Son albümü “At War With Reality”i geçtiğimiz Ekim ayında yayınlayan AT THE GATES’in 27 Kasım’da Göteborg’da verdiği konserden seyircilerin çektiği videolar yayınlanmış.
“Death And The Labyrinth” ve “Slaughter Of The Soul”:
“At War With Reality”:
“Heroes And Tombs”:
“Kingdom Gone”:
Grup daha önce de “Heroes And Tombs” için hazırlanan klibini paylaşmıştı.
“Death And The Labyrinth”e çekilen klip de şöyleydi:
Logoyu değiştirmelerine üzüldüm bir tek, onun dışında kapağı sevdim bile diyebilirim. Ama o logo…
Kapak çok kötü değil ama At the Gates’e yakışmamış, progresif metal kapağı gibi daha çok.
Valla ben sevdim, iyi t-shirt olur.
valla 15 sn.lik davul ve 5 sn.lik gitar kaydı gayet güzel bi albümü işaret ediyo kapak da beklediğim gibi olmasa da hoş yani :D
At The Gates yeni albüm çıkarıyor milletin derdine bak. ya ben tuhafım ya siz tuhafsınız. burada bir sorun var kesinlikle.
22.08.2014
yanlış anlaşılmasın bunu atarlanmak amaçlı söylemiyorum. belkide At The Gates’in yeni albüm çıkartmasını ben çok büyütüyorumdur. ne bileyim…
22.08.2014
@ismail vilehand, Abi haklısın da olayın bir de şu boyutu var, internet metalcisi At The Gates’i doğal olarak özel bir yere konumlandırmıyor. Mesela ben yeni albümü ve tüm bu gelişmeleri öyle müthiş karşılıyorum ki Tompa dünyanın en saçma beyanatlarını verse veya grup Miley Cyrus’la insta bassa bile benim bu heyecanım etkilenmez. Fakat şunu da görüyorum, benim yaş grubumda olan insanlar için ATG her gün karşılaştıkları ve normal bir grup. Adamlar 20 yıldır albüm çıkarmasa bile bizim için önemli olmuyor çünkü biz zaten yeni dinlemeye başladık ve bizim için anlamı tam oturmadı. Onların açtığı müzikal yönde çıkan milyonlarca grup oldu ve biz zaten bu grupları bildiğimizden ATG bizi çok da sarsmadı. Bizi çok da sarsmayan bir grup da doğal olarak bizim için özel bir yerde olamıyor, en fazla dinlediğimiz binlerce gruptan biri oluyor. Bu yüzden de internet öncesi metalcilerinin müthiş bir bağlılık olayı var ve bu bağlılığı bizim nesilde göremeyince metalcilik öldü vs diyorlar. Aynı şeyi dinleyip farklı şeyi hisseden insanlarız oysa, tek sorun bu bence.
22.08.2014
@Jester, Güzel anlatmışsın, +rep.
ya birde At The Gates’in The Red in the Sky Is Ours albümünden sonra adam gibi logosu olmadı ki. asıl At The Gates logosu budur:
http://bit.ly/1twgDAC
buna logo diyebiliyorsanız:
http://bit.ly/1pXjAKL
yukarıdakinin ne derece farkı var onu da baya bi çözemedim açıkçası.
22.08.2014
@ismail vilehand, Basbaya 1993′teki logo veya yazı tipi işte.Neden yeni birşey gibi algılandı anlamadım ben http://www.metal-archives.com/images/1/4/7/147.jpg
Ya bir de telefondan bakarken ben bu kapağı koyu bordo/şarap renginde gördüm çok beğendim, eve gelince “oha siyahmıymış nasıl lan” şeklinde dumura uğradım.Gözlerim bana oyun oynadı.
24.08.2014
@ismail vilehand, %100 katılıyorum
duman mı üflüyo onlar?
27.08.2014
@Can, evet DMT dumanı.
Teaser’i açarken yaşadığım heyecanı sikeyim. ölücektim ooff
Elim ayağım birbirine dolaştı, insanlara teaser geldiğini söylerken iki satır yazıyı zor yazdım. YENİ ATG LAN? asdfldsa. Tompa’nın girdiği yer çok güzel değil mi?
04.09.2014
@Furkan Keskin, Heyecandan açamıyorum ciddi ciddi, ya kusursuz değilse?
04.09.2014
@Furkan Keskin, Aynen ya Tompa esmiş.
acımadı kii acımadı kii
Arada sırada içimden ET DI GEYTS diyerek kendimi heyecanlandırıyorum. Öyle sevindirik oluyorum öyle bir şımarıklık çöküyor üstüme ki sormayın. :’)
Tomas Lindberg’in sesi biraz kartlaşmış gibi geldi. eski deli oğlan sesi gitmiş sanki. Ayrıca farkettiniz mi bilmiyorum ama teaserde ciddi bir Anders Björler havası var
Bu sene At the Gates izleyeceğimizi de hatırlayınca……. HEMDE KANLI CANLI.
Overrated bir grup daha.
04.09.2014
@saw you drown, he.
23.09.2014
@Ahmet Saraçoğlu, he++
04.09.2014
@saw you drown, Neden overrated olduğunu düşünüyorsun merak ettim?
04.09.2014
@Selim, Çünkü overrated! Yeterince açıklayıcı oldu mu? Bir şeyin neden abartıldığı ile ilgili soru sormak abestir.
Bir de ”he” cevabına da pek anlam veremedim. Neden öyle bir şey dendi ki? Bana göre abartı. Bak bir daha söylüyorum. Bana! Ben! Yani beni bağlar! Neden bu kadar rahatsız oldunuz.
04.09.2014
@saw you drown, ”başkası adına utanmak” olayını yaşıyorum şuan. iyi geceler
04.09.2014
@saw you drown, adama gore de senin yorumun “he” diye bir cevabi hakeden bir yorum. Ona gore hakediyor yani. Bak bir daha soyluyorum. Ona! O! Yani onu baglar! Neden bu kadar rahatsiz oldun.
04.09.2014
@stromer, Paradoks diye bir şey duydun mu toplumzekalı?
04.09.2014
@saw you drown, Husn-i Talil diye bir sey duydun mu mefailunzekali?
04.09.2014
@saw you drown, “he” cevabinin neden verildigi ile ilgili soru sormak abestir, onu soylemeyi unutmusum bak.
04.09.2014
@saw you drown,
04.09.2014
@Ünal Akünal, ingilizce bilmiyorum ya. Keşke Türkçe bir şey paylaşsaydın da beraber gülseydik.
04.09.2014
@saw you drown, Toby’yi Saw You Drown’la değiştir.
http://www.youtube.com/watch?v=1zUbhwIlGfg
04.09.2014
Ne tahammülsüz insanlarsınız aq. Farklı ses görünce direk sustur. Bana göre abartılıyor dedim. Neden bu kadar zorunuza gitti ki?
04.09.2014
@saw you drown, bak beyim, sana iki cift lafim var.
bence cig, fazla agresif soundlari kesinlikle dt ve if’in gerisinde kalmalarina sebep oluyor, onlarin onune gecer gibi oldularinda rahatsiz oluyorum dersin anlarim. bu adamlarin muzik yaptigi donemde isvec gencligi zaten heryerde duyduklari tekduze death’den baymisti, hatta bunlarin 4-5 yas buyuk abileri o yuzden black metal yapmaya bu kadar hevesliydi; bunlarin yaptigi acilimi atg olmasa da bir (tamamen atyorum) dismembered, bir grave hatta belki de bir entombed zaten yapacakti, sifirdan bambaska bisey yaratmislar havasi yaratmayin bu adamlar icin dersin, gene anlarim, hatta otururuz tatli tatli alternatif metal tarihi senaryolari tartisiriz.
ama (icinde hicbir yerde “bence” kelimesi gecmeyen) “overrated bir grup daha” diye hicbir rasyonalizasyon, sebep, aciklama belirtmeyen bir yorumu; actigi yolda, gosterdigi hedefe durmadan yuruyecegine and icmis gruplarin yaptigi albumler 20 sene sonra hala bu piyasada zirveye oynayan, tek basina bir janr yarattigi tartisilan bir grup icin yaparsan, ustune de sonradan ayni anda hem benim dedigimi tartismak abestir hem de ben bence dedim ki kivirmalarini iceren cevaplarla yorumunu savunursan, insanlar da sana der ki adorno’musun birader, malum mu oluyor sana?
tl;dr: sen nasil ki “sence” yorum yapiyorsan, ben de “bence” yorum yapiyorum. “sence” at the gates overrated bir grup, “bence” “sence” olan eksik bilgiden kaynaklanan altyapisi gucsuz, dalga gecilesi bir fikir.
04.09.2014
@stromer, Adorno mu puffffffff kahve mi püskürttüm allah seni ne etmesin:D
04.09.2014
@saw you drown, uff tmm nyse sn msglsn glba :/
500 kelimelik destan yazmisim, bula bula adorno’yu mu sectin nokta atis yapacak?
bir de soru eki olan mi ayri yazilir. kahve mi puskurttun ne puskurttun? xD
04.09.2014
@saw you drown, Dur herkesin ölüp bittiği bu gruba ‘overrated’ diyeyim de bu akşam güzel bir küfür yiyeyim.
04.09.2014
@saw you drown, http://www.youtube.com/watch?v=0tJGk4ofc18
04.09.2014
@saw you drown, bende ayni sekilde dusunuyorum…cogu metal dinleyen kisinin neredeyse taptigi slaughter of the soul kesinlikle benim zevkime uyan bir album deil. Daha 2 gun once blut aus nord 2 dakikalik tadimlikla orgazm yasattiysa bunu dinleyip yaaaww he he diyip gectim…belki cikacak album cok cok iyi olacak. Ki umarim olur. Belki bende at the gates i sevebilirim.
04.09.2014
@B U R Z U M, Senin zevkine uymuyorsa overrated mi oluyor?
04.09.2014
@Sturmabteilung, ne alakasi var??? Benim zevkime uymayan tonla grup var ama onlar icin overrated demiorum.Demek ki bu grubun overrated oldugunu dusunuyorum…cevap vermis olmak icin cevap vermissin resmen…burda at the gates kotu grup, sevenler sacmalio dien yok…overrated i kufur mu algiliyosunuz???
04.09.2014
@B U R Z U M, Overrated ha? görende zannedecek At the Gates Türk metalcilerinin en favori gruplarından biri. Slipknot gibi çok bilinen bir grup, albümleri yok satıyor sanki
At the Gates keşke abartılan bir grup olsa…
Hayır neden overrated diye soruyoruz ona da mantıklı bir argüman sunamıyorsunuz.
04.09.2014
@B U R Z U M, Ben severim slaughter of the soul’u. Ama benim için sadece iyi bir melodeath albümü. Olaylara ilk olduğu için tapan biri değilimdir. Beni ilgilendirmez bilmem kaç grubu, türü etkilediği. Kaldı ki bana göre kötü, gelişmesi imkansız bir türün başlangıcı oldu ki bu da kötü.
Buradakiler de sanki mahremlerine dokunmuşumcasına çıldırmaya başladı. İşin bir başka kötü tarafı da bu.
04.09.2014
@B U R Z U M, ben de mesela bir candlemass veya bir venom sevmiyorum hic. kesinlikle benim zevkime uyan muzik yapmiyorlar.
ama turlerinde ne kadar onemli olduklarini, kendilerinden sonra gelen gruplari ne kadar etkilediklerini bildigimden ilgili basliklarinin altina “overrated” gibi son derece iddiali bir ithamda bulunan yorumlar yazmiyorum.
sevmemek ayri, hakettiklerinden fazla deger gormekle itham etmek apayri abi.
04.09.2014
@stromer, yukarida da yazdim at the gates e kotu grup denmedi. Ture katkisi olmustur saygi duyarim ancak bu bence overrated oldugi gercegini degistirmiyor…
04.09.2014
@B U R Z U M, peki abi o zaman sence bu “rate” ne olmali ki at the gates bunun ustune cikartilarak “overrated” hale getiriliyor?
yani sevenlerinin sevgisinin toplami mi, haklarinda basinda cikan haber sayisi mi, album satislari mi, nedir bu adamlarin sence hakettigi ve bunun uzerinde onlara sunulmus olan sey?
04.09.2014
@stromer, bu kadar hunharca ve tahammulsuzce savunulmasi bile yetiyor overrated olmasina…at the gates ile ilgili son yorumum…
04.09.2014
@B U R Z U M, abi buradan savunulan sey at the gates degil. yemisim at the gates’i. album satislarindan pay vermiyorlar sonucta.
burada benim karsi ciktigim hicbir gerekce gostermeksizin bir gruba overrated deme hakkini gormesi insanlarin kendisinde. ki sen bile objektif bir neden veremiyorsun, anca benim uzerimden tanimliyorsun kendi yakistirmani.
cidden son yorumun olsun bence de.
04.09.2014
@B U R Z U M, Sabaha kadar +11111111111111111111111111111
04.09.2014
@saw you drown, pasif agresif’te toplasan bes kisinin savundugu grup overrated oluyorsa sahane.
hemen gidiyorum synthophonia’yi dunyanin en overrated grubu yapmaya.
+rep
04.09.2014
@saw you drown, eski baya ama idare ediver.
http://www.swfcabin.com/swf-files/1277738426.swf
22.09.2014
@saw you drown, normalde başkalarının düşüncelerine saygı duyarım lakin bu düşünceye saygı duyamadım
Kalbim kaldırmıyor artık.
Şarkı isimleri mükemmel ya, bunlardan birkaçını Ocak’ta canlı dinleyecek olmamız daha da mükemmel tabii. Teaser’ı 10 defa falan dinledim herhalde, terledim amk heyecandan.
Ayrıca artık evde “AT WAR WITH REALITY!” diye bağırmaya başlayabilirim.
Cidden bir kez daha anladım ki; bu sitede tapılan bir gruba hakkında olumsuz yorum yapmak linç girişimine sebep oluyor. Tek sesliliğin sembol sitesi; pasif agresif.
04.09.2014
@saw you drown, ee olum kendin kaşınıyosun. sonra üstüne tribe giriyosun. nasıl bir şeysin anlamadım ki haha
04.09.2014
@saw you drown, sivri ve asi bir üslup benimseyerekten kendini daha havalı hissedebilirsin ama bu insanları rahatsız edebiliyor. overrated bulduğunu söyleyebilmenin farklı yolları mevcutken sen bunu tercih ediyorsun. ben de senin bu tavrını overrated buluyorum çünkü bu şekilde davranan fazlasıyla ergen insan var.
04.09.2014
@saw you drown, abi goren de elimizde mesaleler, taslar koy meydaninda kovaliyoruz sanacak.
ki bahsedilen konu da alt tarafi bir turk metal sitesinde isvecli bir muzik grubu icin acilmis bir haber basligi. neyin linc girisiminden bahsediyorsun?
04.09.2014
@saw you drown, Birisi çıkıp Katatonia haberinde ”Overrated bir grup daha.” şeklinde mal gibi bir yorum yapsa, sende onu linç etmeye çalışanların en başında olursun eminim. Bizde At the Gates’i seviyoruz, sende yorum yaparken ifadelerine dikkat et.
04.09.2014
@Sturmabteilung,
http://www.pasifagresif.com/2013/09/katatonia-son-albumunun-farkli-surumunu-cikariyor/comment-page-1/#comment-111783
http://www.pasifagresif.com/2012/09/katatonia-dead-end-kings/comment-page-1/#comment-76529
http://www.pasifagresif.com/2012/09/katatonia-dead-end-kings/comment-page-1/#comment-140819
Şükürler olsun ki; at gözlüklerimiz yok. Ve şükürler olsun ki fanboy değiliz.
04.09.2014
@saw you drown, yazdigin her yorumda katatonia’nin diger albumlerini ne kadar sevdigin belli oluyor bir.
“overrated bir grup daha” demek ile “ben bu adamlarin muzigini/bu albumunu/bu sarkisini sevmiyorum” demek arasindaki farki sabaha kadar mi anlatmamiz gerekiyor iki.
suphesiz ki, biz de aklini elestirel olarak kullanabilenlerdeniz. amin.
04.09.2014
@saw you drown, Selim diye bir arkadaşla ilk başlarda girdiğin diyaloğu bir daha oku, kendinde bir terslik görmezsen zaten sana kimse bir şey anlatamaz burada.
Bana gelen mesajları yayınlayın. Benimkileri yayınlamayın. Aferin PA
04.09.2014
@saw you drown, allahim adam sansure ugramis ozgurluk savascisi triplerine girdi. onemsenme arzusunun bizi dusurecegi durumlardan sen bizi koru yarabbi.
04.09.2014
@saw you drown, Hakaret yayınlamıyoruz, size gelen başka bir mesaj da aynı şekilde yayınlanmadı.
04.09.2014
@Güzide Arslaner, Anlayışınız için teşekkürler. Yeter ki çifte standart yapmayın.
04.09.2014
@Güzide Arslaner, ben de anlayisiniz icin tesekkur ederim. Pasifagresifimizi cifte standart illetinden temizleyelim.
Kaotik ve gaz bir albüm olacağa benziyor, ki bu aralar tercih ettiğim melodeath usülü de bu. Hüzünlü moda bir türlü giremediğimden Insomnium’un son albümünü dahi dinlemiş değilim. Doğru zaman ve ruh halimin gelmesini bekliyorum.
abi boşuna tartışıyorsunuz. seven sever, sevmeyen sevmez. sevmeyen insan sevmediğini kötü bir üslupla demişse, aynı üslupla cevap vermek de yanlış. siktirin edin. burda at the gates denen grup 19-20 yıl sonra albüm çıkarmış, teaser yayınlıyor, ona odaklanalım.
bence at the gates “modern” death’cileri sikmeye geliyor arkadaşlar, bu kadar açık ve net. yeşilçam gibi olacak. kahraman kahramanlıklarına son verir ve inzivaya çekilir, ardından bir kötü peydah olur ve herkes kahramanın deliğinden çıkmasını ister. kahraman daha sonra içinde kaynayan kana karşı koyamaz ve yaşadığı delikten çıkıp herkesi siker.
çok fazla öven kelimelere yer vermeme gerek yok zaten. ben albümün ilk parçasını merak ediyorum en çok.
At the Gates bence modern death’in başlangıcı olarak düşünüldüğü için, ki Slaughter of the Soul’un modern melodik death metal’i ve modern metalcore’u adeta doğurduğunu göze alınca bu doğru, arkadaş overrated yazmış. En azından ben öyle düşünüyorum. Ama overrated kavramı bambaşka bişey.
Bu bi kenarda dursun, bence The Red in the Sky is Ours albümü ise death metalin gördüğü en underrated albümlerden biridir. Yılına kadar çıkan en melodik “death metal” albümüdür ve en deneysellerinden biridir.
http://www.youtube.com/watch?v=alQf4Mi9opI
Ne Obliviscaris’ten 20 yıl önce yapıldı bu. Left Hand Path’in onda biri kadar siklense eyvallah, grup overrated diycem de, o bile yok.
Neyse, tadımlık fena gelmedi ama Century Media korkutuyor.
05.09.2014
The Red in the Sky is Ours’ın en iyi At the Gates albümü olduğunu düşünüyorum. Keşke death metal dinleyicisi bu albüme gereken değeri verse.
07.09.2014
@Evil Penguin, bana hissettirdikleri cok baskadir bu albumun %85 katiliyorum cunku diger albumleri de ayiramiyorum diger tarafa :D
09.09.2014
@Osman, Century Media kısmından ben de endişeliyim. Tepeden tırnağa samimiyetsizlik abidesi bir şirket. Benim gibi düşünen birini bulmak sevindirici.
THAT TRACKLIST ulan.
kapak, tool’u andıranzi.
At the gates’e bak be daha album çıkmadan sitede fitne rüzgarları estirmis.
Öyle görünüyor ki tahmin edildiği üzere Terminal – Slaughter kırması bir albüm geliyor.
Yukarıdaki “Overrated” tartışmasının tamamını okumadım; ama şunu söyleyebilirim: Ölçüsüz ilgi bazen bir grubu çirkinleştirebiliyor.
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KURAMIYRM CMLE KURAMYRMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ŞŞŞT AHMET BEYİM ;);););) ALBÜM ÇIKARMASIN DEDİĞİN GRUBA DÖN DE BİR BAK İSTERİM ;);););) HERKES YERİNİ BİLECEK BUNDAN SONRA!!!! ;);););)
gözlerimde yaşlar … O ÇOCUKLAR KESİLECEK LANNNNNN
diyecek bişey bulamadım lan… taş gibi taş :)
Gizli kalp krizi geçiyorum.
22.09.2014
@Korhan Tok, Geçirememişim bile. Olsun. Kalp krizinden geçtim, At the Gates seni seçtim.
hemen abartın, tamam güzel, okadar
Nasıl lan nasıl????? Dinleyemiyorum şuan höööö
bence güzel bi parça ama bu aynı zamanda sıradan bir parça olduğu gerçeğini değiştirmiyor…
Parçayı gayet beğendim.İkinci kez dinleme isteği uyandırdığına göre bence olmuş benim için.Tipik At The Gates ten farklı değil
Benim reunion’lardan tek beklentim o grubun kalitesine yakışır bir albüm dinleyebilmek, Amerika’nın tekrar keşfedilmesi değil. O yüzden bence baya iyi şarkı, özellikle giriş kısmı ilk dinleyişte vurdu. Hadi bakalım.
Güzel. Surgical Steel benzeri bi etki yapıcak galiba bu albüm. Çanlar bizim için çalıyor
Uzun aradan sonra bir melodeath şarkısına gülümsedim sonunda lan. Olmaz diyodum ama çocuğu koydular gibi.
“Ya mükemmel değilse?” sorusu yüzünden dinleyemiyorum.
22.09.2014
@Kerem Kaan, Çok yersiz endişelenmişim ya. MU AZ ZAM şarkı yapmışlar. Tompa’nın vokalleri tam Slaughter havasında olmuş bence. Daha iki kere dinledim ama daha çok dinleme isteği uyandırdı bende.
19 sene sonra gümbür gümbür sikici bir mdm soundu duyuyoruz allam sen büyüksün. şarkıyı keşke biraz daha uzun tutsalarmış öyle kısa geldi ki sjfşldsjfsd
bu kadar güçlü bir saund beklemiyodum valla albumu bekleyemiyorum lan bide şarkı cok kısa amk daha headbang yaparken bi anda sarkı bitti
olmuş bence
(Bu grup hakkındaki son yorumum bu. Çünkü sitede -kutsal grup- muamelesi görüyor)
Şarkı bayağı sıradan bence. 1:19′da güzel bir riff yakaladım. O dakikadan sonrada sıktı sanki. Hayal kırıklığı yaşadım desem yeridir. Gidip 15-20 yıl beklemişsin, sonra eski şarkılarına benzer şarkılar yapmışsın, üzerine pek bir şey koyamamışsın. Neden yeni bir albüm yapıyorsun ki?
Ha pardon. Melodik death metal sınırları olan bir türdü. Unuttum bir an.
Son olarak; bu sınırları dar türü metal dünyasına kazandırdıkları ve binlerce sıkıcı grubun doğmasıa neden oldukları için, At the Gates’in tüm üyelerine sonsuz teşekkür ediyorum.
22.09.2014
@saw you drown, kimse yeni bir şey beklemiyor zaten. surgical steel’de de yeni hiçbir şey yoktu ama bir çok büyük müzisyen için de yılın albümüydü. bir de merak ettiğim bazı şeyler var; insanlar bu grubu sevidği için kendini suçlu mu hissetmeli? metalarchives’deki kritik yazdığını zanneden troller gibi kendini metal müziğin kurtarıcısı olarak mı görüyorsun?
23.09.2014
@saw you drown, arkadaşım melodeath metal müziğin başına gelmiş en güzel şeydir tartışmasız. He sevmiyorsan veya sevmiyor gibi görünüp cool olmaya çalışıyorsan da buraya gelip kışkırtıcı yorum yazmayacaksın. Bu söylediklerim sadece senin için geçerli değil tabi ki, osman arkadaşımız da genelde tahrik edici yorumlar yapıyor mesela. Inanın internette üç beş insanın ilgisini çekmek veya onları sinirlendirmek önemli işler değil, çıkın dışarı hava alın, gezin dolaşın nebleyim..
29.09.2014
@Milletin Adamı, ya olum bırakın kasmayın gitsin adam evanescence dinlesin odasında perdeleri kapatsın ağlasın eheh.
29.09.2014
@Milletin Adamı, hop dur orda bakalım. Ben modern melodik death metal sevmiyorum, ama türle ilgili hiçbir zaman ters bişey söylemedim. Veya hiçbir gruba türünden dolayı bok atmadım. Deathcore, trancecore, metalcore, nu-metal gibi herkesin itip kaktığı türlere dahil. Sırf senin fan’ı olduğun grubu eleştiriyorum diye kıçından kompleks uydurma. Zaten yazdıklarımı düzgün okumuşsan sevdiğim grupları da eleştirdiğimi görmüşsündür. Kendimi mi tahrik ediyorum şimdi ben? Yaptığım şey sadece göte göt demek, bu kadar. Ulan hatta millet tahrik olmasın diye işi şakaya falan vuruyorum, sona “severiz keretaları” tarzı şeyler sıkıştırıyom. Azcık çakın ulan.
Bide “melodeath metal müziğin başına gelmiş en güzel şeydir tartışmasız” nedir abi. Senin yazdığın adamın dediğinden daha saçma oldu şimdi.
Hem ben eski melodic death metal albümlerini ciddi olarak seviyorum. Pheni furma oni fur.
Meh. At the Gates için bu lafı kullanacağım aklıma gelmezdi. Suicide Nation’u bundan 3 sene önce gecenin bi yarısı Rock FM’de duyduğumda ne dibim düşmüştü be vay anasını. Ben gidem bi Slaugher of the Souls dinleyem.
Bence de 20 yıl sonra gelen ilk şarkının gazıyla fazla abartmaya gerek yok. Tamam güzel şarkı sayılır da bir yandan da oldukça sıradan geldi bana. Neyse ki Tompa’nın o karakter sahibi vokali girdiği anda “aha ATG” dedirtiyor.
Şarkı güzel ama ne yazık ki abartılacak bir şarkı değil. Bıraktıkları yerde kalmışlar. Benim de gruba karşı pozitif ayrımcılığım var ama objektif olmaya çalışınca örnek olarak bir Mors Principium Est’in son albümündeki neredeyse herhangi bir şarkıdan farkını göremedim. Hatta iki de şarkı linki vereyim, soundlar ve tarz fazla benzer olunca kıyaslamaya girmeden duramadım, kusura bakmayın.
http://www.youtube.com/watch?v=4evTiFgak_k
http://www.youtube.com/watch?v=HbE9NjQVqts
22.09.2014
@run run run, kusura bakmayın demişsin ama ben kusura baktım. şu grupla kıyasladığına göre At The Gates’i yeteri kadar tanımıyorsun. sırf sana demiyorum, genel anlamda metal dinleyicisinin gözünde At The Gates = Slaughter of the Soul olduğundan dolayı gruba karşı yersiz ithamlarda bulunmak ve vasat melodeath gruplarıyla kıyaslamak gibi şeyler çokça oluyor maalesef.
Olmuş olmuş. Kısa mısa ama gayet iyi. Albümün geri kalanı daha da iyidir büyük ihtimal.
Parça yine kendilerine has, sound eskisine göre biraz yapay -bilhassa davul (özelde snare)-. Beklentiyi yüksek tutmuyorum, o yüzden albümü severim herhalde. Albümde Fevered Circle ya da Forever Blind tadında bir şeyler varsa o zaman işler çok değişir elbette.
şarkı At The Gates’in bıraktığı yere göre ne eksik ne fazla. ama her şeyden önce hala dibine kadar AT THE GATES. bence bu gayet yeterli.