Euro 2016 tartışma başlığından herkese merhaba.
Ülkemizin de yer aldığı turnuvadaki tüm maçlarla ilgili konuşabileceğimiz, takımlara dair düşüncelerimizi söyleyebileceğimiz bu başlık turnuva boyunca burada olacak.
Kolaylık olsun diye grupları da verelim.
Şimdiden iyi muhabbetler.
Şu ana kadar oynanan tüm maçları izledim. İlk ve bir kısım ikinci maçlar itibarıyla en dağınık ve ne yaptığını bilmeyen takım Türkiye. Arnavutluk bile ne yaptığını daha iyi biliyor.
Takımlar genelde baya sağlamcı oynuyorlar, bu yüzden de nispeten az gol oluyor. Genel olarak büyük takımların eskiye oranla daha verimsiz oldukları izlenimine kapıldım. Almanya, İspanya, Fransa; üçü de beklentimin altında, hatta kimi zaman dağınık oynadılar ilk maçları. Şu an oynanan Fransa-Arnavutluk maçında da dakika 83, Fransa’nın adam gibi pozisyonu yok neredeyse.
Şu ana kadarki en güzel gol de Payet’in ilk maçtaki golü ve Hamsik’in bugünkü manyak golüydü bence.
Buraya her gün çok fazla yorum yazacağım, şimdiden not düşeyim.
Edit: Yazık oldu Arnavutluk’a…
15.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, Paşalar oruçla uğraşıyorlar ya ondan dağınıklar.
Başlığı gördükten sonra çocuklar gibi ‘OLEY BE’ dedikten sonra yazabilirim.Turnuva gol konusundan beklentinin çok altında geçeceğini ve başarının defansla geleceğini oynanan ilk maçlar itibariyle gösterdi,turnuvada henüz 4 gol atılan maç yok…
Takımlar bazında konuşmak gerekirse Macaristan,İzlanda ve Galler çok net bir tebriği hakediyor.Macarlar desek turnuvaya neden katıldıklarını kendileri dahi bilmezken Avusturya’ya acı dolu 45 dakika yaşatıp yüzde 90 ihtimalle üst tura çıktılar,e İzlanda desek kendileri bile puan beklemedikleri maçta bence çatır çatır oynayıp Portekiz’e soğuk bir duş aldırdı.Galler benim turnuvadaki sürpriz adayım zaten yarın büyük ağabeyiyle oynayacağı maçı iple çekiyorum (Bale sen ne güzel şeysin öyle).Diğer takımlardan İtalya çok net bir sürpriz yaptı resmen adıyla maç kazandı.
Maalesef Türkiye’den hiçbir beklentim yok hatta bu gruptan puansız ve golsüz elenebileceğimizi düşünüyorum,umarım tersi olur ve son olarak şampiyonluk adayım İZL tamam ciddi olayım Almanya kupayı alır işini riske atmaz.
Milli takım resmen saç baş yolduruyor. Biri sol bekten diğeri defansif orta sahadan bozma stoper ikilisi ile oynuyoruz. Hasan Ali varken Caner oynuyor ve sol taraf otoban. Sağ taraf da ondan az hallıca. Orta saha ayrı bir felaket. Taktik, oyun felsefesi sıfır.
Almanya İtalya ve Hırvatistan açık ara öndeler.
Sürpriz takım olarak Polonya, İzlanda ve Macaristan’a güveniyorum. Galler de olabilir ama Bale’in performansına bağlı.
Fransa’dan çok daha iyisini bekliyordum ama Payet’in ittirmesiyle bir şeyler yapabiliyorlar anca. Belçika zaten malum. Avusturya da daha iyi olabilirdi.
orospunun çocuğu hakem son dakkada attırdı fransaya golü..bu kadar taraf tutma olmaz, şerefini haysiyetini sikim senin ben..
Turnuvanın şu ana kadar ki en güzel tribün şovunu dün akşam Portekiz-İzlanda maçında İzlanda taraftarları yaptı..
oha amk payet yine yazdı ya lan..vay amk..helal olsun adama..
Arnavutluk’a yazık oldu be
Bu turnuvadan en büyük dileğim(çok düşük ihtimal) Italya’nın Almanya ve Ispanya’yı elemesi.Zaten bu ihtimal gerçekleşse muhtemel şampiyon olurlar.Hayal kurmak güzeldir bekleyelim görelim neler olacak.
Çocukluk aşkım İtalya’nın ergen ergen konuşanlara ağzının payını vermesine öyle keyiflendim ki anlatamam.
“tarihin en zayıf İtalyası hocum” ahaha ulan.
Onun dışında Almanya her zamanki gibi “futbol oynuyor”.
Fransa ve İngiltere eh işte.
Arnavutluk’a yazık oldu sahiden.
Ronaldo’da “İzlanda otobüsü park etti yea” diye ağlamayı bırakırsa iyi olacak.
Diğer takımları çok izleyemedim.Zamanla tekrar tekrar yazarız.
16.06.2016
@Ugur, Aslında kadro olarak bakıldığında öyle, İtalya tarihinin en zayıf kadrolarından biri. Son 25-30 yılın en zayıf kadrosu o kesin. Ama işte İtalya bir ekol. Bu yüzden kadro falan pek önemli olmuyor onlar için.
Fransa,Almanya,İtalya ve İspanya harici çöp
24 takıma çıkarma şeysini ilk duyduğumda sevinmiştim. 16 takım az, hem daha çok maç izleriz, renkli takımlar falan gelir diye düşündüm. Şu an ise tam tersini düşünüyorum. Kaliteli olsun az takım olsun. Net turnuvada 6-7 tane kötü takım var. Bu yüzden bazı maçlar az çekici ve sıkıcı geçebiliyor bu takımlar yüzünden.
Kupanın favorileri ise bence Almanya, Fransa ve İspanya. Şu üçlüden biri alır diye düşünüyorum. Diğer takımlar (İtalya, İngiltere, Belçika, Portekiz, Hırvatistan) iyi takımlar ama belli bir güçleri var. İlk saydığım üçlü turnuva içerisindeki ekstrem takımlar bence.
Fazla takım olmasından ben gayet memnunum. Eğer o kötü dediğimiz takımlar böyle turnuvalara katılmasa hiç bir zaman gelişemeyecekler. Fazla gol olmayabilir ama en zayıf takımlar bile gruptan çıkmak için gayret ediyor. 1 ve ya 2 maç izlemedim ama rahatlıkla söyleyebilirim ki, ilk maçların sonucunda en kötü performans Türkiyeden geldi. Hiç kimse ne yaptığını bilmiyor takımda. Böyle olmasında kurulan takımında büyük payı var. Desteklediğim takımlar ise tabii ki, bizim kuzeyli dostlarımız İsveç ve İzlanda. Özellikle İzlanda maçından sonra Ronaldo’nun ağlak-ağlak konuşması beni baya keyiflendirdi.
Bale mi attı Hart mı yedi?
16.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, Bale atar gibi yaptı ama Hart yedi.
16.06.2016
@deadhouse, daş gibi gol hic sey etmeyin yani
İtiraf gibi itiraf: futbolu mu daha çok seviyorum metali mi, emin değilim. Sanırım eşit seviyorum.
16.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, hahaha aynen.
Futbolu müziğe bağlayayım mı? Magazinsel değer taşıyor :) Sergio Ramos’un karısı / eşi / hayat arkadaşı Pilar Rubio, Megadeth, Slayer, Anthrax, Motörhead, Metallica, AC/DC, Guns ‘n Roses filan dinliyor.
Kaynak: Kendi Instagram profili. :D
bütün maçları eksiksiz izledim, en zevkli maç İtalya – Belçika maçıydı. en güzel gol Hamsik’in Rusya’ya attığı gol. en güzel asist Mesut’un Schweinsteiger’e yaptığı asist. en çok sevindiğim gol yine Schweinsteiger’in golüydü (handikap Almanya’dan kupon geldi). beni en çok üzen gol ise Rusya’nın İngiltere’ye attığı gol oldu (kupon yatırdı).
Türkiye’ye pek değinmeye gerek yok. taraflı tarafsız kimle konuştuysam herkes için uzak ara turnuvanın en kötüsü. ve bence bunun sorumlusu Terim’den başkası değil.
Fransa maçlarını kazansa da oyun olarak beklentimin altında. Portekiz ve Belçika’nın oyunu kendini izlettiriyor ama icraat yok. turnuva şimdilik fena gitmiyor. Türkiye hariç her takım çabalıyor en azından.
tahminlere gelecek olursak:
Almanya kupayı alır.
Türkiye gruptan çıkamaz.
İtalya en kötü yarı final oynar.
Fransa gruptan çıktıktan sonra ilk dişli rakibe elenir.
Belçika ve İsveç “takım” olamadıkları için gruptan çıksalar bile ilk eşleşmede elenirler.
Rusların amına koyayım.
açıkçası maçları izlemiyorum, çok şükür iyiyim ama tadı kaçmış kola gibiyim biraz, maçmış turnuvaymış ilgimi çekmiyor artık bunun gibi şeyler. ama özetleri izliyorum. şurdan bütün maçların 4′er 5′er dakikalık özetlerini izleyebeilirsiniz bu arada, hepsi tek sayfada temiz:
http://euro2016.ligtv.com.tr/ozet/8247
türk milli takımına gelirsek eğer, ozan tufan-selçuk-oğuzhan’lı merkez orta sahalı takım hayatta pas felan yapamaz. ortada nuri-oğuzhan ikilisi önlerinde de h.çalhanoğlu veya arda’lı şöyle teknik oyuncular lazım. gökhan töre-mehmet ekici-alper potuk gibi ne vereceği az çok belli adamlar çağrılabilirdi. defans için ömer toprak-ersan-hasan ali gibi oyuncular çağrılmadı. paso formsuz ve kötü sezon geçirmiş oyuncu var kadroda. fatih terim her zaman hücum eden, pas yapan takım ister ama sahaya sürdüğü takımın bunu yapabilmesi mümkün değil, beni en çok şaşırtan nokta bu.
son olarak da kendini şöyle tekniğiz, böyle tekniğiz şöyle iyi oyuncularımız var diye olduğundan büyük gören başka takım yok herhalde. bu kadar geri pas yapan, yavaş ve temposuz oynayan bir takım nasıl “biz iyi oynuyoruz” diyebiliyor anlam veremiyorum. esasında kadro bunu yapmaya müsait ama fatih terim saha içi organizasyonu kuramadı. bu son 1 maçlık bir yorum değil. son hazırlık maçlarında takım bağırıyodu olmayacağını.
ama herşeye rağmen doğru oyuncular tercih edilirse çek maçı kazanılarak gruptan çıkılabilir, futbolda herşey mümkün.
Turnuvayı ilk üç gün ben de destekledim ama şu sağlamcı anlayış yüzünden futboldan soğudum. Euro 2004 çok efsane ve en ilham verici turnuvalardan biriydi belki ama sonuçları faciaya yol açtı. Artık heyecan vaad eden büyük maçlar dışında da izlemeyi düşünmüyorum. Alayının amk, ayrıca Champions League dünyanın en iyi futbol organizasyonudur diyerek de sonlandırayım.
Türkiye hakkında değerlendirme yapamayacak kadar üzgünüm. O yüzden turnuva hakkında genel yorum yapacağım. Bu sene iki favorim ve desteklediğim ülke var: Kuzey İrlanda ve Slovakya.
İngilizlerden bu senede cacık olmaz. Belçika’dan çok şey beklerken, oynadıkları futbol beni hiç tatmin etmedi. Gerçi İtalyan defansını analiz eden bir gif izledikten sonra onlara hak vermedim değil. Almanlar beniim her zaman favorim olmuştur ama nedense bu sene destekleyesim gelmiyor. Nerde o eski Klose, Ballack dönemleri?
Bence bu sene Kuzey İrlanda ve Slovakya’dan biri en az yarı final (yada çeyrek final) oynayacaklar. Öyle hissediyorum. Oynadıkları futbol beni gayet mutlu ediyor. Dün Slovakya, Rusya’yı gömçürttü. Bugün ise K. İrlanda, Ukrayna’yı. Ama Kuzey İrlanda’nın son maçı Almanya ile olacağı için onlardan pek ümidim yok.
İtalyanlar hakkında ise defans sistemleri hakkında ansiklopedi yazılır. Normalde defans futbolundan nefret ederim ama İtalyanlar bu sene ekstradan hücum konusunda da mükemmeller. Bence bu senenin finali İtalya – Almanya olacak. Finalde İtalya alır.
Slovakya’ya başarılar. Umarım onları en az yarı finalde görürüz. Oynadıkları futbol heycan verici.
Türkiye hakkında ise: En sevdiğin grubun, rezalet bir albüm çıkarması gibi bir şey. 2008 dönemi maçlarını izleyip gururlanmak en iyisi olacak sanırım.
Bizim insanlarımızın sistem adamı olmadığını bir kez daha gösteren turnuvadır, Biz kaos’tan beslenen toplumuz vereceksin gazı öyle başarı gelecek, yarın ispanya’yı yenersek kimse şaşırmasın çünkü dengesiz takımız. Ne turnuva takımıyız ne de belirli bir seviye’ye dikiş tutturan takım. Bu turnuvaya bile Kazak oyuncunun atmış olduğu gol ile girme başarısı gösterdik yani sürekli başka bir takıma muhtaç kalıyoruz, 96 dan beri hiç hatırlamıyorum eleme grubndaki maçlarda dahil , sistemli oynayıp beklentileri karşılayıp mücadele eden bir takım oluşumunu izlemeyi.. yani milli takım şampiyonda olabilir 0 golle evede dönebilir.
Turnuva hakkında ise ;
Favorim yok Fakat desteklediğim takım var Kuzey İrlanda ve Slovakya. Özellkle kuzey irlanda eleştiriliyor epey baya defans yapıyor diye. Aslında işin güzelliği bu hadlerini bilerek oynuyorlar gruptan çıkabilme ihtimalleri %60 2.turda elenme şansları çok yüksek. Slovaklar Sırf Hamsik için destekliyorum Ve şunu da paylaşayım. Her maçın ayrı hikayesi oluyor ve oyuncuların o hırslı oluşları ayrı bi keyif veriyor bu yüzden milli maçlarda hiç bir zaman takım tutmuyorum tabi kendi ülkem hariç :) Gerçekten hak eden kazansın.
Bale’ni sevmezdim ama milli maçlar sonrası kendisine karşı bir sempatim yarandı. Sebebi de takımı için oynaması. Ronaldo gibi kendi derdinde değil. Bu arada Polonya baya kök söktürüyor Almanlara. Aslında Almanların çoğu oyuncusunun Polonya kökenli olması da maçın ilginç yanlarından biri.
yaşım itibarıyla tam olarak hatırladığım ilk turnava euro 96. almanya’yı tutuyordum nedense, o efsane formaları yüzünden belki. sırt numaraları süperdi. klinsmann’ın rusya maçında sağ dışla doksana çaktığı gol, suker’in geri geri kalesine koşan şımaykıl üstünden attığı gol, poborsky’yi bir anda yıldız haline getiren portekiz maçındaki o aşırtma golü, efsane almanya çek finali derken euro 96 ilk ve dolayısıyla en efsane turnuva benim kafamda.
şimdi geriye baktığımda futbolun kendi adıma son efsane yıllarını -2002′ye kadar- yakalamışım gibi geliyor. bu yılki turnuva bana o kadar zayıf gözüküyor ki. “nerde o eskiler” edebiyatını sevmem ama hislerim tam da bu yönde.
çok uzatmıyım. italya’nın kazanmasını istiyorum ben. 2012′de pirlo, markizyo, montolivo gibi süper orta sahaları varken çok kötü yenilmişlerdi finalde. şimdi pek birileri yok ama hırsla oynuyorlar. almanya’nın orta saha folloş oldu polonya maçında, fransa balla gidiyor, ingiltere vasat ötesi, ispanya sıkıcı. bunlar almasın kupayı bence.
bakalım biz ne yapacağız. dengesiz bir takımız o yüzden her şey olası.
Bir haftadır Letonya’dayım ve burada futbola ilgi sıfır olmasına rağmen her maçı bi şekilde izledim. Euro 2016, zaten son yıllarda izlemekten soğuduğum futboldan iyice soğumama neden oldu. Sanki kaybetme korkusu oyuncuların ve takımların içine işlemiş. Paranın ve prestij ihtiyacının futbolu getirdiği nokta bu olabilir. Çocukluğumuzdaki veya gençliğimizdeki heyecan verici atmosferi bu turnuvada bulamadığım için hayalkırıklığına uğradım. Belki son yıllarda futbolu yakından takibe devam etsem bu kadar şaşırmazdım ama takibi bırakmamın sebebi de bu durum olabilir.
20 yıl önce Euro ’96 çıkartma kitabı biriktirdiğim atmosferi geri istiyorum :)
efanevi “euro 88″ net olarak maçlarını hatırladığım ilk şampiyona olması hasebiyle avrupa şampiyonaları benim için çok özeldir.
ne yazık ki hagi, zidane sonrası kadife ayaklı sihirbaz 10 numaralar artık kalmadı dünya futbolunda şanssız bir dönemden geçiyoruz (iniesta istisna sayılabilir sadece) ama yine de sahada verilen mücadele çok üst düzey ve keyif veriyor bana. bu arada turnuvada süpriz adayım polonya.
Futbol katili İtalya yüzünden İtalya-İsveç maçını kapattım. Şu ana kadar turnuvanın en kötü 1-2 maçından biri. Uzun zamandır bu kadar iğrenç bir futbol izlememiştim. Bence şimdiden kupayı versinler İtalya’ya götüne soksun kupayı. Gerçi sadece İtalya değil 2. sınıf 6-7 takım var onlar da turnuvayı berbat etti (Arnavutluk, Romanya, Kuzey İrlanda vs) Net: Kötü turnuva şimdilik.
İtalyanın sonlardakı yaptığı hareketlerden sonra kendilerinden bir kez daha tiksindim. Umarım Almanlarla filan eşleşirler ve panzerler 2-3 gol saplar İtalya kalesine.
İbrahimovic takımına göre oynayabilen bir futbolcu olduğunu ispatladı,İsveç’e yazık oldu.İşin daha garip kısmı İtalya dışında hiçbir takımın maçı zevkli geçmiyor.İtalyanlar ölüsüyle bile şampiyonluk adayıdır.NET.
Bizim takımdaki konsantrasyon dağınıklığı turnuvadan 10 gün önce belliydi. Bugünkü maç ne olur bilinmez elbet ama 1-0 yensek de (İspanya’nın kendi evinde Gürcistan’a yenilmesi), 5-0 yenilsek de şaşırtıcı olmaz benim için.
Biz bitti demedeswfldksjf muhabbeti baya lame, turnuvaya iyi geldik ama Fatih Terim turnuvaya 1 hafta kala basın toplantılarında “önemli olan yarışmak” demeye başlamıştı. Hem de aynı basın toplantısında 4-5 kez tekrarladığı oldu bunu. Rakipler güçlü, grup zor, Hırvatistan tarihinin en iyi takımı, İspanya zaten dünyanın en iyi takımı; tamam öyle tabii de, futbol bu zaten ve bunları herkes biliyor. Bana biraz önceden bahanelerin yolunu yapma çabası gibi geldi.
Onun dışında, yok Gökhan Gönül transfer muhabbetinin baskısından mide spazmı geçirmiş antrenmana çıkamamış, aynı şekilde Topal moralsizmiş, Burak Çin’de mutsuzmuş morali bozukmuş, Çalhanoğlu’nun zaten kariyerinin en formsuz sezonuydu, falan filan…
Valla televizyona bakınca ve demeçleri, olan biteni
—Hırvatistan 1-0 öne geçti şu an—
neyse devam ediyorum, televizyondaki demeçleri ve olan biteni görünce, sanki takımın turnuvaya katılmasının asıl sebebi milli takım sponsorlarının reklamının yapılmasıymış gibi bir hava var.
Şarkılar, marşlar, sloganlar, herkes milli takımın sponsoru, herkes milli takımın yanında, 70 milyon aynı formaya sığar bilmem ne, ama ortada hiç icraat yok. Diyeceksiniz ki daha bir maçtan bunları demek ne kadar doğru; ben de zaten ilk maçı izleyip “tamam yeaea bu takımdan bi bok olmaz” deyip yazmıyorum. Sahadaki performansın ötesinde takımda bir “turnuvaya katıldık, bu da başarıdır, biz bu gruptan çıkamayız, ama basında ve millette öyle bir beklenti yaratıldı ki tüm takım gizli gizli bitsin şu işkence de kurtulsak diye düşünüyor” havası seziyorum.
Diğer takımlar kendi ülkelerinin basın mensuplarıyla görüşüyor, röportaj veriyor vs, bizimkiler aşırı kapalı, sürekli otelde, Arda basın toplantısını terk ediyor, Terim tercümanını azarlıyor, basın sohbetinde fotoğraf çekilirken saçma sapan “herkes kareye girsin bir daha beni böyle bulamazsınız” diyor (hem de 2 kere, herkes takımdan ayrılacağını şimdiden bilsin diye)…
Falan filan… Turnuva başlayalı 8 gün oldu, bize dair güzel olan tek ayrıntı Hırvatistan maçı öncesi iki takım taraftarının birlikte eğlenmesi.
Sonra kaos futbolu…
Biz kendimiz olmuşuz kaos, futbol ne yapsın.
*Akşamki maçı kazanırsak yavşak gibi sırıtarak “of çok iyidi lan :DDDDDD” diye geleceğim tabii, orası ayrı.
17.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, yenilirsek de yenilelim ama hiç olmazsa Hırvatistan maçındaki gibi bondage’a bağlamasak iyi olur.
Fransa’nın çeyrek finalden öteye gidemeyeceğini düşünüyorum. Benzema, Lacazette, Gameiro gibi üst düzey forvetleri kadroya almayıp Giroud kazmasını oynatırsan elbette gol yollarında sıkıntı çekersin. Payet olmasaydı ilk iki 2 maçtan sadece 1 puanla çıkarlardı.
Bir diğer favori Belçika’da ise bireysellik fazla. Sistemleri yok, ne yaptıları belli değil. İyi bir kadroya sahip olmalarına rağmen bu teknik direktör ile başarısız olurlar bu turnuvada.
Bize gelirsek Arda kesinlikle ilk 11′de oynamamalı ve başarılı olduğumuz 4-6-0 dizilişine umarım geri döneriz.
Bu arada söylemeden edemeyeceğim Emre Mor çok büyük bir futbolcu olacak.
17.06.2016
@Ashes of the Wake, Katılıyorum Belçika konusunda. Marc Wilmots kötü teknik direktör. Müthiş kadroyu heba ediyor resmen.
17.06.2016
@Ashes of the Wake, gerisine tamamen katılıyorum da, Benzema gibi takım arkadaşına seks kasediyle şantaj yapan bir karaktersizin alınmaması da normal sanki kadroya. :)
17.06.2016
@Ertuğrul Bircan Çopur, İşin aslı o değil. Milli marşı okumadığı için alınmamıştı zaten daha önce. Kaset olayını bahane diye sunuyorlar.
Hassiktir, hahahahahahahahahahahahahaha:):):) ozan tufan ve arda turan yine ilk 11 :):):):):):) umarim 5 yersiniz aq beter olun…
Bizim takımın- ahan da 2 oldu…
Bizim takımın en net sıkıntısı, belki de diğer tüm takımların aksine, takımdan ziyade sadece “bir amaç için bir araya gelmiş oyuncular” hüviyetinde olmaları. Belki de yakınımızda olduklarından ve empati kurduğumuzdan böyle düşünüyorum ama diğer takımlardaki “diğer arkadaşının ne yapacağını bilme ve ona göre davranma” olayı bizde maalesef çok az.
Gol dahi atamadan bitirebilir Türkiye turnuvayı. Neyse önemli olan bu değil. Her anlamda sakat bir teknik direktör ve futbolcularla karşı karşıyayız. Şu an takımda formda olan tek bir oyuncu bile yok. 11 oyuncu da çöp. En büyük çöp de futbol direktörümüz.
İspanya bitti demeden bitmez :):):):):):):):):):):):)
Kadroda stoper yok resmen.
Kupayi almanya yada italya alsin istiyorum. Belcika gizli favorimdi ama sanirim bi iş çıkmıcak onlardan. Bide polonya nın kadro hakkaten taş gibi. Umarim daha başarılı olurlar. Milli takim hakkinda zaten uzun uzun konusmaya gerek yok. Leş…ben ki zamaninda ilhan mansiz senegale kobrayı saldığında gözümden yaş gelinceye kadar gol diye bağıran ben, yaşar usta, ömründe bir karıncayi incitmemiş yaşar usta hiç düşünmeden beter olun diyip nefret kusuyorum…
Arnavutluğa yazık oldu, bide bale yanlış milli takımda oynuo…
Arda’nın şu haliyle oynaması yazık cidden. Kadrodaki herkes aşırı kötü, ama Arda o kadar kötü ki, Luis Enrique’nin Arda Barcelona’da kalsın/gitsin kararı vermesi gerekse şu turnuvadan sonra kararını daha kolay verir gibime geliyor.
Ben sadece Alman pornosu meşhur diye biliyordum.
Cidden çok fazla zayıfız ya, hiç bu turnuvanın takımı değiliz. Yenilsek de sonuna kadar mücadele falan diye tırıvırı edildi aylardır da cidden hiçbir düzeyde bu kadar güçsüz bir takım izlemedim uzun süredir.
Ozan saçıyla oynamiyo:) terim yasaklamis sanirim:)
Arda olayıyla birlikte Türkiye’ye dair her şeyin bir self destruction olduğuna bir kez daha canlı tanık oluyoruz.
Dunyanin en iyi futbolcusu emre mor neden oynamadi?
Tüm takım yanlışlıkla futbolcu olmuş da mecburen oynuyor lan resmen ahah.
17.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, hahahahahahahaahahah:):):):):):) tespite gel:)/):)
18.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, Gereği neyse yapılacakmış :D Sinyore terim diyor :) tabi onun tuzu kuru 5+2 yıllık sözleşmesi var, Hem T.D Hemde Futbol Direkterö olarak maç alıyor , isabetli şutumuz 1 tane var ozan tufanık osuruk kafa vuruşu ama gereği yapılacak :D sen merak etme hahahha
Turnuvanın açık ara en kötü takımıyız.Golü geçtim daha organize atağımız bile yok.San marino gelse daha iyi top oynardı.Neyse şu opet dioya falan iyi oldu milletin duygularıyla reklam yapanlardan hiç haz etmiyorum
Koskoca takımda heyecan verici, uğruna maç izlenecek 1 tane oyuncu olmaz mı? (Emre Mor hariç, ki o da ilk 11′de değil)
Maçı Morata ve Iniesta için izledim resmen. Takımda stoper yok. Bildiğin 75-80 milyona yakın nüfusu olan ülkeden + gurbetçilerden adam gibi 2 stoper bulamamışlar. Helal olsun.
Bu kadar ruhsuz, bu kadar sıkıcı bir takım görmedim. Nüfusu Kadıköy nüfusu civarında dolaşan İzlanda bile Portekiz’e oyun oynatmadı ve gol de atmayı başardı. Bizim takımdaki nasıl bu kadar çapsız ve beceriksiz olabiliyorlar anlamak güç.
hahaha Yenildik felan ama en kıyak taraftar türk taraftarı ya çok trollüz Geliyor gavurun kızını söyleyen bir grup gördüm allahın nice’ında :D spanish kalabalık kız grubuna doğru. :D
kendi yaşı kadar futbol tecrübesi ve kupası olan iniesta’nın bileğine basan bi oyuncumuz vardı, adını vermeyeyim. tamam ispanya da yeri gelince çirkeflikte kitap yazan bi takım ama o kadroda öyle faul yapılacak son insan da iniesta. içim acıdı lan. önce ahlaklı insan yetiştireceksin, gerisi fasa fiso.
şuan Copa America’daki Meksika – Şili maçını izliyorum, euro 2016 yalan beyler. ilk yarı bitmek üzere ve maç akıyor. Şili euro 2016′da olsa net final oynar. o derece. skor Meksika 0, Şili 2. uyku muyku kalmadı dehşet maç.
20.06.2016
@ismail vilehand, gol yok diye turnuva sağlam eleştiriliyordu futbol uzmanları tarafından ama iki maçta euro 2016′da ki ilk hafta maçlarından daha fazla gol oldu haha.
Şili 5 yaptı, dakika 58.
19.06.2016
@ismail vilehand, 7-0 olmuş. Maçı izleyemedim ama dediğine katılıyorum. Copa America kesin daha zevkli. “Euro 2016′da hiçbir takım arasındaki maç 7-0 bitemez” derdim ama İspanya 2. yarı bize karşı ölümüne oynasaydı ne olurdu bilmem.
19.06.2016
@Ahmet Saraçoğlu, daha önümüzde çok maç var hesabı farkı yakalayınca topa bastılar. yoksa dediğin gibi İspanya maçı tarihi farklara gidebilirdi. Belçika – İrlanda maçında da 3 olduktan sonra hocaları işaret etti yeter yormayın kendinizi diye.
farka giden maç anca şöyle olabilir; gruplar bittikten sonra Almanya’ya en iyi üçüncülerden biri denk gelir, onlarda acımaz yapıştırırlar 5-6 tane. başka türlü ihtimal vermiyorum. herkes çok garantici.
Düşünsenize Fransa, İspanya, İtalya 9 puan toplayacak ikinci tura çıkacak. Ama Türkiye ya da başka bir takım da 3-4 puanla ikinci tura çıkacak. Ben böyle sistemin a.q
evet adaletsiz elemeler…