Taylandlı black metal grubu SURRENDER OF DIVINITY’nin 35 yaşındaki vokalisti Samong Traisattha, kendisinden grup tişörtü almak üzere evine gelen ve Facebook sayfasında kendisine “Maleficent Meditation” adını veren Prakarn Harnphanbusakorn adlı bir hayranı tarafından 30 kez bıçaklanarak öldürülmüş.
Harnphanbusakorn, kendi fotoğrafının da yer aldığı Facebook sayfasında cinayeti kendisinin işlediğini, bunu yapma sebebinin ise Traisattha’nın gerçekten Satanist olmaması ve Satanizmin adına leke sürmesi olduğunu belirtmiş.
Belli ki çok zeki bir insan olan cinayet zanlısı, olay mahalinde cep telefonunu falan da bırakmış. Prakam, “25 yaşımdan beri ölmeyi planlıyorum, çünkü zaten bir gün öleceğim. Bu arada Satanizm’e leke sürenleri de beraberimde götüreceğim. Onu öldürdüm, çünkü bu sayede kadın ve çocukları öldürme isteğimi dizginlemiş oldum” şeklinde konuşmuş.
Random harflerle gülmek istedim ya bu neymiş böyle ahah.
“Merhaba ben Prakam, 25 yaşımdayım ve ölmeyi planlıyorum. Popçular ve çakma satanistler uzak dursun!!!” oneandonlychildofsatan666@abyss.com
thrown to the sun’ı yeterince progresif değil diye güneşe mi fırlatalım?
14.01.2014
@Ufuk Sönmez, Ahahahaha. Ulan Ufuk.
14.01.2014
@Ufuk Sönmez, Günün yorumu, koptum resmen.
14.01.2014
@Ufuk Sönmez, Ahahah
Başlık XD
sitede gördüğüm en komik bir yandan da korkunç haber! bazıları neyin kafasını yaşıyor anlamak mümkün değil!
You went full retard man. Never go full retard. Ciddi mi bu adam?
yılın malı..
Facebook profil fotosunun altina yapilan yorumlari layklarken satanistligin nerdeydi lan? Hinzir seniii.
Saka maka ölen adama acidim ya, böyle bi gerizekalinin elinde can vermek, cok fena.
Satanizm yaıda black metal hikaye.Malin biri bi muzisyeni vurmus, adam da bok yoluna gitmiş.
Normal adam malin birini öldürünce üzülüyorum ama, burdaki gibi malın biri normal adamı öldürünce lanet ediyorum
Zaytung bile böyle haber yapmadı arkadaş.
Bu habere yapılan yorumlardaki yaklaşım ve haberin veriliş tarzı da en az haberin kendisi kadar korkunç. Belli ki ruhsal problemleri olan ve tedaviye ihtiyacı olan birinin 35 yaşındaki birini 30 kez bıçaklayarak öldürmüş olması nasıl bu kadar esprili şekilde yazılıp yorumlanıyor anlamak gerçekten güç.
14.01.2014
@nepenthe, naapalim??? Para toplayip adami tedavimi ettirelim site olarak??? Maalesef bir muzisyen ölmüş olsa bile burda muzisyen ile dalga gecilmiyor. Gerizekali bi dallamanin yaptigi mallik uzerine espri yapiliyor…
15.01.2014
@B U R Z U M, Ne yazık ki bu topraklarda ne sevinmeyi biliyor insanlar ne de üzülmeyi. Ancak başlarına gelince anlıyorlar doğruyu yanlışı son günlerde de sıkça gördüğümüz gibi. Umarım sen veya sevdiğin birisi hiç bir zaman ”gerizekalı bir dallamanın mallığına” maruz kalıp espri konusu olmazsınız.
16.01.2014
@nepenthe, :):):) sen olayı hala anlamamışsın ki:) burda espri konusu ölen adam değil kendini satanist sanan adam…
16.01.2014
@B U R Z U M, :)) Anlamadığımı düşünmen gerçekten komik. Ben bu olayı okuduğumda iki kurban gördüm sadece, bu ”olayın” espri konusu olmasını ”anlayamamış” olduğum kesin. Benim için Heavy Metal duyarlılık demektir, bu sitede haberin bu şekilde verilmesinden rahatsızlık duydum hepsi bu.
16.01.2014
@nepenthe, ama haberin verilişinde/metninde en ufak bi alaya alma yokki?yorumunda böyle demişsin ama ordaki kastın “yorumlardan rahatsız oldum” da olabilir tabi(bi anda öyle yazıvermişde olabilirsin diye böyle düşündüm, orasini sen biliyorsun tabi)
17.01.2014
@OnurOnur, ”Belli ki çok zeki bir insan olan cinayet zanlısı, olay mahalinde cep telefonunu falan da bırakmış.” şeklinde yorum var haber verilirken. Dediğim gibi muhtemelen ağır kişilik patolojisi olan (belki de psikotik kaymaları olan) ve tedaviye ihtiyacı olan bir şahıs cinayet zanlısı. Böyle bir dramın karikatürize edilerek verilmesi/yorumlanmasını çok duyarsız bir davranış olarak görüyorum.
15.01.2014
@nepenthe, aha geldi. siyah takım elbisemi giymeye gidiyorum ben.
16.01.2014
@dysplasia, ahahah +1
Haberi ve ardından yorumları okuyunca tamamen dağıldım. Sağolasın Pasifagresif :)
bu şahış kesinlikle ruhsal problemleri olan biri, satanizm ve/veya black metal kısmı işin bahanesi olmuş bence zaten bi şekilde suç işleyip insanlara zarar vermeyi kafasına koymuş (kim bilir belki daha önceden yapmışta olabilir), ayrıca ceza alırsa kendisinede zarar vereceğini düşünüyorum. cinayete kurban giden müzisyene üzüldüm açıkçası…
Satanizm, okültizm gibi karanlık sanatları yaklaşık 6-7 yıldır araştırırım (satanist değilim). Satanizmde hiçbir zaman insan öldürme yoktur. En azından benim bildiğim (insan kurban eden binlerce yıl öncesi ilkel toplumları saymazsak ki onlara da satanist denmez pagan denir)
Burdaki çoğu kişi de bilir satanizm ana hatlarıyla laveyan ve teistik olmak üzre ikiye ayrılır. Laveyan kısmının ateizmden pekte bi farkı yoktur zaten onun insan öldürmeyle ilgisi yoktur. Teistik satanizmde kendi içinde bir çok kola ayrılır ama ana hatlarıyla genel olarak wiccan ve pagan geleneklerine kadar uzanan köküyle beraber veya ilahi kitaplarda anlatılan şeytana tapınılır. Pagan geleneklerinden gelen spiritual satanizmde zaten bildiğin paganizmdir onun da insan öldürmeyle ilgisi yoktur (üstte dediğim insan kurban eden en ilkel bir kaç toplum dışında) Diğer durumlarda da insan öldürme yoktur. Vardır ama senin haklarının kısıtlandığı durumlarda veya kendini koruma amaçlı öldürmek zaten normal bir şeydir satanizme göre. Yani keyfi adam öldürme satanizmin en dibi olan ilkel inançlarda bile yoktur (yine kurban etmeyi saymazsak)
Hele hele satanizm bu değildir diye adam öldürmek hiç yoktur ki zaten satanizm sınırları çizilmiş bir inanç sistemi değildir ki ”gerçek satanist değilsin” diyebilesin.
Burda asıl satanizmi götünden anlayan biri varsa o da ”satanizmi lekeliyor” diye adam öldüren bu elemandır.
Dipnot: Tahminimce öldürülen laveyan öldüren ise teistik. Bunlar birbirlerini sevmezler genel olarak.
Dipnot2: Eğer demin dediğim durum doğru ise adam aslında ”satanist olmamakla” suçlamakta haklı. Açıkçası Anton Laveycileri bende pek sevmem satanizmle alakalarının olmadığını düşünürüm (Gorgoroth’tan Infernus da benim gibi düşünür) ama öldürmek çare değil tabi. Zaten satanizmde böyle bi nedenden dolayı öldürürsen tanrı adına öldüren ilahi dinlerden pekte bi farkın kalmaz. Sonra da toplumda binlerce yıllık satanizm ve pagan geleneklerini ”Slayer dinleyip bodrum katında kedi kesen 18lik ergenler” tanımlamasına indirgeyen bir sürü ahmak dolar. Olayı buna bağlamaya çalışıyorum.
Benim diyeceklerim bu kadar.
15.01.2014
@Nightwing, o değilde ‘The Girl with the Dragon Tattoo’ da kedinin başına gelen çok korkunçtu lan. !those bastard!!
Şimdi dünyanın en düz adamı olucam: Size mi kaldı aq şeytancılık, gidin ssk’lı bir işe girin.
16.01.2014
@parasite/gallows, http://i.imgur.com/BtbikVa.jpg
16.01.2014
@crowkiller, akşam yemeğinde tarhana çorbası içen adamların teistik satanizm hakkında ahmak kesmesi çok komik. Olan elin çekik gözlü sarı benizlisine oluyor :’(
17.01.2014
@parasite/gallows, Burda hepimiz mezarlıkta yatıp akşam yemeklerinde fırında kedi kellesi yediğimiz için teistik satanizm hakkında ahkam kesebiliriz gardaş :(
17.01.2014
@Nightwing, tüh ya, bir deneyeyim geleyim.
Zamanlaması manidar…
Bir satanist olarak bir kaç şey yazacağım
Satanizm kökten ateist bir inanıştır. ama bu tip dikkat çekmek isteyen ergenler medya tarafından reyting için uydurulan şeytana tapmalı ve kötü olmalı satanizme giriyor. ve satanizmin adını kirletmek için medyaya koz veriyor.
Satanizm, hiçbir din kadar insan öldürmedi. En çok insan ve hayvan Şeytan için değil, her zaman tanrı için öldürüldü. Haçlı seferleri, cihad ve günümüzdeki terör saldırıları.
Lavey’in müthiş sözü ile bitireyim:
”Sürekli kötü olmak çıkarlara aykırıdır.”
Bu cümleyi aklına kazı satanist çocuk
15.01.2014
@Thronus, lavey in bir diğer sözü de sizi rahatsız eden komşunuzu/misafirinizi öldürmeniz gerektiğidir
15.01.2014
@crowkiller, sanırım şu cümleyi diyorsunuz
When walking in open territory, bother no one. if someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.
bunlar sembolik cümleler. oradaki kast edilen şey gerçek olarak yok etmek değil öyle olsa o kitap yasaklanırdı birleşik devletlerde.
sembolizmi çok ağır basan bir kitap. yorumlamaya ve düşünmeye kapalı okursanız lavey’in şeytana da person olarak inandığını düşünebilirsiniz.
15.01.2014
@Thronus, Anton Lavey’in Satanic bible’ı Nietszche’nin Antichrist’ının farklı bir yorumlanmış halidir,örneğin incil sağ yanağınıza tokat atana sol yanağınızı da çevirin der, yani insanoğlunun düşmanını bile sevmesi kuzu gibi pasif olması ve çobanını(Hz isa) takip etmesi gerektiğini savunur oysa Nietzsche’ye göre insan bir kurttur,kendine zarar verene kabullenmeyle yaklaşmamalıdır,buraya kadar aslında satanizm oldukça zararsız gözüküyor.Ama satanizm’e göre insan da bir hayvandır ve iyilik meleği bir tanrı modelini kendine örnek almak yerine kendine kötülük edene karşı hakkını almalı ve sadece güçlünün hayatta kaldığı dünyamızda en güçlü olmaya çalışmalıdır,din ise insanların güç istemini bastırır ve sınırlamalar koyar, toparlarsam satanizm özgürlük demektir, kimsenin seni yargılamayacağını bilerek herşeyi yapmaktan ziyade kendini savunmak için herşey göze alan bir birey modelini örnek alır.Günümüzde satanizme göre yaşamak oldukça zordur zira toplumda her birey kendi aklının doğrultusuna giderse o zaman sürü psikolojisi yıkılır ve kaos ortaya çıkar.Satanizme göre her birey en güçlü olmaya çalışmalı ve güçsüzleri yok etmelidir(doğal seleksiyon)oysa din insanların belirli ahlak kurallarına uymalarına ve onları sürüden ayrılmamalarına olanak sağlar, bu şekilde toplumda bir düzen sağlanabilir.Çok dindar bir insan olmasam da dinin toplumda bir düzen etkeni olduğunu düşünüyorum, satanizmin ise düşüncede mantıklı uygulamada ise yıkıma yol açacak bir felsefe olduğunu düşünüyorum
16.01.2014
@crowkiller, Ek olarak Ayn Rand’den çok etkilenmiştir Lavey. Onun aşırı bireyci ve çıkarcı görüşlerini alarak aynı zamanda anti-sosyalist bir öğreti sunmuştur. Ama Lavey sadece onların görüşlerinden etkilenmemiştir. Onların görüşlerini bir çok noktadan da ilerletmiştir. Kendi felsefi fikirleri de vardır, sadece farklı yorumlanmış demek acımasızlık olacaktır.
Satanizm elbette herkesin felsefesi olmamalı. Aynı sizin gibi düşünüyorum ve din denilen şey olmalı, var olacaktır. Çünkü insanların koyun olması biz bireylerin çıkarınadır. Başkalarının iyiliği benim iyiliğim olamaz. Başkalarının kötülüğü ancak bireyin çıkarına hizmet edebilir. Herkes satanist olursa sistem işlemez. Aptallar aptal kalmalıdır.
16.01.2014
@crowkiller, bu haberin altına yapılan yorumlar arasında en güzel olanı bu olabilir saygılar patron şapka çıkardım
16.01.2014
@sefagn, teşekkürler
15.01.2014
@Thronus, ”Uydurulan şeytana tapmalı” derken? Spiritüel satanizm?
15.01.2014
@Cattle Bilmemne, Uydurulan kelimesinden sonra virgül olacaktı koymayı unutmuşum.
Spritüel satanizm bana göre de baş saçmalıklardan biri. Cool gözükmek isteyen insanların işi. İnanmadığı şeylere inanıyor gibi gözükmek. Zaten teist olan biri cennet cehennem korkusu yaşayacağı için onun işi yaştır.
15.01.2014
@Cattle Bilmemne, ben mavi gökyüzüne taparım.
15.01.2014
@Ketıl dekapiteyşın, osurtmalı sıçırtmalı gibi
16.01.2014
@Thronus, Bin yılların kadim spritiüel geleneklerine bir çırpıda baş saçmalık, reyting şov deyip; 3 günde satanizmi kendi kafasına göre yorumlayıp ateizme yaklaştıran ve bence bir şarlatan olan Lavey ve öğretilerine gerçek satanizm demek pek mantıklı değil. Satanizmin istediğin formuna inan ama gözünü seveyim binyılların geleneklerine de ”reyting, şov, cool olma çabası” deme. Ortamlarda komik duruma düşersin çünkü.
Bi de şu cümle varki evlere şenlik: ”Zaten teist olan biri cennet cehennem korkusu yaşayacağı için onun işi yaştır.” Teist olan biri zaten satanist olmaz. Ah ah bunlar hep hardcore materyalist bakış açısı işte.
Satanizmi lekeleyen bir şey varsa bu da Lavey ve öğretileridir. Ah ulan Euronymous reis yaşayacaktı ki Church of Satan’ı patlatacaktı.
Ama ”satanizm hiç bir din kadar insan öldürmedi” sözüne canı gönülden katılıyorum bak.
16.01.2014
@Nightwing, Prime evil Diablo ve saz arkadaşları, her türlü Demon, belial, deniz canavarı leviathan, medusa’nın yılanlı saçları, horus’un her şeyi gören tek gözü, tüm hayvanları tek bir gemiye sığdıran tanrı… bunların hepsi insan uydurması şeyler.
Eğer bunlar gerçek olsaydı bende spritual satanist olmak isterdim. Ama ben bir realistim ve gerçek olmayan şeylerle uğraşmam. Yoksa emin ol spritual satanizm daha cool :)
Lavey, satanizmi adam etmiştir. Mantıklı bir felsefi bir görüşle birleştirmiştir. O eskiden tören ve gelenek dediğiniz şeyler hiçbir zaman bildiğimiz Şeytan için yapılmadı. İlluminati gibi örgütleri bile şeytan’a yoran medyaya güvenmeyin.
Ve üzgünüm cennet ve huriler yalan
16.01.2014
@Thronus, Coolun tanımı nedir? Cool demekle ne kastettiğini anlayabilsem senle mantıklı bir tartışma yapıcam da cool ne ak :)
Bak şimdi senin binyılların teistik inancına fake diyip gerçek satanizmi daha dünkü bebe Lavey’e indirgemenle, 40 yıllık Heavy Metal’e saçmalık diyip tüyü bitmemiş Nu-Metal’e gerçek metal demen arasında hiç bi fark yok.
Çok kolay değil mi böyle her şeyi materyalist bir biçimde değerlendirip ”ben realistim görmediğim şeylere inanmam demek” :) Senin düşünceni yargılamıyorum yanlış anlama da mantık süzgeci içerisinde değil şu cümlelerin.
Bu arada huri muri beni ilgilendirmez ben metafiziğe inanan bir insanım. (Satanist de değilim aslında)
Neyse bu muhabbet sakız gibi uzar hadi eyvallah :)
16.01.2014
@Nightwing, Peki sana tek bir soru; Diablo oyununun senaryosu bundan 1400 sene evvel bir kitap olarak yazılsaydı. Ben realist değilim diyerek, Diablo’nun dünya’ya dönmeye çalışmasına, adamı Butcher’ı başka bir boyutta insan doğradığına inanacak mıydın? Birileri bir zamanlar uydurmuş ruh cin olaylarını, önünü alabilene hak getire :)
Bence de çok uzadı hadi eyvallah :)
16.01.2014
@Thronus, hahaha süper örnek. aslında sırf 2000 yıl sonrasını trollemek için böyle bi kitap yazıp gömmek lazım. buradan da şu çıkıyor zaten; bizi ağır trollemişler.
16.01.2014
@ismail vilehand, Sen ve benim gibi sorgulayabilen, kendisine verilen bilgileri ham diye yutmayanları trolleyemediler aslında :)
Nietzsche’nin dediği gibi evrimin kendisi devam ettiği gibi; zekasal evrimde devam ediyor. 2000 sene sonra bence teizme inanan insanlar azınlıktan da öte olacak. O yüzden boşa kürek çekmeyelim. Ama 600 civarı yaşasaydık bence çok iyi bir din ve bunun getirisi olarak cariye toplayabilirdik :)
16.01.2014
@Nightwing, of şu “bin yılların kültürü” argümanından kurtulmak lazım. Bin yıllardır var olması ona bir kutsiyet kazandırmıyor. Uygarlık ve “kültürü” de nereden baksan bir on bin yıldır var fakat insanlığın ve dünyanın başına gelmiş en kötü şey. “Satanizm de öldürüyo ama diyerleri kadar deyil, sizin Allah’ınız için daha çok ölüyo taam mı?” tadındaki savunma refleksi de çok çirkin. Göte göt demek lazım.
16.01.2014
@parasite/gallows, Sen çok yanlış gelmişsin kardeş.
16.01.2014
@Thronus, eger bunlari cok soguk kanli ve sakince yazdiysan bisey diyemem. Ama tepkisel ve refleksifce yazdiysan major din ve politika komplekslerin var. O yuzden de felsefeyle bunlari tatmin ediyor gibisin. Eger olgun yasta biriysen ve trol degilsen cesaretin takdir edilesi. Tavsiyem bu felsefeleri icsellestirmen. Boylelikle bişeyistim diyesin bile gelmez.
16.01.2014
@Durakonis, Bunlar her zaman ki düşüncelerim ve bir refleks olarak yazılmadı.
Yaptığım şey takdir edilesi falan değil. Burada adım belli değil, bir nikin ardından yazıyorum. Gerçek hayatta bunları asla birine söylemem. O zaman takdir edilesi olabilirdi… bana sordukları zaman ”bireyciyim” der geçerim. Bir istim falan demem. Buradan beni kimse tanımadığı için, kendimi rahatça tanımlamak için bunları yazıyorum. Karşında 15-20 yaş arası biri yok bilesin. Başarısız psikiyatristliğine başka yerde soyun :)
17.01.2014
@Thronus, bro. do you even tried DMT?
16.01.2014
@Nightwing, Gerçek satanizm değil?
Question: WHAT IS “THEISTIC SATANISM”?
Answer: There is no such thing. People who believe in some Devilish supernatural being and worship him are Devil-worshippers, not Satanists. Anton LaVey was the first to define Satanism as a philosophy, and it is an atheist perspective. “Theistic Satanism” is an oxymoronic term and thus absurd. In Satanism each individual is his or her own god—there is no room for any other god and that includes Satan, Lucifer, Cthulhu or whatever other name one might select or take from history or fiction.
http://www.churchofsatan.com/faq-fundamental-beliefs.php
Bu arada Euronymous’un Church of Satan’a saldırma planını biliyorum. Varg saolsun kurtardı bizimkileri :)
16.01.2014
@Nightwing, mevzu din olduğunda MANTIKLI konuşmaya çalışmak çok anlamsız zaten. İster satanizm olsun ister ezidilik.
16.01.2014
@Nightwing, yüronimus metal tarihindeki en poser tip bence
16.01.2014
@crowkiller, Euronymous metal tarihindeki en poser insansa bende Cristiano Ronaldo’dan iyi oynarım.
16.01.2014
@crowkiller, Büyük laf edenin argümanı da büyük olur derler ki o da sende yok. Bu korkunç zırvanı, cool olma çabası olarak nitelendiriyor ve dikkate almak istemiyorum.
16.01.2014
@saw you drown, dikkate alma derdinde değilsen neden yorum yazdın ki,bence sen böyle fasa fiso tipleri tanrı edinerek cool olmaya çalışıyorsun ,Euronymous poser in şahıdır işte, Varg Vikernes’in röportajlarında ve zamanın diğer büyük black gruplarının röportajlarında bunu herkes belirtiyor,Euronymous kendini black metalin kralı sanıyor,2. akım black metali kendine mal etmeye çalışıyor,brutal pozlar vererek, sansasyonel olaylar çıkararak aman ne kadar aşmış bir insanım, en karanlık benim,black metalin babasıyım havasında dolaşıyor.
http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml
Euronymous’u Vikernes’tan mı öğreneneceğiz diyebilirsin ama bütün herkes mi götünden sallıyor ? Euronymous’u sevmek zorunda değilim sevmediğimi belirtmem de cool olmaya çalıştığım anlamına gelmez,Mayhem’i çok severim ama bu Euronymous un poser olduğu gerçeğini değiştirmiyor,zaten bu true bilmem ne olaylarına da kılım
17.01.2014
@crowkiller, Ya bi git işine arkadaş dalga mı geçiyorsun. Gelmişsin bana burzum’un sitesini gösteriyorsun.Üşütmüşsün sen, git bir antibiyotik al. Yani akıl sır erdiremiyorum. Euronymous gibi bir black metal üstadına poser dedin ya helal olsun valla başka birşey demiyorum. Sevmeyebilirsin, nefrette edebilirsin, senin görüşündür ama ulu orta bir yerde euronymous poserların kralıdır demek trollükten başka birşey değil.
18.01.2014
@saw you drown, sende fikrime katılmıyor olabilirsin ama uluorta yerde bana üşütük,troll,cool olma çabası içerisinde olan falan filan diye konuşamazsın,neden poser olduğunu söyledin filan diye sormak varken kendi düşünceni diretmek hoş değil,sana göre Euronymous çok önemli birisi olabilir ama bana göre değil, gelmiş bana varg ın sitesini gösteriyorsun demişsin,sanki sen Euronymous’un metal tarihine katkısını Helvete te takılırken kendin gördün
16.01.2014
@crowkiller, Euronymous bile fake ise metal aleminden true çıkmaz.
16.01.2014
@Thronus, @Nightwing, @crowkiller
http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130930021940/powerlisting/images/8/8f/Dis_gon_be_good.gif
16.01.2014
@Thronus, http://www.youtube.com/watch?v=wDMqY_pzifc
al sana bi tane daha laveyci
16.01.2014
@crowkiller, haskjhdkf Arif, Teistik Satanizmin yüz akı..
16.01.2014
@crowkiller, Aslında tam kedi kesiyorum diyen ergenleri özetleyen bir video. Başarısız senaryo ve oyunculuk bunu örtsede :)
akp hükümeti döneminde olmuştur…
Nietzsche yine söz konusu olmuş. Ulan nietzsche, ulan nietzsche.
16.01.2014
@saw you drown, Nietzsche olmasaydı olmazdık… O kadar büyük biri benim için :)
bunlar hep Cradle of Filth solisti Marilyn Manson yüzünden.
16.01.2014
@ismail vilehand, ahaha, aklıma gelmişken http://youtu.be/xRoSL0kdQFk
17.01.2014
@ismail vilehand, Cradle of Filth’in satanistliğimi kaldı be. Adamların klipleri bile romantik dram filmlerine dönmüş nerde o eski kesik başların, kopmuş organların havada uçuştuğu, kan revan dolu efsane klipler. Ah ah.
17.01.2014
@Nightwing, benim dediğim şu videoya göndermeydi ya:
http://www.youtube.com/watch?v=aduhy7ld0xs
Din; kısmen daha akıllı insanların toplum üzerinde egemenlik kurmasıdır. Doğal olarak dinin varlığı aslında kaosu engellemiyor sadece korku ve dayatmalarla çağlara yön veriyor.
Yukarıda bir kaç yerde geçen eğer din olmasaydı kaos olurdu yorumu, aslında bir sabah uyandığınızda dinlerin yer yüzünden yok olduğu, insanların mevcut ahlak, vicdan gibi değerlerden yoksun kaldığı üzerine kurulu. Halbuki din hiç olmasaydı, daha doğrusu insan evrimi ile birlikte akıl yönetimi de gelişseydi ve korkulana tapınma ya da bir yol göstericiye ihtiyaç duyma çabası olmasaydı. İnsan gerçekten insanlaşma yolunda devam etseydi ve hayvani dürtülerinden, ihtiraslarından kurtulsaydı bence kaos olmazdı…
Hayal mi?
Evet.
İmkansız mı?
Hayır.
Burada bulunan her hangi biri bunu görebilir mi?
Hayır.
16.01.2014
Din zaten yavaş yavaş yok olacak. Din elbet bir gün akıl ve sorguya karşı dayanamayacak. İnsan zekası evrimleştikçe din eriyecek… Ama dinin bir anda yok olması kötüdür. Çünkü daha üst-insan seviyesine çıkamadık. O zeka seviyesine her insan çıkabildiği günü beklemek lazım ki onu hiçbirimiz göremeyeceğiz.
Çoğu insan bilinçaltındaki pislikleri maalesef tanrı inancı ile bastırabiliyor. Bu gerçeği de göz önüne alıyoruz.
16.01.2014
@BelGarath, İnsanın hayvani özünü ve hayvani dürtülerini inkar edemeyiz. Çünkü insan da bir hayvandır. Beyaz çikolata bile siyah çikolatadan evrimleşirken kakaosaol özünü yok edememiştir, çünkü o hala çikolatadır. (nasıl bir örnek oldu lan bu)
16.01.2014
@BelGarath, hayvani dürtülerinden, ihtiraslarından kurtulsaydı kaos olmazdı diyorsunuz yani bunlar mümkün olsaydı dinsiz de düzen sahibi bir toplumda yaşayabilrdik ama insanların o zaaflarından arındığı bir toplumda yaşamıyoruz ve şu anki koşullarda din insanın ahlak çerçevesinden çıkmamasını sağlayan bir etken.Sadece güçlülerin hayatta kaldığı darwinist bir düşünceyle yaşasaydık insanı insan yapan etkenlerden (insanın kendi ürettiği ve insan olma kriterlerini belirleyen etkenler)örneğin ahlaktan yoksun kalır ve sadece çıkarlarımız uğruna ve hayatta kalabilmek için yaşardık.Bu kendi ahlak değerlerini oluşturabilen bireyler için geçerli olmayabilir tabi, burda bahsettiğimiz yönlendirilmemiş geniş kitleler.Örneğin post-apokalipkit senaryolarda sık görülen bir durum vardır.Felaketten önce belirli kurallar içinde yaşayan medeni insanlar felaket sonrası sadece hayatta kalmak için yaşarlar ve olayların şoku ile de ahlak değerlerini de yitirmişlerdir.Çağlar boyu evrim geçiren ahlak yapıları bir anda çöker ve insanlar ilk çağa dönerler.Kendi ahlak kurallarını oluşturan insanlar var mıdır vardır tabi ama asıl konu kendi ahlak kurallarını oluşturamayan insanlar.Din ve ahlak düşeni kaldırmayı yardımlaşmayı ve birlik olmayı doğru bulur.Din,ahlak ve düzenin yokolduğu toplumda ise sadece en hızlı koşan en güçlü olan, en cesur olan hayatta kalır.Felaketten önceki statünün ve paranın bir kıymeti yoktur artık.Dinin sağladığı görünmez bariyerler de kalkmıştır.Satanizm de aslında bu görünmez duvarların kalktığı bir yaşam hayalidir.
16.01.2014
@crowkiller, “Sadece güçlülerin hayatta kaldığı darwinist bir düşünceyle … ” diye bir cümle kullanıyorsan bir yorumunda, nereden başlayacağımı şaşırırım şahsen cevap için. Lütfen artık tüm insanlar “darwinizm” dedikleri şeyin “bilim” olduğunu bilsinler, lütfen artık insanlar Darwin’in biliminin “güçsüz insanı ezmeye” temel oluşturamayacağını bilsinler.
16.01.2014
@OnurOnur, tamam kardeş sakin ol sen daha iyi bilirsin
16.01.2014
@OnurOnur, Darwinizm demeyelimde; Sosyal Darwinizm’in içinde bu tip farklı görüşler mevcuttur. Kimisi üstünlüğü ırk üzerinden, kimisi ise zeka ve yaratıcılık üzerinden kurmuştur.
17.01.2014
@BelGarath, Din olmasaydı kaos olurdu çok spesifik bir tanım. Aşırı tartışmalı ve geniş bir kavram. Misal batı ve kuzey avrupada ateist sayısı nüfusun neredeyse yüzde 90′ına denk geliyor. Geriye kalan kesimin birçoğu da kiliseye sadece kültürel olarak bağlı ve ortada kaos falan yok. Çık şimdi işin içinden. Avrupayı da boşver dünyanın en büyük ateist ülkesi çin. Ama çin kadar otoriter ve kölemen bir toplumda göremezsin.
18.01.2014
@saw you drown, ”Bu kendi ahlak değerlerini oluşturabilen bireyler için geçerli olmayabilir tabi, burda bahsettiğimiz yönlendirilmemiş geniş kitleler” bu kısımda belirttim zaten eğitilmiş insanların bunun dışında olabileceğini,söylediğin avrupalılar dünyanın en iyi eğitim sistemine sahip ve görünmeyen şeyleri kural edinmek yerine kendi başlarının çaresine bakıyorlar, şu an din bir anda yok olsa kuzey avrupada hiç bir şey değişmez ama dinin baskın olduğu ülkelerde durum öyle olmayacaktır.Şahsi fikrime göre din insanlar tarafından yaratılmıştır ve dikkat edilirse hep insanların en yoldan çıktığı zamanlarda ortaya çıkmıştır,uzun ya da kısa aralıklarla bazı çağlarda eski dinin etkisini yitirmesiyle insanlar sapkınlıklara yönelmiş bunları önlemek için yeni din ortaya atılmış ve toplumu yönetme görünmez kanun kuralları koyma amacıyla organize edilmiştir.Bu sapkınlıklardan Kuran’da çok bahsedilir.Örneğin Lut kavmi bunlardandır.Şu an avrupada insanların dinle yönlendirilmeye ihtiyacı yoktur zira bu bölgeler doğruyu yanlışı bilen eğitimli bireylerdir.Hukuk sistemleri ve ekonomik durumları hem din kurallarını gereksiz kılar hem de vatandaşlarının suç işlemesini önlemekte görünmeyen bir ”herşeyi gören”i gereksiz kılar.Eğitilmemiş insan hayvan gibidir,eline bir meşale alıp ateşle korkutmadıkça yola gelmeyecektir.Oysa eğitimli insana sadece yapılan olumsuz davranışın kötü sonuçlar getireceğini söylemek yeterlidir.
yukarda aslında bissürü saçma ve itiraz edilebilecek yorum var ama benim kafama en çok “teistik satanizm yoktur” diye yırtınan delikanlı takıldı. hayır efendim teistik satanizm vardır ve hatta “gerçek” satanizm budur bile diyebiliriz. sırf bu sana saçma geliyor diye 1000 yıllık olguyu reddedemezsin.
onu geçtim laveyan satanizmi içinde tam olarak bir din değil bile diyemeyiz
anladığım kadarıyla ateist satanizmi dediğimiz laveyan satanizmi çoğunlukla hedonist birazda nihilist bir öğreti ve dinlere(çoğunlukla hristiyanlığa) tepki temeliyle kurulmuş bir akım ve bu akım ile ilgili okuduğum tarafsız yazıların çoğunda bu akımın bir diğer dinden çokta farklı olmadığı mesajı veriliyordu
ayrıca yukardaki yorumlara biraz daha baktımda biri diablo örneği vermiş bir diğeri inanmadığı meseleyi kötülemek için aynı saçmalıkta metodlar kullanmış falan. ya arkadaşlar şu bişey bana mantıklı gelmiyorsa herkes için saçmalıktır ilkelliğini bırakın artık lan. hatta adamın biri çıkmış dinlerin temelsiz olduğunu iddia etmiş yuh amk daha neler. bakın ne metafizik inancı saçmadır nede materyalizm ne dinler temelsizdir nede ateizm bunların hepsi çok sağlam temellere oturtulmuş felsefi fikirlerdir
16.01.2014
@sefagn, Teistik satanizm 1000 yıllık şeyse bana kanıt sunacaksın. Bunun bir inanç olduğuna dair adam gibi kanıt yok mesela Zerdüştlüğün nasıl bir sürü kanıtı varsa, bunun da bir kanıtı olmalı. Bunun neden yok? Tapınak Şovalyelerine teistik satanist diyen Adnan Oktar gibi olmayın :)
Teistik satanizm günümüzün ergen eğlencesidir bu kadar. Yaş büyüyünce zaten tanrıdan korkup dine dönüyorlar.
Laveyan satanizmde hedonist değildir, epicurean’dir.
16.01.2014
@Thronus, Bunun bir inanç olduğuna dair adam gibi kanıt yok değil, sen araştırmadığın için bilmiyorsun.
1-Ortaçağ avrupasında kara büyü yapan cadılar (cadı derken kıçında süpürgeyle uçan karılar değil) büyülerini şeytan adına yaptıkları idda ediliyordu zaten kilise tarafından da şeytana tapmakla suçlanan wiccanlar görüldükleri yerde öldürülüyordu. 2- İlk çağ bazı pagan kabileleri inandıkları tanrılara tapınırken aynı zamanda kötülük tanrısına da tapınıyorlardı çünkü paganizm zaten genel olarak politeist bir yapıda idi. 3- Eskiçağların majisyenleri iletişim halinde oldukları demona veya demonlara aynı zamanda tapıyorlardı çünkü bu şekilde onlara bağlılıklarını yerine getiriyorlardı. 4-Bugün Mezapotamya’da hala inananı bulunan Yezidilik diye bilinen bir din vardır. Melek Tavus’a taparlar. Melek Tavus’da düşmüş bir melektir, ilahi dinlerde kovulan diye tasvir edilen şeytan tanımlamasına çok benzer ve onun aslında iyilik simgesi olduğuna inanırlar. Bu bakımdan satanizmin bir başka versiyonu desek yanlış olmaz. Ve bu dediğim inanç yüzyılların inancıdır.
Ha şimdi ”ben görmedim bana kanıt sunacaksın” dersen, bende ”İstanbul’un fethini görmedim bana kanıt sunacaksın görmediğim şeylere inanmam” derim sıyrılırım işin içinden. Nasıl olsa çok realistim, görmediğim şeylere inanmam ya. Nerden bileyim İstanbul’un fethinin gerçek olduğunu di mi ama?
Bir materyalist insanla tartışmak dünyanın en zor şeyi yemin ederim. Gözler tamamen bağlanmış, bir teranedir gidiyor ”görmediğim şeylere inanmam”. (bu lafım sana değil)
16.01.2014
@Nightwing, ”İddia ediliyordu”, ”öne sürülüyordu” gibi Samanyolu TV tarzı habercilikle olmaz bunlar. Slayer dinleyenlerinde şeytana taptığı iddia ediliyor, 2000 sene sonra şimdi Slayercı teistik satanist tarikatı diye mi anılacak bunlar.
Dediğim gibi teistik satanizm denilen şeyin belirli bir kuralları yok. Herkes kendi kafasına göre takılıyor çünkü ortada somut bir şey yok. O yüzden Laveyan Satanizm’de satanizmde dini törenleri, kitabı ve bayramları olan tek satanizm kolu olarak anılıyor.
İstanbul’un fethi örneği saçma :D İstanbul’un fethinde meleklerin savaşa katıldığını söyleyen bir sürü hacı hoca da var. Bizim inanmadığımız nokta burası. Materyalist biri zaten araştırılabilen ve somut her şeyi kabul eder.
16.01.2014
@Nightwing, Melek Tavus’un Kutsal Kitap’ta anlatılan Satan olduğu sadece Semavi dinlerinin ileri gelenlerinin iddiasıdır. Yeizidiler Kutsal Kitap’daki Satan’ı kabul etmediği gibi, bu iddia Yezidiler tarafından da reddedilmiştir. Kısacası; yezidiliğin teistik satanizmle uzaktan yakından alakası yoktur.
16.01.2014
@Nightwing, adam KANIT diyor, HALA şunları yazıyorsun.
16.01.2014
@parasite/gallows, @Thronus Napalım bacanaklar henüz zaman makinası icat edilmediği için ortaçağa gidemiyoruz mecburen ”iddia ediliyor, öne sürülüyor” demek zorundayım.
Neyse biz anlaşamıcaz heralde. Siz kendi bildiğinizi okumaya devam edin. Bu sefer gerçekten eyvallah.
17.01.2014
@Nightwing, hala vizyon sıfır. Bir fikir beyan ediyorsan bunu BİR ŞEYLERE dayandırırsın, bakkal çırağından duymuş gibi “işte şöyle şöyle diyorlar” demezsin.
17.01.2014
@parasite/gallows, arkadaş adam tarih anlatmış sen hala kanıt diyorsun başka ne istiyosun yani kanıt olarak ne bilim ortaçağda yaşamış bir satanistin beynindeki bilgileri kaydettiği sihirli bir küre mi getirecaz lan sana.
tarih dediğimiz bir ilim var ulan o ilimin “kanıt”larını somutlaştırıp senin gözünün önüne getiremeyiz
kanıtmış alın amk kanıt bu makalede tarihteki satanizm ve vika dini ile ilgili bir yazı yazılmış
http://www.angelfire.com/ny5/dvera/pagan/HistoryWicca.html
buda teistik satanizmin “luciferianizm” koluyla ilgili bir makale
http://gnosticwarrior.com/luciferianism.html
aha bunlarda ekstralar
http://theisticsatanism.com/rituals/prayers.html
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satan.html
http://www.satanservice.org/satanism-bibliography/
yada ben ne uğraşıyorum ya alın amk vikipedi sayfasını okuyun orda bissürü güzel kaynakçada var aslında
http://en.wikipedia.org/wiki/Theistic_Satanism
özet:bu anlattığım şeylerin var olduğu nasılki osmanlı devletinin kurucusunun osman gazi olduğu kanıtlanmışsa aynı derecede kanıtlanmıştır
şimdi bu reddediliyor niye çünkü hoşunaza gitmiyor/aklına yatmıyor e bende gazneliler devletinin kurucusu alp tegini sevmiyorum ne o öyle hindistanda türk devletimi kurulurmuş diye bende alp tegini reddederim o zaman amk ve sende alp teginin var olduğunu bana hiçbir şekilde “KANIT”layamazsın
17.01.2014
@Nightwing, Görüşlerine katılıyorum. Eski çağ inanış ve geleneklerine her daim saygım vardır. Onları bir çırpıda silmek acımasızlıktır. Ancak yezidiliğin satanizmle ilgisi olduğunu pek düşünmüyorum. Yani hiç olmazsa felsefi olarak bir ilgisi yok. Kötücül meleklere tapma veya başka çeşit ayin ve inanışları olabilir yezidiliğin ama bunun satanizmle birebir bir ilgisi yok bence. Nerden mi biliyorum. Çünkü yezidilerle beraber yaşadığım oldu ve onların inançlarında satanizm’e dair bir iz bulamadım.
17.01.2014
@Thronus, sakin ol ve hemen o elindeki ”izm”leri yere bırak
Yani su haber altı yorumlarina bakıyorum da; delinin biri bi kuyuya taş atmis, , bütün PA tayfası çıkarmıyo resmen. Abi salagin biri bi adami öldürmüş, siz hala o salagin sözde ideolojisini tartisiyorsunuz ya.
16.01.2014
@patognomonic, ben okumuyorum mesela.
16.01.2014
@patognomonic, 3 deyince bi wall of death yapalım da herkes birbirinin ağzını burnunu kırsın rahatlayalım, böyle teist seyist monoteist kesmeyecek bizi
16.01.2014
@patognomonic, bu uzuuun uzun yazılan yorumlar, karşılıklı verilen cevaplar bu haberin altında değilde ayrı bi başlıkta yazılsa daha iyi olur (hatta aydınlatıcı olur diyebilirim).
16.01.2014
@atom, bak bu gerçekten çok mantıklı…
mettalle satanizm madem ki sıklıkla beraber anılıyor, haftalik bi tartisma konusu da satanizm hakkinda olabilir tabii ki.Onca ugrasilip yazilmis paragraflarin,bi haber altında pic edilecek olmasi can sikici gercekten.Eminim ki o bölüme destan uzunluğunda yazılar yazabilecek potansiyelde insanlarımız vardır.
Güzide Abla’yı göreve davet ediyorum
17.01.2014
@patognomonic, http://bit.ly/1dCFJYL
pek çok kişi nietszche demiş ama schopenhauer, camus, sartre, michel foucault falan bilmeden sadece niçe ye abanan kendini kısıtlar. niçe yi daha iyi anlayabilmek için ondan etkilenenleri de okumakta fayda var.
türkiyede de var böyle siz satanist değilsiniz black metalden uzak durun diye ona buna tehdit yağdıran malaklar.
Suça ve öldürmeye meyilli psikolojik hezeyanlar yaşamış birinin cinayetine bu kadar anlam yüklenip sohbete nietzschelerden bireycilikten ‘sataniz bu deyiiiil’ gibi sözlerden tonlarca anlam yüklenmiş ve black metalin ve gruplarının ŞOVENİST olan yanına malzeme olmaktan başka black metalle hiçbir alakası olmayan (Sığ bir adamım evet) satanizme dahi dayandırılmış.
Yapmayın beyler üzerine ideoloji ya da felsefe sıçacak bir ortam değil bu.Olay tamamen psikiyatrik bir vakadan ibaret.Çevrenizde ve bu dünyada bu cinayetin yapılış tür ve nedeninden çok daha şeytani düşüncelerle yapılan tonlarca cinayet oldu ve oluyor da sıkıysa onları da satanizmle sınırlayın.
Bu arada allah Dani Filth’e uzun ömür vermiş.Ben bu haberden bunu da çıkardım:)
dün şunu fotoşoktan hazırlayıp kapak fotoğrafı yapmıştım nerelere kaçsam facebook’u mu dondursam acaba: http://i.imgur.com/7Rz7EvK.png?1
Euronymousa laf eden var freezing moon sarkisinda ki soloyu hiçbirseye degismem o sarki ve album birdaha asla gelmez baksana simdiki mayhem bile eskileri çaliyor gerçek satanizmde kedi kesmek vahset degildir spiritual satanizmin coollukla alakasi yok lavey degilim ama laveyinde basarili oldugu konular var