak kalitesiz bir davranistir. Ozel olan seyler ozel kalmalidir. Mark Morton ne kadar bos bir adam oldugunu tescillemis oldu bu yorumuyla
“Brann harika bir davulcuydu ama her şarkıda yaptığı ekstrem ataklar şarkıların birbirine benzemesine yol açıyordu, ancak Brann’a yönelik bir iğneleme değil bu. Yeni davulcumuzla onu kıyaslamıyorum tabii ki. İkisi de farklı tarzda davulcular. Ancak şunu söyleyebilirim ki yeni davulcumuzun canlı performanslardaki oldukça minimal çalıyor olması gruptaki gitarları oldukça ön plana çıkardı. Bu sayede artık ben de çaldığım bası duyabilirim haha. Ayrıca Brann’ın vokal kısımlarını kendim üstlendiğim için de oldukça heyecan duyuyorum. Zira kendisi hem davul çalarken hem de vokal yapmaya çalıştığı için sahnede performans kayıpları yaşanıyordu ne yazık ki. Artık yeni davulcumuzla bu tarz problemlerin olmayacak olması mutluluk verici.”
- Troy Sanders, Mastodon basisti
Biç, lütfen.
Açıklamada bi sorun göremedim, haliyle yeni elemanı övmesi gerekir, ister istemez. Zaten ısrarla karşılaştırmak istemediğini söylemiş. Orjinalinde şöyle geçiyor
‘Chris was a phenomenal talent, and he’s a great drummer’
Phenomenal talent demiş, great drummer demiş
‘He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig.’
Burda da bi sıkıntı yok
‘But Art is also a phenomenal talent and a great drummer. He’s more feel-oriented.’ ve ‘But Art is a real feel, finesse player’
Art içinde phenomenal talent, great drummer demiş ve daha his bazlı çaldığını söylemiş.
Ne desin ”adler çok iyiydi, yeni eleman pek onun kadar çalamıyor” mu? Chris adler ne kadar iyi davulcu olursa olsun ruhsuz çaldığı, mekanik olduğu bariz herkesin dilindeydi. Click track çalmak olayı zaten daha da mekanikleştiriyor. Yeni albümü dinliyorum ve son 3 albümdür almadığım zevki alıyorum. Gerçekten çok iyi.
12.06.2020
@Exorsexist, “‘He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig.’ Burda da bi sıkıntı yok”
Burada sıkıntı var bence. Tamam bunu olumsuz bir eleştiri anlamında söylemiyor ama Lamb of God gibi hayvan gibi davul odaklı bir grubu kuran kişinin davul çalma tarzına yönelik %1 bile olumsuz his yaratacak bir şey demek bence yakışıksız bir hareket. Chris’i hiç anmadan da yeni davulcuyu övebilir sonuçta. “Robotik” ifadesi bir negatif bir eleştiri değilse bile, olumlu bir tanımlama da değil. Sonuçta bahsettiğimiz adam 2000 sonrasının modern metalinin çizgilerini belirleyen gruplardan birinin en önemli bileşenlerinden biriydi.
12.06.2020
@Ahmet Saraçoğlu, Adam 20 sene boyunca birlikte çaldığı kişi hakkında kendi fikrini belirtmiş, ortada ”oo ağır laf söyledi” şeklinde eleştiri göremiyorum. Ben olsam daha çok atıp tutardım, iyice Portnoy olayına dönerdi.
Aralarının çok iyi olmadığı malum, eğer öyle olsa Adler’ın gruba geri dönmemesi için ortada sebep yoktu.
19.06.2020
> Chris was a phenomenal talent, and he’s a great drummer, and we made a lot of amazing music together. [But] Art is also a phenomenal talent and a great drummer. He’s more feel-oriented. He’s a little less robotic, and I don’t mean that as a dig. I don’t want to compare them too much. They’re just two different drummers. [But] Art is a real feel, finesse player.
Ama ile baslayan bir cumle varsa ondan once soylenen her argumanin yalan ve samimiyetsiz olma ihtimali cok yuksek.
Mark Morton bi Ashes Of The Wake ayarında bir seyler daha yazamayacaksa çok konuşmasın, AOTW kütük gibi bütün bi şekilde insanın boğazından aşağı girerken o albümden sonraki albümlerden bir kaç şarkı açıp kapatıyorum dinleyeceğim zaman, Sturm und Drang hariç hep geri adım attılar. Ayrıca Adler’in robotikliği bence şarkılara mükemmel bir hava katıyordu. Daha ”hissiyatlı” ve daha karambole davullu LoG’ı ne yapayım yav
LOG’ı benzerlerinden bir hatta birkaç tık ileri olma sebebi Chris bu net. Tarz 2000 ler de zirve yaptı şimdiler olayı bitti. Chris de bunun çok farkında ve grubu bıraktı. Yok adam realist diye neden bok atıyorsun:D
Bence Morton terbiye sinirlarini asmadan Chris Adler’e tatli tatli gecirmis. Isin garip kismi ben hala daha Lamb of God ve Chris arasinda ne olup bittigini tam olarak bilmiyorum. Yanlis hatirlamiyorsam bir aciklamalarinda darginlik olmadan ayrildik diyorlardi simdi de yeni davulcu ile kiyaslayip karsi tarafa cevap hakki doguracak tipte elestiriler yapiliyor. Anlamak mumkun degil. Bir de unutmadan:
Chris Adler > Arturo Cruz
gayet doğal ve haklı bir açıklamada bulunmuş.
İkinci tur bitmek üzere, beklentim zaten yoktu ve yanılmadım. Baya bi hüsran. Bir daha açıp dinleyeceğimi pek sanmıyorum. VII: Sturm und Drang bundan bin kat daha iyiydi. 2006 yılında sorsanız en sevdiğim 10 gruptan biri derdim, nereden nereye geldik.
Keşke Wrath sonrası dağılıp veya inzivaya çekilip, 10 yıl sonra Southern Lord ile anlaşıp, Kurt Ballou’nun mikslediği ve kapağını Paulo Girardi’nin çizdiği çıldırmalık sert bir albüm yapsalardı. Evet, böyle bir hayalim vardı LoG ile alaklı. Ama sağlık olsun; giden gider, kalan sağlar bizimdir.
19.06.2020
@ismail vilehand, Sturm and Drag, LoG’ın son yıllarda yaptığı en iyi ve en deneysel albümdü bence. Alice in Chains etkili Overlord, Chi Moreno reisin yardırdığı Embers falan harika şarkılardı. Bu albümde öyle aklıma kazınan bir şarkı olmadı. Belki Momento Mori diyebilirim. O da belki ama.
Neyse umarım ileriki dinlemelerimde sevebilirim albümü.
19.06.2020
@Ashes of the Wake, Embers, Overlord, Torches falan klasik LoG stilinden uzak olsa da on numara şarkılardı. Hala açıp dinliyorum. Ama bu bomboş bir albüm olmuş. Tekrar dinleme isteği uyandıran tek bir şarkı dahi yok bana göre.
20.06.2020
@ismail vilehand, üzülerek +1 demek durumundayım bu duruma nerden nereye :(
Yazmayayım dedim de dayanamadım. Mark Morton, Chris Adler’ın bokuna iki yumurta çakıp omlet yapıp yesin mümkünse. Solo albümünden belliydi bu adamın kafasında ekstrem metali bitirdiği. Bence bu kanadı zorlamayı bırakıp kendine yeni bir grup kurmalı. Alsın yanına Myles Kennedy gibi bir adam on numara hard rock/alternative metal yapsın seve seve dinleyelim. Ayarım sana Mark Morton. Öyle böyle değil.
19.06.2020
@ismail vilehand, Dez Fafara ile Born of the Storm diye bir yan projeleri vardı bahsettiğin türde. 8 yıl önce birkaç şarkı yayınladılar, ondan sonra hiç ses çıkmadı projeden.
Kirk Hammett çok beğenmiş albümü.
https://www.instagram.com/p/CBy8ltlJnsG/
Şu ana dek Kirk Hammett’ın övdüğünü gördüğüm sert gruplar:
Meshuggah
Gojira
Lamb of God
All Shall Perish
Carcass
Hatırladıklarım bunlar.