@Batuhan Bekmen, Bu trendi başlatan grubu dövmek istediğimi belirttim Batuhan.İn Flames mi,Killswitch Engage mi,Soilwork mü kim bilmiyorum ama kesinlikle sağlam bir dayağı hakediyor bu grup.
Scar Symmetry gibi bu trendi takip eden gruplara yapabileceğim tek uygulama onlardan mümkün mertebe uzak durmak olur.
Sevmiyorum abi bu konuda yobazım. ‘ben olaya şu grup beni çok mutlu ediyor şarkıları çok iyi soloları harika’ anlamında bakmıyorum ki dediklerin gruplarını dinledim ve zerre zevk almadım. o da ayrı konu tabi.
Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.
Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor. Müzik için müzik yapsalar yine anlarımda boş.
Yol yakınken sizde bırakın artık dinlemeyi. Yazık size cidden:)
@saw you drown, “Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.
Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor. Müzik için müzik yapsalar yine anlarımda boş.
Yol yakınken sizde bırakın artık dinlemeyi. Yazık size cidden:)”
@Baybora, Sen hiç mtv izlemedin herhalde,piyasa demek mtv demek. Her gece lanet olası piyasa metalcore vs. gruplarını yayınlayan ve onları üne kavuşturan metal müzik düşmanları. Ayrıca piyasa dediğin şey çok geniş bir kavram. Nerden bileyim neyi kastettiğini.
Ben metalcore’un piyasaya yönelik olduğunu hiçbir zaman reddetmedim,ama ”piyasa müziği” dediğimde aklına pop ve rap yerine ilk olarak metalcore geldiyse iş bitmiş zaten.
Valla ben hepsini dinliyorum. Metalcore, Deathcore, Nu metal, Endüstriyel metal, Rap metal. Bir müzik bana haz veriyorsa dinlerim. Şu ergen müziği, bu metalin anasını sikti gibi düşünmüyorum. Yaşım daha küçükken ”metali korumalıyız modundaydım” (Manowar terk). Yaş ilerleyince alayını siker keyfime bakar moduna girdim.
@Trey Azagthoth’ın Mavi Gitarı, Bunun yaş küçüklüğüyle ne alakası var?
Senin bu müziğe verdiğin değer ile ve sana ifade ettiği anlam önemli.
Ben de müzik önemli diyorum ama, müziğin karakterli olması ve o türün felsefesinin ne olduğu, ayrıca metal müziğin benim hayatımda nasıl bir yer kapladığı önemli diyorum.
Tabi sen müziğimi dinlerim keyfime bakarım diyorsan bu senin için geçerli bir durumdur. Genel için değil.
@saw you drown, ama arkadaşım sen de herşeyi kıçından anlama. Metalcore tıpkı hardcore punk’ın olduğu gibi “bırakın gençler eğlensin” müziğidir. Felsefe bu kadar basit, daha ne olacaktı. Her metalcore grubu Black Veil Brides değil ki para basma makinası olsun. Popu bile genellememek lazım.
Metalcore metalde gelişmeye en açık genre’lardan biri olduğu için senin düşüncenin aksine metali daha ileri götürdüğünü savunuyorum. Aksini düşünüyorsan yanlışsın.
@Osman, Between the buried and me metalcore grubu değil etkileri var sadece.
Metalcore metal müziği daha ileri götürmüyor basitleştiriyor. Basit derken metalcore türünün o emocu vokalinde veya gitar tekniğinde bahsetmiyorum, karakterden bahsediyorum.
Misal Black metal karakterli ve güçlü bir müziktir felsefesi vardır ya da dediğin gibi punk müziği de öyle. Yalnız metalcore, emocore, deathcore vs. gibi türler sadece geçici basit eğlence müzikleridir.
Metalcore hardcore punk’tan etkilenmiştir kesinlikle aynı kefeye koyamassın. Yani sana göre heavy metal ile death metal de aynı felsefeyi ve müziği oluşturur ki bu tamamen bir saçmalık.
Bu arada kıçını da sallamayı unutma. Eğlenmeye devam et.
@saw you drown, bak hala yanlış anlıyorsun. Sonuçta Botch’u var, Converge’i (c.c) var, post-hardcore etkilenimli zilyon UK çıkışlı grup var. Sen bu grupların metal müziğine hiçbirşey kazandırmadığı düşünüyorsan, git az bi araştır bence. Zaten metalcore’un BtBaM’yi etkilediğini söylediğin için az çok metalcore’un metali geliştirdiği fikrini kabul etmiş oldun.
“Metalcore metal müziğini basitleştiriyor.” Neden? Metalcore o kadar çok dinleniyor ki gerçek metal müzisyenleri güzel albüm yapmaya üşeniyor. Veya metal müziği çok ciddi bir iş olduğundan emocular yapamaz. Başka bişey kastettiysen daha detaylı yaz, ama fikrin bunlardan biriyse çok feci yanlışsın.
Metalcore felsefesi? Valla ortada çok derin bir felsefe yok. Thrash metal, heavy metal vs. de eğlence müziğidir, sabah akşam dinliyoruz, her müzik türünde derin anlamlar aramaya gerek yok.
“Metalcore tıpkı hardcore punk’ın olduğu gibi “bırakın gençler eğlensin” müziğidir” cümlesinden çıkardığın anlama da ayrı bayıldım.
Son paragrafını görünce çok sinirlendim. İnternetten laf etmek kolay tabi :)
Saw you drown’ın “bakın ben ergen değilim” temalı bağırışları ne zaman sona erecek merak ediyorum. Bir de ortaya atılan temelsiz düşünceleri “ben çok iyi bilirim” tadında savunmak neyin nesidir pek çözemedim.
@saw you drown, İddiali bir lafınla başlattığın bir tartışmayı böyle bitirmek pek de mantıklı olmadı bence. Yukarıda “yazık size” dediğin insanlara böyle bir cevap vermek, aslında pek de düşünmeden yazdığın gibi bir imaj oluşturuyor.
@Batuhan Bekmen, Hayır pek düşünmeden yazdım diye birşey yok. Ben metalcore türü ile ilgili bu haberde birkaç tane yazı yazdım ve anlaşılmadım veya anlamak istemediler. Üstüne üstlük iki tane daha arkadaş benim yazdıklarımdan apayrı anlamlar çıkartıp araya girdiler ve tartışma çığrından çıkmaya başladı. Sanırım yüzlerce yorum da yapsak değişen birşey olmayacak. Oysaki ben bambaşka şeyler anlatmak istemiştim. Ama işte at gözlü olunca böyle oluyor ne yazık ki. Biri bir kelimeye takılır, diğeri ‘saw you drown’ ben ergen değilim bağrışlarında der. Ortada tartışmadan çok karşıdakine hakarete varan söylemler olunca konuşmak istemedim artık.
Sonuç:İki insan birbirini anlamıyorsa ya da anlamak istemiyorsa tartışmayı sonlandırmak en akılcı çözüm gibime geliyor.
@saw you drown, Anlatmak istediğin bir müziğin karaktersiz ve dinleyicilerinin yazık olduğu ise zaten kimse seni ciddiye almaz ki. Bence çok uzatılmamalı bu tartışma, sonuçta her insanın zevkleri çok farklı ve bu sitedeki çoğu kişi farklı şeyler dinlemeyi seviyor. Önemli olan da bu bence.
Tartışmayacam diyorum ama olmuyor ki. Ne müziği dinliyorsan dinle kardeş. Beni ne ilgilendirir.
Ben kimse dinlemesin mi dedim. Nerenizden anlıyorsunuz siz? Metalcore hakkında kendi fikrimi söyledim sadece. Bu da benim en doğal hakkım. İster ciddiye alınayım, ister alınmayayım. Umrumda mı yani?
Ama senin söylediğin şey de çok saçma. Ne yani dünyadaki tüm müzik türleri karakterli ve güçlü müzikler mi? Buna inanıyormusun sen.
Tamam o zaman demet akalın’ın yaptığı müzikte çok iyi, baya karakterli canım.
Ne de olsa sana göre bir müzik türüne karektersiz demek başlı başına ciddiye alınmama sebebi.
Hiçbir müzik türü eleştirilemez değildir ama ne yazık ki bu sitede ki birtakım örümcek beyinli yobaz kimseler tarafından linç edildim.
Ama keşke metalcore hakkında ki fikrimi söylemez olaydım. Bu sitede bazılarının hiç mi hiç fikirlere, düşüncelere saygısı yok çünkü.
@saw you drown, hatalı olduğunu düzgün bir şekilde kabul edersen bu tartışma hemen biter, fakat sen hala yan çiziyorsun. Hakaretin kralını yapmana rağmen kimse sana ters bişey söylemedi. Ya düşüncelerini düzgün bir şekilde anlat yada hatanı anla.
@saw you drown, Cidden seni anlamakta güçlük çekiyorum. Yazmadığım şeyleri öyle ima etmişim gibi göstermenden tut, “örümcek kafalı yobaz” diye hitap edip saygı beklemene kadar cidden anlayamıyorum. Umarım troll falansındır, çünkü o yazdıklarımdan Demet Akalın’ın karakterli müzik yapmasını çıkaran bir insan olduğunu düşünmek bile beni korkutuyor.
@Jester, ya o kadar iyi güzel yazının ardından böyle sikko bir cevap gelince ekrana kafa atasım geliyor.
“Sevmiyorum abi bu konuda yobazım.”
“Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.”
“Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor.”
“Tamam o zaman demet akalın’ın yaptığı müzikte çok iyi, baya karakterli canım.”
Sonra da “örümcek kafalı yobaz” oluyoruz. Bi daha da takmam saw you drown’u. Sinirlendim lan.
saw you drown demişki; ”metalcore, metale zarar veriyor”
Ben ”piyasa” olarak etiketlenmiş rock/metal gruplarının bile metal müziğe ciddi anlamda katkısı olduğunu düşünüyorum. Ne açısından? Dinleyiciyi alt-yapı hazırlaması açısından.
Bugün Slipknot, Metallica ve SOAD olmasaydı, ben belki metal müziğe hiç başlamamış olabilirdim. Bugün black metal bile dinliyorsam, onların sayesindedir. Yoksa alt-yapı olmasa, sanmıyorum insan direk extreme tarzlara (death, black) geçiş yapsın.
Zaten günümüzde çoğu metalcore grubu da (örneğin trivium) bol bol dinleyici çekerek; metal müziğe bir sürü kitle kazandırmıştır. Ve metal müziğin 2012 yılında bile hala dinlenilir olmasında etken olmuştur. Dinlenilirlik olması sayesinde bugün çoğu hastası olduğumuz metal grubu (mesela Slayer) dağılmıyor.
Zaten ortalık pop ve arabesk rap gibi iğrenç şeylerden geçilmez oldu. Bırakın da destek olun, solcular gibi ”ben troçkist, sen stalinist, gerçek marksist benim” tadında ”en gerçek metal şudur, en gerçek metalci benim” tadında bölünmeyin, asıl o zaman metal müziğe zarar verirsiniz.
Değişmeyen her şey yok olmaya mahkum. Günümüzde böyle
@saw you drown, alakayı kuramaman senin problemin dostum.
ben metalcore’un piyasa müziği olduğuna inanmamama rağmen, metalcore’u da ”piyasa müziği” kriteri içine alarak anladığın dilden yazmak istedim ama onuda anlamamışsın.
yani demek istediğim metalcore piyasa müziği olsa bile, metale katkı sağlar, dinleyici çeker.
beğenmeyen dinlemesin yorum yapmasın beğenilmeyen bi türe neden yorum yapılır ki dinlemezsin olur biter albüm de on numara taş gibi albüm boş geyiklerle vakit kaybedip albümün tadını çıkaramazsın beğeniyorum dinliyorum kim ne yapıyosa yapsın !!!!!!
@Jester, doğru değil ama abi !!!! seven dinler sevmeyen sadece ben sevmiyorum dinlemiyorum der olur biter sonuçta her müziğin bi seveni var en azından onlara saygı olarak çok yorum yapılmaz sevmedim dinlemem de bu kadar basit (bu da dertleşme gibi oldu ama idare et artık) :D :D
artık deathcoreculara mı özeniyorlar “yeterince sert değiliz!!!” diye bilmiyorum ama gene tortortor bi albüm olmuş, pek beğenmedim. melodiklik falan da kalmadı zaten grupta artık, bilemedim ne yapıyorlar.Frail Words Collapse günleri falan nerede peeeeeh.
Güzel, aslında baya “normal” bi albüm. Orada burada hoş rifler, melodiler, hayvan gibi bi prodüksiyon. Pek de bi özelliği yok. İkinciye dinledim, üçüncüye gideceğimi sanmıyorum.
Su yukaridaki anlamsiz ”tr00 metalci” tartismalarini gorunce yine D[ARA]L geldi. Sene 2012 lan, insaf.
Bekledigim gibi cikan bir metalcore albumu oldu, bir Shadows and Security asla olamaz tabii ki.
Kayitlarda 5150′nin yaninda Diezel VH4 kullanmalari da hos bir texture katmis, Bogner Uberkab kabini de gayet guzel oluyormus kayitlarda bunu ogrenmis oldum, gearhead’lere gelsin bu da.
metalcore içindeki gruplara bakınca fazla kaliteli işler yapıyor aild.ne tür dinlerseniz dinleyin takip etmenizde fayda olan bir grup.yaptıkları müzik basit değil.
bu grubun kapaklarında da popüler kitaplardaki gibi sanatçı isminin devasa yazılması durumu var.
tek metalcore maceram..
Normalde sevmem As I Lay Dying’i,ama bunun nakaratında etkileyici bir şey var. Ne bilmiyorum ama dinlediğim an çok beğendim şarkıyı.
“Brutal verse’den sonra clean nakarat” olayını kim çıkardıysa döve döve , bütün kemiklerini kıra kıra öldürmek gerekliliğini hatırladım bu şarkıyla.
03.07.2012
@Avcı, Alvestam’ın kemiklerini kırma konusunda kolaylıklar diliyorum. :)
03.07.2012
@Batuhan Bekmen, Bu trendi başlatan grubu dövmek istediğimi belirttim Batuhan.İn Flames mi,Killswitch Engage mi,Soilwork mü kim bilmiyorum ama kesinlikle sağlam bir dayağı hakediyor bu grup.
Scar Symmetry gibi bu trendi takip eden gruplara yapabileceğim tek uygulama onlardan mümkün mertebe uzak durmak olur.
04.07.2012
@Avcı, Farkında değilsiniz, çok şey kaçırıyorsunuz :)
03.07.2012
@Avcı, aynen metal müzikte katlanamadığım tek şey.
13.09.2012
@Avcı, FEAR FACTORY çıkarmıştır
buradaki yorumların aksine ben metalcore türünü seviyorum.
30.08.2012
@serdar91, Ben de.
as I lay lom diyerek metalcore sevgimi dile getirmek istedim. iyi günler.
Metalcore’muş pehh. Dinlediğim en karaktersiz müzik türü. Nu metal bile daha iyi.
14.09.2012
@saw you drown, yazık la sana cidden bak.
17.09.2012
@saw you drown, sana önerim bir doz unearth,killswitch engage ve parkway drive alman.fikrin belki değişir!
17.09.2012
Sevmiyorum abi bu konuda yobazım. ‘ben olaya şu grup beni çok mutlu ediyor şarkıları çok iyi soloları harika’ anlamında bakmıyorum ki dediklerin gruplarını dinledim ve zerre zevk almadım. o da ayrı konu tabi.
Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.
Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor. Müzik için müzik yapsalar yine anlarımda boş.
Yol yakınken sizde bırakın artık dinlemeyi. Yazık size cidden:)
18.09.2012
@saw you drown, “Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.
Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor. Müzik için müzik yapsalar yine anlarımda boş.
Yol yakınken sizde bırakın artık dinlemeyi. Yazık size cidden:)”
Vuhuuuu.
18.09.2012
@saw you drown, aynen katılıyorum kardeş.
19.09.2012
@saw you drown, gün gelecek bunları sildirmek isteycen…
ulan hala tarz kavgaları yapanlar, dozsuz eleştiri sıçan insanlar var. oğlum yapmayın, baksanıza dalganıza.
bu arada albüm iyi olacak gibi ha.
Ben de Metalcore sevmem,ama yerin dibine batıracak halim yok. Her halikarda piyasa müziğinden iyidir dinlemesem de.
19.09.2012
@Baybora, Sen hangi gezegende yaşıyorsun arkadaş? Metalcore piyasa müziği değilse hangi müzik türü piyasa müziği? Dalga mı geçiyorsun?
19.09.2012
@saw you drown, Piyasa müziğinden kastımın pop,rap olduğunu anlamadıysan senin gezegen bayağı güzelmiş.
20.09.2012
@Baybora, Sen hiç mtv izlemedin herhalde,piyasa demek mtv demek. Her gece lanet olası piyasa metalcore vs. gruplarını yayınlayan ve onları üne kavuşturan metal müzik düşmanları. Ayrıca piyasa dediğin şey çok geniş bir kavram. Nerden bileyim neyi kastettiğini.
20.09.2012
Ben metalcore’un piyasaya yönelik olduğunu hiçbir zaman reddetmedim,ama ”piyasa müziği” dediğimde aklına pop ve rap yerine ilk olarak metalcore geldiyse iş bitmiş zaten.
20.09.2012
@Baybora, Ben metal müzik için konuşuyorum. Pop ve rap nerden çıktı:D Hiç söz etmedim ben o türlerden.
Valla ben hepsini dinliyorum. Metalcore, Deathcore, Nu metal, Endüstriyel metal, Rap metal. Bir müzik bana haz veriyorsa dinlerim. Şu ergen müziği, bu metalin anasını sikti gibi düşünmüyorum. Yaşım daha küçükken ”metali korumalıyız modundaydım” (Manowar terk). Yaş ilerleyince alayını siker keyfime bakar moduna girdim.
19.09.2012
@Trey Azagthoth’ın Mavi Gitarı, Bunun yaş küçüklüğüyle ne alakası var?
Senin bu müziğe verdiğin değer ile ve sana ifade ettiği anlam önemli.
Ben de müzik önemli diyorum ama, müziğin karakterli olması ve o türün felsefesinin ne olduğu, ayrıca metal müziğin benim hayatımda nasıl bir yer kapladığı önemli diyorum.
Tabi sen müziğimi dinlerim keyfime bakarım diyorsan bu senin için geçerli bir durumdur. Genel için değil.
19.09.2012
@saw you drown, ama arkadaşım sen de herşeyi kıçından anlama. Metalcore tıpkı hardcore punk’ın olduğu gibi “bırakın gençler eğlensin” müziğidir. Felsefe bu kadar basit, daha ne olacaktı. Her metalcore grubu Black Veil Brides değil ki para basma makinası olsun. Popu bile genellememek lazım.
Metalcore metalde gelişmeye en açık genre’lardan biri olduğu için senin düşüncenin aksine metali daha ileri götürdüğünü savunuyorum. Aksini düşünüyorsan yanlışsın.
http://www.pasifagresif.com/2009/03/between-the-buried-and-me-colors/
20.09.2012
@Osman, Between the buried and me metalcore grubu değil etkileri var sadece.
Metalcore metal müziği daha ileri götürmüyor basitleştiriyor. Basit derken metalcore türünün o emocu vokalinde veya gitar tekniğinde bahsetmiyorum, karakterden bahsediyorum.
Misal Black metal karakterli ve güçlü bir müziktir felsefesi vardır ya da dediğin gibi punk müziği de öyle. Yalnız metalcore, emocore, deathcore vs. gibi türler sadece geçici basit eğlence müzikleridir.
Metalcore hardcore punk’tan etkilenmiştir kesinlikle aynı kefeye koyamassın. Yani sana göre heavy metal ile death metal de aynı felsefeyi ve müziği oluşturur ki bu tamamen bir saçmalık.
Bu arada kıçını da sallamayı unutma. Eğlenmeye devam et.
20.09.2012
@saw you drown, bak hala yanlış anlıyorsun. Sonuçta Botch’u var, Converge’i (c.c) var, post-hardcore etkilenimli zilyon UK çıkışlı grup var. Sen bu grupların metal müziğine hiçbirşey kazandırmadığı düşünüyorsan, git az bi araştır bence. Zaten metalcore’un BtBaM’yi etkilediğini söylediğin için az çok metalcore’un metali geliştirdiği fikrini kabul etmiş oldun.
“Metalcore metal müziğini basitleştiriyor.” Neden? Metalcore o kadar çok dinleniyor ki gerçek metal müzisyenleri güzel albüm yapmaya üşeniyor. Veya metal müziği çok ciddi bir iş olduğundan emocular yapamaz. Başka bişey kastettiysen daha detaylı yaz, ama fikrin bunlardan biriyse çok feci yanlışsın.
Metalcore felsefesi? Valla ortada çok derin bir felsefe yok. Thrash metal, heavy metal vs. de eğlence müziğidir, sabah akşam dinliyoruz, her müzik türünde derin anlamlar aramaya gerek yok.
“Metalcore tıpkı hardcore punk’ın olduğu gibi “bırakın gençler eğlensin” müziğidir” cümlesinden çıkardığın anlama da ayrı bayıldım.
Son paragrafını görünce çok sinirlendim. İnternetten laf etmek kolay tabi :)
20.09.2012
Saw you drown’ın “bakın ben ergen değilim” temalı bağırışları ne zaman sona erecek merak ediyorum. Bir de ortaya atılan temelsiz düşünceleri “ben çok iyi bilirim” tadında savunmak neyin nesidir pek çözemedim.
- Bu gördüğüm en karaktersiz müzik.
- Peki neden?
- Mtv klipleri öyle söylüyor.
- Hımmmm..
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.
20.09.2012
@noise, emo’nun kökenini, ne olduğunu bilmeden emoca vokaller demek falan. Bir bitmediler gitti.
20.09.2012
Metalcore çok karakterli bir müzik türüdür.
Nu metal’de en felsefik müzik türü.
Emo’nun anlamı da en yaratıcı en üstün insan demek.
Evet haklısınız.
Siz zaten çok biliyorsunuz.
Not: Lütfen daha fazla tartışmayalım. Midem bulanmaya başladı çünkü.
20.09.2012
@saw you drown, İddiali bir lafınla başlattığın bir tartışmayı böyle bitirmek pek de mantıklı olmadı bence. Yukarıda “yazık size” dediğin insanlara böyle bir cevap vermek, aslında pek de düşünmeden yazdığın gibi bir imaj oluşturuyor.
21.09.2012
@Batuhan Bekmen, Hayır pek düşünmeden yazdım diye birşey yok. Ben metalcore türü ile ilgili bu haberde birkaç tane yazı yazdım ve anlaşılmadım veya anlamak istemediler. Üstüne üstlük iki tane daha arkadaş benim yazdıklarımdan apayrı anlamlar çıkartıp araya girdiler ve tartışma çığrından çıkmaya başladı. Sanırım yüzlerce yorum da yapsak değişen birşey olmayacak. Oysaki ben bambaşka şeyler anlatmak istemiştim. Ama işte at gözlü olunca böyle oluyor ne yazık ki. Biri bir kelimeye takılır, diğeri ‘saw you drown’ ben ergen değilim bağrışlarında der. Ortada tartışmadan çok karşıdakine hakarete varan söylemler olunca konuşmak istemedim artık.
Sonuç:İki insan birbirini anlamıyorsa ya da anlamak istemiyorsa tartışmayı sonlandırmak en akılcı çözüm gibime geliyor.
21.09.2012
@saw you drown, Anlatmak istediğin bir müziğin karaktersiz ve dinleyicilerinin yazık olduğu ise zaten kimse seni ciddiye almaz ki. Bence çok uzatılmamalı bu tartışma, sonuçta her insanın zevkleri çok farklı ve bu sitedeki çoğu kişi farklı şeyler dinlemeyi seviyor. Önemli olan da bu bence.
21.09.2012
@Jester, Öfffffffff.
Tartışmayacam diyorum ama olmuyor ki. Ne müziği dinliyorsan dinle kardeş. Beni ne ilgilendirir.
Ben kimse dinlemesin mi dedim. Nerenizden anlıyorsunuz siz? Metalcore hakkında kendi fikrimi söyledim sadece. Bu da benim en doğal hakkım. İster ciddiye alınayım, ister alınmayayım. Umrumda mı yani?
Ama senin söylediğin şey de çok saçma. Ne yani dünyadaki tüm müzik türleri karakterli ve güçlü müzikler mi? Buna inanıyormusun sen.
Tamam o zaman demet akalın’ın yaptığı müzikte çok iyi, baya karakterli canım.
Ne de olsa sana göre bir müzik türüne karektersiz demek başlı başına ciddiye alınmama sebebi.
Hiçbir müzik türü eleştirilemez değildir ama ne yazık ki bu sitede ki birtakım örümcek beyinli yobaz kimseler tarafından linç edildim.
Ama keşke metalcore hakkında ki fikrimi söylemez olaydım. Bu sitede bazılarının hiç mi hiç fikirlere, düşüncelere saygısı yok çünkü.
21.09.2012
@saw you drown, hatalı olduğunu düzgün bir şekilde kabul edersen bu tartışma hemen biter, fakat sen hala yan çiziyorsun. Hakaretin kralını yapmana rağmen kimse sana ters bişey söylemedi. Ya düşüncelerini düzgün bir şekilde anlat yada hatanı anla.
“at gözlü” nedir ya…
21.09.2012
@Batuhan Bekmen, e zaten öyle?
23.09.2012
@saw you drown, Cidden seni anlamakta güçlük çekiyorum. Yazmadığım şeyleri öyle ima etmişim gibi göstermenden tut, “örümcek kafalı yobaz” diye hitap edip saygı beklemene kadar cidden anlayamıyorum. Umarım troll falansındır, çünkü o yazdıklarımdan Demet Akalın’ın karakterli müzik yapmasını çıkaran bir insan olduğunu düşünmek bile beni korkutuyor.
23.09.2012
@Jester, ya o kadar iyi güzel yazının ardından böyle sikko bir cevap gelince ekrana kafa atasım geliyor.
“Sevmiyorum abi bu konuda yobazım.”
“Metalcore ve alttürevlerinin metal müzik için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum. Metal müziği bitirmek, basitleştirmek, karaktersizleştİrip yerlere sürüklemek gibi amaçları var bu grupların.”
“Zaten bu tür müziği dinleyenler de bilir ki metalcore gruplarının çoğu olaya ‘para, şöhret vs.’ için müzik yapıyor.”
“Tamam o zaman demet akalın’ın yaptığı müzikte çok iyi, baya karakterli canım.”
Sonra da “örümcek kafalı yobaz” oluyoruz. Bi daha da takmam saw you drown’u. Sinirlendim lan.
23.09.2012
@saw you drown
Sen nasıl bir kafa yapısına sahipsin anlamak güç gerçekten.
Şimdi de “örümcek beyinli yobaz” olmuşuz !!!
Ortaya attığın içi boş cümlelere gelen yanıtları şu şekilde okuduğuna eminim: http://2.bp.blogspot.com/-xXmF9AYceaY/T0Z9wu8V90I/AAAAAAAABfo/F1KBtfy8Fug/s1600/troll-face.png
Kolay gelsin.
saw you drown demişki; ”metalcore, metale zarar veriyor”
Ben ”piyasa” olarak etiketlenmiş rock/metal gruplarının bile metal müziğe ciddi anlamda katkısı olduğunu düşünüyorum. Ne açısından? Dinleyiciyi alt-yapı hazırlaması açısından.
Bugün Slipknot, Metallica ve SOAD olmasaydı, ben belki metal müziğe hiç başlamamış olabilirdim. Bugün black metal bile dinliyorsam, onların sayesindedir. Yoksa alt-yapı olmasa, sanmıyorum insan direk extreme tarzlara (death, black) geçiş yapsın.
Zaten günümüzde çoğu metalcore grubu da (örneğin trivium) bol bol dinleyici çekerek; metal müziğe bir sürü kitle kazandırmıştır. Ve metal müziğin 2012 yılında bile hala dinlenilir olmasında etken olmuştur. Dinlenilirlik olması sayesinde bugün çoğu hastası olduğumuz metal grubu (mesela Slayer) dağılmıyor.
Zaten ortalık pop ve arabesk rap gibi iğrenç şeylerden geçilmez oldu. Bırakın da destek olun, solcular gibi ”ben troçkist, sen stalinist, gerçek marksist benim” tadında ”en gerçek metal şudur, en gerçek metalci benim” tadında bölünmeyin, asıl o zaman metal müziğe zarar verirsiniz.
Değişmeyen her şey yok olmaya mahkum. Günümüzde böyle
20.09.2012
@Trey Azagthoth’ın Mavi Gitarı, sana yüzde yüz katılıyorum.
20.09.2012
@Trey Azagthoth’ın Mavi Gitarı, Dam üstüde saksağan vur beline kazmayı.
21.09.2012
@saw you drown, alakayı kuramaman senin problemin dostum.
ben metalcore’un piyasa müziği olduğuna inanmamama rağmen, metalcore’u da ”piyasa müziği” kriteri içine alarak anladığın dilden yazmak istedim ama onuda anlamamışsın.
yani demek istediğim metalcore piyasa müziği olsa bile, metale katkı sağlar, dinleyici çeker.
bu arada albümün malum ortamlarda olduğunu hatırlatayım.
beğenmeyen dinlemesin yorum yapmasın beğenilmeyen bi türe neden yorum yapılır ki dinlemezsin olur biter albüm de on numara taş gibi albüm boş geyiklerle vakit kaybedip albümün tadını çıkaramazsın beğeniyorum dinliyorum kim ne yapıyosa yapsın !!!!!!
20.09.2012
@Hand Of Blood, Yürü be
20.09.2012
@Jester, doğru değil ama abi !!!! seven dinler sevmeyen sadece ben sevmiyorum dinlemiyorum der olur biter sonuçta her müziğin bi seveni var en azından onlara saygı olarak çok yorum yapılmaz sevmedim dinlemem de bu kadar basit (bu da dertleşme gibi oldu ama idare et artık) :D :D
artık deathcoreculara mı özeniyorlar “yeterince sert değiliz!!!” diye bilmiyorum ama gene tortortor bi albüm olmuş, pek beğenmedim. melodiklik falan da kalmadı zaten grupta artık, bilemedim ne yapıyorlar.Frail Words Collapse günleri falan nerede peeeeeh.
21.09.2012
@sambalici, melodiklik ihtiyacını isveçli gruplardan karşılayabilen birisi olarak bu albümü çok iyi buldum.
22.09.2012
@sambalici, Katıldım.Bir önceki albüm de öyleydi.Grupta ilgimi çeken hiçbir şey kalmadı benim adıma.Hoş çok da dinlemezdim kendilerini ya.
Aksine ben çok beğendim, tam gaz teknik metalcore işte. 7 gider çok rahat.
Güzel, aslında baya “normal” bi albüm. Orada burada hoş rifler, melodiler, hayvan gibi bi prodüksiyon. Pek de bi özelliği yok. İkinciye dinledim, üçüncüye gideceğimi sanmıyorum.
gayet şık albüm.while she sleeps’de kaliteli metalcore örneklerinden..
Bir tek Cauterize biraz güzel,onun haricinde hiç beğenmedim albümü.
Su yukaridaki anlamsiz ”tr00 metalci” tartismalarini gorunce yine D[ARA]L geldi. Sene 2012 lan, insaf.
Bekledigim gibi cikan bir metalcore albumu oldu, bir Shadows and Security asla olamaz tabii ki.
Kayitlarda 5150′nin yaninda Diezel VH4 kullanmalari da hos bir texture katmis, Bogner Uberkab kabini de gayet guzel oluyormus kayitlarda bunu ogrenmis oldum, gearhead’lere gelsin bu da.
metalcore içindeki gruplara bakınca fazla kaliteli işler yapıyor aild.ne tür dinlerseniz dinleyin takip etmenizde fayda olan bir grup.yaptıkları müzik basit değil.