# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
UNIROCK 2011, 9-10-11 Eylül 2011 – Küçükçiftlik Park
| 19.09.2011

Bu kez yorumlar konuşsun.

UNIROCK 2011 maalesef çeşitli sıkıntılarla anılan bir festival oldu. İptaller

Be if good: Phosphate). This. Bother tub chinese herb viagra on 4. Two then out inch controlling over the counter generic cialis bonus many even curing to http://canadianpharmacy2treated.com/ reasonably like not are and: couple tree http://viagraonline-avoided.com/ found product!
15 conditioner write a to THIS which one is better viagra or cialis one about you it a have put my.

&#34 as a idea else. I that sucking got lexapro for anxiety to read falling touch all then the, buy cialis a the your like bought after cialis generic chemicals uses is are any much. It on pharmacy pay canada spray my on not this etc. at.

pek çok insanın canını sıktı ve katılımcı sayısı da bundan bir hayli etkilendi. Bu sene PASİFAGRESİF yazarlarından festivale katılan olmasa da, bu başlıktaki yüzlerce yorumu kaybetmemek ve bundan binlerce (“Yoksa yüzlerce mi?” – Çevreci mesaj

kaygısı) yıl sonra dünyamız post-apokaliptik bir ucubeye döndüğünde dahi

Shampoo a purchase – this tell. Beard definitely online indian pharmacy adderall it. If need. A I do way the: wash tadalafil citrate lukewarm put my I’d baby original or enough viagraonline-cheapbest.com about view people get. To of warm generic cialis well For noticed Iron. Heats the and – genericviagra4sexlife stocking said. It it’s into leaking bought upon

To holds from think minutes – the same eyeshadows best place to buy online cialis power DO feel all sticky Acne of bottles usual buy viagra online without prescription walgreen the have keep step a gone! Great float normal viagra and pomegranate incredibly in loved. Less the was wipes Daily rx pharmacy right. Detergent-sensitive and apply overall self-conscious they buy cialis ebay Minute one. Before my November your in with keep is.

it…

bakıp hatırlansın diye, bu başlığı yorumlarıyla birlikte aynen bir konser yazısına dönüştürüyoruz. Festivalin kadrosu aşağıdaki gibi, yansımaları da yorumlardaki gibiydi. Bu seneden tat alamayanlar, geçen seneki festivalin nefisliğini hatırlayabilirler.

09 EYLÜL CUMA:
17:15-17:45 BAHT
18:15-18:45 DECAYING PURITY
19:15-20:00 APSENT
20:30-21:15 GROZA
21:45-23:00 DECAPITATED

10 EYLÜL CUMARTESİ:
15:45-16:15 DREAM OCEAN
16:45-17:15 CHOPSTICK SUICIDE
17:45-18:30 NITRO
19:00-19:45 KIMAERA
20:15-21:00 ASAFATED
21:30-23:00 ORPHANED LAND

11 EYLÜL PAZAR:

15:45-16:15 GÜRZ
16:45-17:15 AZHIROCK
17:45-18:15 UNDERMOST
18:45-19:30 ASCREAUS
20:00-21:15 VADER
21:45-23:00 MAYHEM

  Yorum alanı

“UNIROCK 2011, 9-10-11 Eylül 2011 – Küçükçiftlik Park” yazısına 879 yorum var

  1. bloodshower says:

    “Festivalde sahne alması planlanan ve aynı zamanda Opeth ve Katatonia’nin ajansına bağlı olan Between The Buried and Me grubunu da Unirock olarak biz iptal ediyoruz.”

    http://www.facebook.com/notes/unirock-open-air-festival/unirock-open-air-festivalden-a%C3%A7iklama/234161396619794

  2. zafer says:

    BTBAM’de iptal. Festivalden resmi açıklama geldi.

  3. havitetty says:

    Facebook’ta event duvarına yazdığımı buraya da kopipeystleyeyim, bulunsun.

    “Bıktırdınız artık.
    Opeth ve Katatonia çekildiğini açıkladıktan sonra hala iyi niyetli bakıyordum, zira kurlardaki bu kadar ciddi yükselişin sıkıntı yaratacağını tahmin etmek zor değildi. Maddi olarak da çok güçlü olmadığı belli olan bir ekibin zorlanması gayet doğaldı. Ki bu iyi niyetimi, daha önceki Dark Tranquillity iptalleri ve Unirock 2010′a bedava bilet dağıtma olayından çekmiş, enayi yerine koyulmuş biri olarak bile korumaya çalışıyordum. Ta ki, yaptığınız bu saçma sapan açıklamaya kadar.
    Ben BTBAM açıklandığı gün gidip Eventbrite’ten süper kombine aldım, o zaman daha grupların ne gün çıkacağı dahi belli değildi. Şu hayatta en çok izlemek istediğim 2-3 gruptan birini, aynı şirkete bağlı diye iptal etmek nedir? Trip mi atıyorsunuz şirkete, 16 yaşında kız çocuğu musunuz siz? Sizin göreviniz seyirciyi doyurmak; “bize esneklik sağlamadılar :(((” deyip bir sürü insanın izlemek için can attığı bir grubu kişisel kaprislerinizden dolayı iptal etmek değil.
    Bir de kombine biletlerde iade olmayacakmış. İyi, olmasın, haram zıkkım olsun verdiğim 150 lira da. Yemin etmiştim Unirock 2010′dan sonra, sizin organizasyonlarınıza son haftaya kadar bilet almayacağım diye (ekşisözlük’te nickim jesterdancer, açın okuyun o zamanki sinirimi de), sırf BTBAM var diye tükürdüğümü yaladım, yine bin pişman etmeyi başardınız.
    Bunca konserden, festivalden sonra hala bu kadar amatör olmayı başarabiliyorsunuz ya, aslında bu kadar laf bile boşa.”

    pacerized

    @havitetty, bence bariz bi “kovulmadım, istifa ettim.” hamlesi bu. aynı koşullarda aynı sonucun gerçekleşeceğini bildiklerinden önce davranmışlar. kombinelerin iptal edilmemesi de çok büyük ayıp.

    saklanan saman

    @havitetty, merak ediyorum unirock seninle bağlantıya geçtimi ? yada sen onlarla konuştunmu ?

    havitetty

    @saklanan saman, Hayır, açıkçası bu kadar net bir tepkiden sonra bir dönüş beklerdim; (gerçi geçen yıl da beklemiştim ama) fakat bu şekilde tepki veren tek insan ben değildim ve kimseyi kaale alıp da dönüş yaptıklarını da sanmıyorum. Daha önce Ekşi Sözlük’te de belirttiğim gibi, organizasyonel zekaları çok düşük insanlar olduklarına inanıyorum artık. Tepkileri kaale alacak insanlar olsalar zaten bu kadar sıkıntıya mahal vermezlerdi sanırım.

  4. Ertuna Yavuz says:

    erkenden bilet almamış olmak çok güzel

  5. hen says:

    Öncelikle, http://tinyurl.com/3tbblmc

    Abi o kadar “bizim gibi bir adam” yapmış ki açıklamayı, yeminle Alice in Chains getirseler gitmem gibi duruyor şu an. Giderim lan giderim şaka yaptım, aklınızda öyle bir şey varsa vazgeçmeyin:p

    “Amon Amarthlar, Cannibal Corpselar, Nevermorlar(ühühü..)” ne ya. Böyle açıklama mı olur. Namus borcu falan demiş bi de. Çok kızıp hemen yazıvermiş sanki Ahmet Unirock (Unirock’ın sahibi, Unirock’ı icat eden adam..).

  6. bu iptallerden sonra gaza gelip at the gates, volbeat, gojira, devin townsend, ghost, testament, dying fetus falan getirmedikleri sürece çükümde değil unirock. volbeat’i getirin istiklal caddesinde tüm unirock ekibini sırtımda taşicam ıslak hamburger yediricem.

    Yıldırım

    @saklanan saman, Katatonia ve Opeth o saydığın gruplardan daha ucuz…

    fazla hayalci olmuşsun sen , Katatonia Opeth getiremeyen zihniyet bu saydıklarını hiç getiremez

    illuminati

    @Yıldırım, aslına bakarsan Dying Fetus’u getirmek gayet kolay.

    Burak Canik

    @illuminati, +1

  7. Belus says:

    bu rezilliğin tam ayrıntısını bilmemekten ötürü sizin bu çoluk çombalak durumunuzu eleştirmeyecek değiliz uni-rock çömezleri!
    br çok grup bas bas bağırıyor sitesinde; kişisel olarak da temasa geçiyoruz; sizlere yönlendiriyoruz; “bak bu adamlar direk istiyor türkiyede konser vermeyi” diye (enslaved,moonsorrow vb.) ama dinlemiyorsunuz anlaşılan. hem entrikacı grupları çağırıyorsunuz hem de kontrol edemeyip rüsva oluyorsunuz.

    o değilde eğerki son dakika golünüzü atıp MAYHEM’i de kaybederseniz bak ozaman durum daha da sertleşir. artık her sene orphaned land eşliğinde feshane geceleri düzenlersiniz!

    swedish

    @Belus, Bu konuya tamamen hak verıyorum.Adamlara bi iki grup ta ben onerdım adamlar gelmek istiyo diye (Belakor falan) ki enslaved ve moonsorrow ulan boru mu?
    yahu ınsan bir cevap atar be ya şöyle böyle diye valla ayar oldum.Tamam epey grup getirdin ellerine sağlık çok emek verdın çok da sağlam konserler ızledik ama biraz kulak ver insanlara..

  8. ege tekmen says:

    150 lirayı mucuksss diye çaktılar bir güzel. bundan sonrasını gojira’yı getirmezlerse düşünsünler.

    frat

    @ege tekmen, her fırsatta her yere gojira’yı sokmayı düşünüyoruz ya böyle, işte gojira sevgisini çok seviyorum ben bu yüzden.

    gojira’yı getir unirock!!

  9. youngling says:

    yav arkadaş ne diyim ki. bildiğin enayi gibi hissediyorum kendimi.

  10. Organizasyon Opeth ve Katatonia ‘nın yan çizişinden sonra bu şirkete bu hareketi yapmak zorundaydı bence ama erken bilet alanlar için kötü bir durum oldu.. Hani kim ne dese haklı , garip bir durum oldu.. Ama şöyle birşey var ki Scar Symmetry dolaşıyor isimler arasında bakalım kimler gelecek?

    Orhan

    @Berker İlhan, Her yerde unirockın bu ayıbını destekler şeyler yazıyorsun.

    “Siz öyle yaparsanız bizde Between The Buried and Me iptal ederiz”

    Bu ne demek ya senin etin ne suyun ne dünyanın en büyük ve en önemli metal gruplarını bünyesinde bulunduran bir ajansa kafa tutarak ne yapmaya çalışıyorsun.

    Aç bak ajansın sitesine ve o grupları türkiyede bidaha göremeyeceğinide hayal et Berker Ilhan

    Berker İlhan

    @Orhan, Kombine biletleri iade etmemesi ortada bir sorun bende farkındayım ama daha iyisi olana kadar bu adamlar Türkiye’deki en iyi organizasyonları yaptılar. Daha iyisi olursa onuda desteklerim. Kombineleri iptal edilmeyecek insanlar haklılar ama Unirock’ta organizasyon olarak tepkisini koymak zorundaydı ve koyduda.

    Burak Canik

    @Berker İlhan, çoğu konuda berker ilhan’a katılıyorum, adamlar bir kaç yıldır mükemmel olmasa da ülkemiz için gayet iyi sayılabilecek festivallere imza attılar, mesela benim en çok görmek istediğim grubu görmeme vesile oldular (nevermore). ama tabiki son hamleleri sıçışkomudur evet sıçışkodur. opeth katatonia çıktı diye btbam’ çıkarmak (ki en çok görmek istediğim 2. gruptu ana bacı sövmüyo değilim şu an) hıyarlığın daniskosudur. hele bilet iadesi yapmamak … yorum yok. şu andan itibaren bi gojira gelmedikçe itibarlarını toparlamaları zor.

  11. Oblgoth says:

    Açıklamayı okurken beceriksiz bir siyasinin içinde bulunduğu boktan çıkmak amaçlı yaptığı bir açıklamayı okuyormuş gibi hisseden bir tek ben miyim ? Namus borcumuz falan dedi adam lan. Böyle saçma bir açıklama yok. Böyle boktan bir durum yok. BtBAM da gitti abi ya. İzlemek istediğim iki grup da gitti ve kombineleri geri almayacaklarını söylüyorlar. Yetti artık bu adamların beceriksizliği. Çıktığı gün sahne önünden biletini aldığım Dark Tranquillity 09 konserini konserden bir akşam önce telefonuma mesaj atarak iptal ettiğini haber veren, geçen sene bedava bilet dağıtan ve bu sene sı.ıp sıvayan şirket bu Unirock benim için. Maalesef Nevermore, Entombed, Cannibal Corpse getiren Unirock değil. Yatacak yerleri yok.

  12. ben says:

    BTBAM iptali ve kombine biletlerin iptal edilememesi kötü olmuş ama en azından düzgün bir şekilde kendilerini ifade etmeye çalışmışlar.Ben sağlam gruplar açıklayacaklarına inanıyorum.Şimdiye kadar birçok grup getirdi buraya bu adamlar.Hemen hasikome diyip tepelemek bence yanlış.

    Orhan

    @ben, getirdiler de ne oldu.Eyvallah iyi işlerdi ama her hatalarında “eee biz bak hangi grupları getirdik izlettik” klişesinin arkasına sığınmayıda bıraksınlar.Sizlerde bunu öne sürmeyi bırakın

    Her sene bir önceki yaptıkları işin üstüne koymaları gerekirken , her sene daha çok batırıyolar işi

    ben

    @Orhan, Güzel ülkemizde bu tarz alternatif işlerde çok fazla isim yok.Evet daha oturaklı organizasyonlar beklenirdi ancak elimizdeki bu.Daha önceki konserlerde epik anlar yaşadım , azdım , coştum.Tüm bunları es geçip geberin lan diyemem.Belki düşüncem yanlış ama bana göre bu adamlar biraz hoşgörüyü hakediyorlar.Ayrıca daha bu sene Bulgaristan’da Sonisphere komple iptal oldu hatırlatmak isterim.

  13. comfortinBRUTALiTY says:

    gene iddialı söylemler var ortada ama güvenilirliği tartışılır. bi de namus borcu falan denmiş miting mi veriyo açıklama mı yapıyo belli değil

  14. Ugur says:

    Adamlar gayet güzel özet geçmiş.Hala neye kızıldığını anlamadım ben.Daha Unirock ilk açıklandığında siz değil miydiniz “Opeth’le Katatonia’yı 50. kez mi izlicez”, “opeth var çoluk çocuk dolar oraya” diye bas bas bağıran? Bırakın bu işleri.

    caksu

    @Ugur, Ben 3 grup için kombine aldım. Üçü de iptal oldu. Biri adamların ergen öfkesi yüzünden. Paramı da vermiyolar geri. Buna kızdım ben. Herkes de buna kızıyo galiba. Azcıkın empati..

    Ugur

    @caksu, Para bilet iadesi vs. konularında haklısınızdır ona birşey diyemem bak.Esneklik bekleyen orginazyon aynı esnekliği kendi müşterisi/kitlesine de gösterebilmeli pek tabi.

    youngling

    @caksu, aynı şekilde ben de mağdurum. opeth katatonia gitti dedim btbam var. moralim yüksekti. nalet olsun! alsınlar arkadaş ya yanıcak yoksa bilet orphaned land’i 2 metre uzaktan izledim arkadaş. yeni albüm falan çıkaydı gidilirdi de gene. çok saçma oldu ya böyle.

  15. Milky Flames says:

    @Ugur, katiliyorum. ama i$te millet zannediyor opeth veya katatonia isin parasal kismini dusunmuyor,sevdiklerinden geliyorlar. unirocka sirf destek olmak icin bilet alirim. durum gayet acik sacik ortada. karsi taraftanda bir aciklama yok. fanligin dozunu ayarlamak gerekiyor. grubun fani isen her yaptiklarini dogru zannetmemek lazim.

    pacerized

    @Milky Flames, grubun fanı olmakla falan ne alakası var tepkilerin. adam heralde cebinden ödeyip organizatörleri zengin edecek değil. zaten unirock açıklamasını kabul edilebilir kılan tek nokta menejerin hiç anlayış göstermemiş olması, bu da ne kadar doğru bilmek zor. kabul edilemeyecek olan şey ise grupları aylar öncesinden duyurup bilet sattıktan sonra üçünün iptaline rağmen geri almayız tavrı. orada en alt sırada yazan grup bile çekilse bu imkanı tanımak zorundasın. bunu yapmıyorsan yine bedava bilet dağıtacapından yapmıyorsundur gibi bi şüphe oluşması normal.

    kadayıf

    @pacerized, eğer menajer sorun çıkarmış olmasaydı bu açıklamayı çoktan okuyup cevabı verirdi zaten. Yani doğruluğunu kesine yakın olarak değerlendirebilirsin. Kombineleri iptal etmemesinin nedeni de bence günlük bilet alanların sayısının tahminen az olması ve bunların iadesinin aşırı bir kayıp getirmeyeceğini düşünmeleridir. Bu 3 grubu da görmek için kombine alan kişi sayısını bir düşün iade etseler belkide durum iyice boka saracak. Burada kimseyi savunmuyorum ticari durumu göz önünde bulunduruyorum sadece

  16. _BlaCkeneD_ says:

    valla gençler artık organizasyonun beceriksizliği mi, yoksa grupların çirkefe yatması mı bilemem ama mağdur olan bi kesim varsa o da bu gruplar için önceden biletini almış dinleyicidir. ben şahsen rahatım bilet falan almamıştım iptal olunan grupları da pek fazla dinlemem etmem. ama kendimi onların yerine koyuyorum da mesela kreator önceden açıklanıp, biletimi de kreator için alıp, tüm planımı da ona göre yapıp bir aydan az bi süre kala böyle etten götten nedenler için iptal olursa ben o mekanı bombalarım. ciddi bombalarım. zaten bu aralar içimde müthiş bi patlatma yıkım isteği var. (joker terk)

    o değil de bu çekilme olayları tamamen unirock ın suçu mudur yoksa gruplardan ötürü müdür bilemem ama ne olursa olsun biletlerin geri iade olmaması çok ayıp bir şey gerçekten.

  17. beleş bilet dağıtırlarsa giderim. unirock’ı öpüyorum. geçen senede beleş biletle girmiştim. hayat ne güzel lan bana.

  18. blackroseimmortal says:

    1 diil 2 diil 3 grup hatta 4 grup çekildi, geçen sene de dt çekilmişti ve bu tamamen unirock’ın suçudur… btbam opeth ve katatonia için almıştım bileti şimdi 3′ü de yok, çopsitik süyisayd için mi 80 lira bayıldım ben!!! hiçbir grubun suçu yoktur… zaten senede 54303703 tane konser veriyolar biz onlaeın babalarının oğullarımıyız beleşe konser verecekler… unirock’a öpücükler…

    blackroseimmortal

    @blackroseimmortal, burda gaza gelip saçmalamışım da, bi şirket olayı varmış… unirock’a boşuna sövmüş de olabilirim, 3 5 grup getirsinler barışırız…

    Aykut Özen

    @blackroseimmortal, chopstick baya güzel bu arada.

  19. illuminati says:

    Açık konuşmak gerekirse BtBaM’a hiç üzülmedim. Koskoca Unirock sazan.avı çıktı ona üzüldüm, ben de kombine mağduruyum, evet ama gayet sakinim. Sağlam bir-iki grup açıklanırsa 80 lira kesinlikle değer bu festivale. Zaten çok büyük ihtimalle açıklanacak grup BtBam’dan daha çok sevdiğim bir grup olur.

    youngling

    @illuminati, yahu tamam sakinsin de ben biletler durocka düştü gittim aldım. güven tam açıklanan gruplar şahane koydum bileti death albümünün içine 9 eylülü bekliyorum çıkartacağım. tamam eyvallah şirket vs. ama neden sen de gidip btbamı unirock olarak iptal ettin? bir sürü insan kombine almış bekliyor. prestij de diyebilirsin ancak gelecek adamı düşünmeyip sidik yarıştırma gibi bir olaya girersen şahsen bir organizatör olarak gözümde düşersin. tamam destek de onlar da bize destek olsun parasını verip gittiğimiz konserde beklenilen grupları çıkarmaya gayret göstersin.

  20. murder says:

    chopstick suicide, asafated ve nitro için ordayızzz…

  21. hf says:

    ilk güne DECAPITATED eklenmiş.

  22. frat says:

    decapitated açıklandı umarım eskilerden giderler setlistte de çok güzel bi konser olur.

  23. Ertuna Yavuz says:

    decapitated!!!

    MUTLUYUM xD

  24. özgür says:

    Bu sitede küfürlü mesajlar yayınlanmaz.

  25. bloodshower says:

    ikinci bahar çok güzel başladı.

  26. Valla millet ne yorum yapak bu eklemeye merak ediyorum. Ayrıca DECAPITATED LAAAAAAAAAAAAN !!!!

  27. _BlaCkeneD_ says:

    decapitated ne lan bu mu daha büyük gruplar açıklıcaz dediğiniz. ben kreator, sodom, testament ayarında bi grup bekliyodum açıklanan gruba bak hele.

    Ahmet Saraçoğlu

    @_BlaCkeneD_, Decapitated baya önemli bi grup, grubu bilmiyo olabilirsin ama böyle tepki vermek de anlamsız. adamlar yapıyo işte bi şeyler.

    _BlaCkeneD_

    @Ahmet Saraçoğlu, yok abi bilmemekten değil de. yukarda dediğim ayarda gruplar bekliyodum ben açıkçası. bi de daha büyük gruplar getirecez diye bi açıklama gelince insan beklentisini yüksek tutuyo ister istemez. yoksa pek dinlemem ama taş gibi gruptur eminim death metalden kötü bi şey çıkmaz yani ona laf yok.

    summoning

    @_BlaCkeneD_, decapitated bence headliner bir grup. ötesi yok.

    frat

    @summoning, +1

    illuminati

    @summoning, çok abarttın.

    summoning

    @illuminati, headliner olması için illa fosil bi grup gerekmez.

    blackroseimmortal

    @summoning, btbam fosil mi :D

    illuminati

    @summoning, bence çok yeni gruplardan da headliner olabilir, yeterli canlı performans ve kaliteye sahiplerse. Mesela Protest the Hero olsa karşı çıkmam ama ne bileyim Decapitated’a hiç o gözle bakmadım, çok iyi olsalar da.

    heat

    @illuminati, bullet for my valentine, atreyu, escape the fate ve son dönemdeki çıkışıyla black veil brides. bunlardan birini veya birkaçını headliner olarak görmek isterdim

    organizasyon ekibi decapitated gibi kısıtlı kitleye hitap eden gruplardansa böyle büyük gruplara yönelmeli, hedefler büyük tutulmalı

    blackroseimmortal

    @heat, o saydıklarının hepsi yabancıların “fagcore, shitcore, gaycore, popcore” vesaire dediği gruplar… bence gelmemeliler, çünkü, ne biliyim geçen sene cannibal corpse bu sene bfmv, çok yumuşak kalıyor… çok büyük bir kitliye hitap ettikleri doğru ama justin bieber da çok büyük bir kitleye hitap ediyor, yani, sonisphere kitlenin büyüklüğüne göre festival ama unirock öyle diil gibi…

    ismail vilehand

    Decapitated osurtucak beyler rahat olun.

    ismail vilehand

    tabi geçen sene Cannibal Corpse’ta olduğu gibi katılım olmazsa osurtmayadabilirler.

  28. fossegrim says:

    oha decapitated.

  29. blackroseimmortal says:

    vuuuhuuuuuu çok iyi lan…

  30. Burak Canik says:

    decapitated sağlam oldu. ama bununla geçiştirebileceklerini sanmasınlar sakın ha.

  31. wikus van de merwe says:

    böyle orta/az derecede tanınan 3-4 sağlam grup daha gelirse baya iyi olur. misal watain’in o tarihlerde konseri yok, septic flesh’in de yok, cephalic carnage’ın da yok. onun dışında immortal da boş. aslında bu festival uğraşılırsa son anda kurtulabilir.

    tabi bu boşlukları grupların last.fm sayfalarından bakarak söylüyorum.

  32. mysho says:

    valla açık söylüyorum cephalic carnage,septic ve immortal gelirse üstüne birde meshuggah ya da gojira olursa kendilerini hemencicik affedebilirim.Yada hiçbiri olmasın dying fetus olsun o bile yeter.Ama sağlam giriş..

  33. heat says:

    oha, abi yapmayın septic flesh, immortal, dying fetus insan gece gece heyecanlanıyor la

    Avcı

    @heat, Şimdi Dying Fetus’un Myspace’ine baktım. Amerika turları bitince Ekim’e kadar konser vermiyorlar maalesef :’(

  34. caksu says:

    Evet ama yetmez. Açıkla daha açıklaa. Btbam ülen!

    bloodshower

    @caksu, btbam’in iptalinden haberin yok sanırım?

    caksu

    @bloodshower, Haha yok “Kaçan Btbam telafisi böyle kolay olmaz” demeye çalıştım. Açlıktan böyle çıktı.

  35. Kıvanç says:

    Hadi Unirock hadi adam gibi bir Thrash grubu nolur!

  36. bloodshower says:

    “Unirock Festival 2011 katılımcıları biletlerini sakladıkları takdirde önümüzdeki aylarda Unirock Productions tarafından düzenlenecek konserlerde benzersiz avantajlardan yararlanacaklar (bazı konserlere indirimli veya ücretsiz giriş, normal bilet fiyatına sahne önünden izleme imkanı, Meet&Greet öncelikleri vb). Detaylar konserler netleştikçe açıklanacaktır.”

  37. Dr AQA says:

    kreator gelse koşa koşa giderdim.

    Burak Canik

    @Dr AQA, +1 bi kaç yıl önce yaptığım hatayı telafi etmeye çalışırdım.

  38. cenkozmercan says:

    15 yıldır konsere gitmem sorun yaşamam.

  39. B U R Z U M says:

    enslaved + amon amarth + gorgoroth + kvelertak gelsin barışalım

    Avcı

    @B U R Z U M, Kvelertak’ın Avrupa turnesi Kasım’da başlıyor.Unirock için değil ama tek gelebilirler…

    blackroseimmortal

    @B U R Z U M, gorgoroth müslüman ülkeye getirilir mi naptın sen :D

    B U R Z U M

    @blackroseimmortal, :):):)

    Belus

    @B U R Z U M, enslaved ve gorgoroth çok da iyi olur..müslüman ülke demogojisine gerek yok;mayhem geliyor boru mu!

    B U R Z U M

    @Belus, haklısın dost…2008 de marduk izmire 2010 da enthroned eskişehire gelmişti…keşke gorgoroth ta gelse bi canlı canlı görsek…

    Güzide Arslaner

    @B U R Z U M, Bir de şöyle şeyler dönmüş ki akıllara zarar:

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=9+aral%C4%B1k+1990+mayhem+izmir+konseri

    mysh

    @Güzide Arslaner, cidden böyle bir şey var mı yoksa şehir efsanesi mi??

    blackroseimmortal

    @mysh, doğru bu olay…

    Belus

    @mysh, var evet!!yaşanmış bir gerçek…mayhemin mayhem olduğu bir zaman dilimiydi!düşün DEAD izmirdeydi!

    Berker İlhan

    @mysh, doğru çünkü giden bir tanıdığım var oradan biliyorum :)

    mysh

    @Berker İlhan, dediğiniz gibiyse vay anasını sayın seyirciler..

  40. önder says:

    @Milky Flames, Yapma baba, 2010 Royal Albert Hall efsane tek kelimeyle.

  41. chopstick suicide için ordayız ! yürü chopstick be ! falan diyenleri görüyorum ve onlara sesleniyorum :

    ulan adamlar aylardır rock’n rolla da oldschool’da 30-40 kişiye çalıyor niye gidip görmüyorsunuzda opeth-katatonia-btbam gidince kendinizi avutmak için onlara sarılıyorsunuz ?

    blackroseimmortal

    @saklanan saman, ciddi değiller hacı sen yanlış anlamışın…

    önder

    @blackroseimmortal, ah be abi nickini görünce içimi bir hüzün kapladı. Unirock sürpriz yapsa gece 12 de Mikael sahne ışıklarının altında görünse bize. 3 tane zil sesinin ardından, Black Rose Immortal başlasa. 20 dakika boyunca büyülensek, bize bu zevki yaşatmayan ne varsa beter olsun!

  42. özgür says:

    o değil de biletimi taaaa mart ayında aldığıma yanıyorum. ulan ya. saflık ben de mi yoksa şanssızlık mı karar veremiyorum hala organizasyon saolsun.

  43. Şaka maka 2,5 hafta kaldı neredeyse. hala grup açıklanmasını bekleyen ve biletini ona göre alacak bir sürü insan var, umarım kısa zamanda birden çok önemli grup açıklanır.

    ismail vilehand

    @Ahmet Saraçoğlu, bekleyenlerden biride benim mesela. eğer ctesi yada pazara sevdiğim bi grup eklenmezse kombine yerine cumaya tek günlük alıp sadece Decapitated’a gelicem. beklemedeyim hala.

  44. Mert Salkım says:

    animals as leaders olmayacak mıydı ya?

  45. summoning says:

    heralde başka grup yok. umarım göt olurum..

  46. 3-4 grup daha eklenebilir

  47. Avcı says:

    Hatebreed’in Avrupa turnesi 3 Eylül’de Avusturya’da son buluyor .Keşke gelselerde gidemediğim 2009 konserinin acısını çıkarsam.

    sksh

    @Avcı, çok pis hissediyorum kesin gelecekler

  48. 5 yerli grup daha eklendi.

    Belus

    @Ahmet Saraçoğlu, böyle saçmalık olmaz..tam fiyasko oldular.
    üstüne üstlük show tvlerde prim yapmış ,black metali ne idüğü belirsiz bir noktaya çeken grozalı bahadır da orda olucak!resmen acizlik üzerine kuruldu bu sene festival.

  49. hen says:

    gürz diye grup mu varmış lan

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.