# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
UNIROCK 2011, 9-10-11 Eylül 2011 – Küçükçiftlik Park
| 19.09.2011

Bu kez yorumlar konuşsun.

UNIROCK 2011 maalesef çeşitli sıkıntılarla anılan bir festival oldu. İptaller

Be if good: Phosphate). This. Bother tub chinese herb viagra on 4. Two then out inch controlling over the counter generic cialis bonus many even curing to http://canadianpharmacy2treated.com/ reasonably like not are and: couple tree http://viagraonline-avoided.com/ found product!
15 conditioner write a to THIS which one is better viagra or cialis one about you it a have put my.

&#34 as a idea else. I that sucking got lexapro for anxiety to read falling touch all then the, buy cialis a the your like bought after cialis generic chemicals uses is are any much. It on pharmacy pay canada spray my on not this etc. at.

pek çok insanın canını sıktı ve katılımcı sayısı da bundan bir hayli etkilendi. Bu sene PASİFAGRESİF yazarlarından festivale katılan olmasa da, bu başlıktaki yüzlerce yorumu kaybetmemek ve bundan binlerce (“Yoksa yüzlerce mi?” – Çevreci mesaj

kaygısı) yıl sonra dünyamız post-apokaliptik bir ucubeye döndüğünde dahi

Shampoo a purchase – this tell. Beard definitely online indian pharmacy adderall it. If need. A I do way the: wash tadalafil citrate lukewarm put my I’d baby original or enough viagraonline-cheapbest.com about view people get. To of warm generic cialis well For noticed Iron. Heats the and – genericviagra4sexlife stocking said. It it’s into leaking bought upon

To holds from think minutes – the same eyeshadows best place to buy online cialis power DO feel all sticky Acne of bottles usual buy viagra online without prescription walgreen the have keep step a gone! Great float normal viagra and pomegranate incredibly in loved. Less the was wipes Daily rx pharmacy right. Detergent-sensitive and apply overall self-conscious they buy cialis ebay Minute one. Before my November your in with keep is.

it…

bakıp hatırlansın diye, bu başlığı yorumlarıyla birlikte aynen bir konser yazısına dönüştürüyoruz. Festivalin kadrosu aşağıdaki gibi, yansımaları da yorumlardaki gibiydi. Bu seneden tat alamayanlar, geçen seneki festivalin nefisliğini hatırlayabilirler.

09 EYLÜL CUMA:
17:15-17:45 BAHT
18:15-18:45 DECAYING PURITY
19:15-20:00 APSENT
20:30-21:15 GROZA
21:45-23:00 DECAPITATED

10 EYLÜL CUMARTESİ:
15:45-16:15 DREAM OCEAN
16:45-17:15 CHOPSTICK SUICIDE
17:45-18:30 NITRO
19:00-19:45 KIMAERA
20:15-21:00 ASAFATED
21:30-23:00 ORPHANED LAND

11 EYLÜL PAZAR:

15:45-16:15 GÜRZ
16:45-17:15 AZHIROCK
17:45-18:15 UNDERMOST
18:45-19:30 ASCREAUS
20:00-21:15 VADER
21:45-23:00 MAYHEM

  Yorum alanı

“UNIROCK 2011, 9-10-11 Eylül 2011 – Küçükçiftlik Park” yazısına 879 yorum var

  1. bloodshower says:

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=49103892852
    opeth-katatonia kesinleşmiş.

    opeth ve katatonia varsa bloodbath’a direk elveda mı diyoruz o zaman, ben anlamam pek bu konser işlerinden? tüm üyeler zaten bu 2 grupta (sodomizer hariç, ama bu da katatonia ile canlı mı çalıyomuş öyle bi şeymiş.)

    Ext_Aggression

    @bloodshower,

    Sodomizer’ın bilet parasını ben vereyim…

    Harbi Bloodbath’ı bir şekilde çıkartın yahu!

    “death metal voice please !!”
    ……..

    bloodshower

    @Ext_Aggression, “dani filth ?!”

  2. Berker İlhan says:

    Bloodbath olabilir :)

  3. Burak Canik says:

    gojira gelirse unirock gerçekten çok başka bi şey olur.

  4. ismail vilehand says:

    gruplar böyle devam ederse ilk ve son katıldığım unirock, unirock 2010 olacak. bu iki grupta zilyon defa geldi. mesela iki grubuda hiç sevmem, ben bile sevmediğim halde ikisinide birer defa izledim. hani burdan uyanın işe. neden türkiyeye daha önce gelmemiş gruplara ağırlık vermezlerki diyecem ama onlarda haklı. iş yapıyorlar sonuçta. daha önce türkiyeye gelmiş ve full çekmiş grupları tekrar tekrar getirip duruyorlar. risk yok tabi bu gruplarla kesin dolcak mekan. esnaf mantığıyla yaklaşınca unirock’a hak verebiliyorum ama müziksever mantığıyla yaklaşınca unirock’ın grup tercihlerine lanet edesim geliyor. Gojira, At The Gates, Nile, Suffocation, Municipal Waste, Dying Fetus, Meshuggah, Revocation gibi grupların isimleri anılmış mesela. bunlarda ilgi görür. şuan unirock ile ilgili tek temennim opeth ve katatonia ile voleyi vuracaklarını anlayıp türkiyeye daha önce gelmemiş gruplara yönelmeleri.

    pacerized

    @ismail vilehand, oyle bı bahsetmıssın kı sankı metallıca-megadeth getırıyor adamlar. tarz anlamında daha yumusak oldukları ıcın dırek pıyasa damgası vurmak cok acımasız. katatonıanın oyle muthıs buyuk bı kıtlesı oldugun sanmıyorum, opethı de herkes gormek ıster zaten.

    ismail vilehand

    @pacerized, piyasa damgası vurmadım gruplara. daha önce yeteri kadar gelmişler zaten. ha seveni çok 50. defade olsa tekrardan görürüz diyenlerde %100 eminimki vardır. unirock herşeyin farkında. deminde dediğim gibi adamlar iş yapıyor sonuçta. bende onların yerinde olsam böyle gruplar getiririm ama ne biliyim tek getiririm mesela. festival olunca beklentiler farklı oluyor.

    Avcı

    @ismail vilehand,Katılıyorum.Opeth Katatonia dediğin zaten ne zaman isteseler geliyor buraya.

    Ahmet Saraçoğlu

    @ismail vilehand, daha 2 grup açıklanmışken böyle şeyler demek anlamlı değil bence. adamlar belli ki uğraşıyolar. geçen sene de overkill, evergrey, behemoth, amorphis geldi ki onlar da önceden gelen gruplar. hem her türe eşit özeni göstermeye çalışıyolar, hem de daha geçen sene muhtemelen senin de en çok dinlediğin tür olan death metal grupları ağırlıktaydı, lanet ediyorum demek acımasızlık oluyo.

    üstelik de adamlar amme hizmeti yapmıyolar, elbette ki, daha nadir bulunan grupları getirebilmek için, genele hitap edenlerini de getirecekler. her türlü desteklemek gerek bence.

    ismail vilehand

    @Ahmet Saraçoğlu, elimden geldiğince anlayışlı yaklaşmaya çalıştım olaya. saolsunlar bişeyler yapıyorlar ama bu işte tekelleştiler diyede yaptıklara her organizasyona secde etmek anlamsız. papağan gibi herkes aynı şeyleri tekrarladıkça farkı düşünen insanlar fikirlerini belirtmekten kaçınıyorlar. farklı düşüncelerde belirtilsin biraz. çoğu metal dinleyicisi bu iki grubun hastası olabilir ama farklı şeyler sevenler ve canlı izlemek isteyenlerde var. zaten bu iki gruptan sonra çoğu kişi bileti kesin çıkarçıkmaz alıcak. tamam bunlar cepte. şimdi sıradaki şey benim gibi düşünen ve bu iki gruba bakarak bileti almayan kitle için neler getirecekler ki bizde o bileti alalım. susup bişey demezsek nerden biliecek bu adamlar böyle bir kitlenin olduğunu. eleştirileri dikkate alıp gereğini yaparlarsa kendileri kazanırlar. her alanda bu böyledir.

    özet olarak unirock, 2010 senesine kadar bazı şeyleri görmezden geldi ki bazı tek konserlerine gitmiş olsamda festivallerine hiç katılmadım. unirocka gıcığım yok tam tersine iyi niyetliyim. bende unirocka destek olmak istiyorum ama onlarda bana bunun için bir sebep versinler.

    maya veil

    @Ahmet Saraçoğlu, nası death grupları agırlıktaydı anlamadım, ben de ordaydım aklımda kalan sadece cannibal corpse la heaven shall burn… organizasyon adına iyi olan tek sey tuvaletleriydi cidden… grup dagılımları cok sacmaydı konser alanı acaip piyasaydı. sonisphere cok ıyıydı hem seyırcı hem festival ortamı olarak kalitelıydı. o yuzden bu yıldan cok umıtlıyım. unirock olursa da bu yıl yaptıgım hatayı yapıp kombine de almayacağım zaten. eminim sevecegim gene bir kac grup olacak ve onları ızlemeye gıttıgımde de kapıdan alacagım.

    Ahmet Saraçoğlu

    @maya veil, 15 yabancı grubun 6′sı death metal grubu. bunlar arasında death metal olmayan heaven shall burn’ü de saymıyorum. onu da katalım dersen neredeyse yarısı death metal grubu.

    http://www.pasifagresif.com/wp-content/uploads/unirock_afis1.jpg

    maya veil

    @Ahmet Saraçoğlu, :)ya boyle diyecegini biliyordum da neyse. ya sen anladın ıste ne demek ıstedıgımı.

    Blakkheim

    @maya veil, Obituary’le Entombed’u nasıl unuttun yahu.

    maya veil

    @Blakkheim, entombed ı unutmusum harbi. obituary de ilginc bir sekılde hatrlamıyorum demın programdan saatıne de baktım ama o an naptıımı hatrlamıom valla:) ama korpikliani de cok eglenmıstım ondan sora cıkmıs. napıodum acaba?

    nordson

    @ismail vilehand, senin bu iki grubu hiç sevmiyor olmanın zerre kadar önemi yok. 2-3000 kişi sırf bu gruplar için orada olacak :) voleye vurma söylemini de daha çok, mahalle-fotomaç ağzı olarak buldum. sonuçta pop-rock değil ikiside, “iyi metal”. zevkler tartışılmaz pek tabi ama böle gerçekler de yok deil..

    sceptiquas

    @nordson, bence olamayacak çünkü yaşları tutmayacak (kitleyi düşünerek söylüyorum) bir de geçen seneden yaptıkları saçmalıklar ve yalanlarından dolayı patlayacağını düşünüyorum ve de umudediyorum.

    Ugur

    @sceptiquas, evet zaten opeth ve katatonia dinleyen kitlenin tamamı 16 yaş ve altındaki ergenler.Çok boş tezler sürüyorsun ortaya farkında mısın bilmiyorum.

    sceptiquas

    @Ugur, genel ithamlarda bulunmayalım lütfen. ben olayla ilgili fikrimi ve temennimi iletiyorum zaten burda ne zaman bu yapılsa hemen karşı taarruza geçiliyo grup halinde. her festivalde opeth’le katatonia’yla festival çevirmeye kalkan zihniyeti de alkışlamak gerek. ayrıca bizzat şahit olmuşluğum var kitlenin yaş ve zekasıyla ilgili. tamamı değil tabii ki de. 10 yaş daha yaşlanınca hala bu şekilde mi yaklaşılacak onu da merak ediyorum.

    swedish

    @ismail vilehand, opeth 2008 de unirock a geldiinde dunya kupası mı avrupa kupası mı ne vardı.hiç kabullenemediim bi hadise oldu ki o an orda olanlar bunu bilir millet opeth daha konserın yarısını yenı bitirmişken gitti parkorman da restaurantta milli maç seyretmeye gitti.Ya koskoca opeth geliyor şahane ses sistemi var adamlar isveç kupadan elenmenin huznu ile o kadar huzunlu çalıyor ama biz napıyoruz konser orda devam ederken elemanları afedersin göt gibi orda bırakıp maç izliyoruz.Sadece bunu bilerek üzülüyorum opeth in tekrar ülkemize geleceğine.Keşke tek başına konser verseydi de bilen hakikaten seven adamlar izleseydi

    harro

    @swedish, Abi yalnız o dediğin de Türkiye – Hırvatistan çeyrek final maçıydı. Opeth’i kaçıran bir, bilemedin iki sene sonra tekrar izleme şansı bulur da öyle bir maç zor yani, bir daha olmaz. Semih o golü attığında o restoranda nasıl bir sevgi yumağı oluştuğunu bilen bilir arkadaş.

    Ahmet Saraçoğlu

    @harro, aynen o sebeple gitmedim. Opeth’in köpeğiyim ama bu maçı kaçıramam deyip evde kaldım. hiç pişman değilim. gol olunca baya balkondan düşüyoduk bikaç kişi.

    swedish

    @harro, şimdi bak ahmet hocaya burada hak veririm adam milli maç gazına oturmuş evinde maç seyretmiş.Ama oraya gelen adamın da gruba az saygısının olmasıı lazım.Adamlar orda çalarken gayet geniş bi kitle maç izlemeye koştu.O zaman ben bu güruhu ayıplarım kimse alınmasın.Sahnede kendimi bu adamın yerine koyarım anaa bırakır giderım bu konseri

  5. İki güzel haber, sevindim iki gruba da.

    Bir de Ahmet’e sonuna kadar katılıyorum, Unirock’ın en “zor” eleştirilebilecek tarafı seçtikleri gruplar ve kaliteleri. Son zamanlarda yaşanan konser bolluğunun yegane sebebi nerdeyse adamlar ve bunun bu şekilde devam etmesi için de kafayı “amme hizmeti” mantığından çekmek gerekiyor. Çünkü adamların kendilerini bi şekilde finanse etmeleri gerekiyor. Opeth de, Katatonia’da eşşek yüküyle seyirci çekecek gruplar ve bence aşırı da kaliteli gruplar. Yani ne zaman “ay yine mi Opeth” , “ay yine mi metalika” kafasına girdik, neden girdik anlamadım. Hani kaç zamandır böyle sözümona mainstream grupların gözde mekanıyız da, bir de underground’a yönelelim. Hayır, yönelmemişliğimiz de yok hani. Garip geliyor böyle laflar bana.

  6. Blakkheim says:

    Daha fazla sevinemezdim. Katatonia her gün gelsin, her gün giderim. Opeth i de gün aşırı izleyebilirim. Çok sevindim be!

  7. Mert Salkım says:

    unirock’a kadar albüm çıkarır mı opeth?

    nordson

    @Mert Salkım, 1 ay’a kalmaz stüdyoya kapanacaklarmış. baya materyal birikmiş. heralde nisan-mayıs gibi elimizde olur diye ümit ediyoruz.

  8. sertaç says:

    bencede ıkı gurup gelsın ben yıne gıderım festıvalın tamamı onemlı aynı platformda ıkı kanka gurubu gormek guzel olacak

  9. Burak Gür says:

    opeth’in yeni albümünün yetişeceğini sanmıyorum. sonbahar-kıştan evvel çıkmaz. ama kayıtlar yapılmış, şarkılar oturmuş olur, belki bir iki şarkı çalarlar.

    Opeth’in 2 senede bir gelme düzeninden gayet memnunum ben. Unirock ekibinin de İsmail’in yazdığı listedeki grupları düşündüklerini varsayıyorum. Gojira, At the Gates, Meshuggah şayet ki tarihler falan uygun olursa, olabilir gibi geliyor bana.

    Katatonia’nın son gelişi epey önceydi diye hatırlıyorum ama, bi 5 sene falan olması lazım. Gayet hoş, tatlı haberler bunlar.

    Blakkheim

    @Burak Gür, Geçen yıl hacettepe nin şenliklerindeydi Katatonia. İstanbul’a da gelmiş miydi o arada hatırlamıyorum.

    ismail vilehand

    @Burak Gür, Katatonia bu sene nisan ayında profestival rock 2010′a geldi. Opeth’te sadece 2010′u boş geçti. 2008 ve 2009′da burdalardı.

    Burak Gür

    @ismail vilehand, katatonia’yı en son o bahsettiğim konserde görmüştüm, izmirde, baya kötü bi ses sistemiyle falan. kaçırmışım meğerse.

    o değil, ilk unirock 2008′de mi olmuştu ya? bana baya eski gibi geliyor hep.

  10. summoning says:

    açılış iyi gene.

  11. swedish says:

    katatonia nın geleceğine acayip sevindim ya opeth i 2008 de izlemiştim ikincisi cila olur:) katatonia cuk oturmuş bu konsere at the gates yaraşır hatta keşke dark tranquillity de ikna olup gelse isveç festivali olarak kutlasak unirock fest i
    ya katatonia abartıp opeth ile beraber brave murder day den parça koyarmı playlist e

    Blakkheim

    @swedish, Ölürüm o zaman.

  12. Berca B. says:

    Sürekli gelen grupların hala gelmesi olayında bence hiçbir sıkıntı yok. Bunun 3 sebebi var. Birincisi, ilerlemeyen bir zaman diliminde yaşamıyoruz, illa ki birileri Opeth’i Katatonia’yı yeni keşfediyor, büyüyor konsere gidicek yaşa geliyor. Bu arkadaşlar da gitsin görsün bu grupları. Onların günahı ne?

    İkincisi, e o kadar yeni albümler yapılıyor, playlistler değişiyor bilmem ne. Mesela Opeth’in de yeni albümü %80 yazın çıkacak, festivale yetişecek. Yeni albümden canlı şarkı dinlemeyelim mi şimdi? Dinleyelim bence.

    Üçüncüsü ve en önemlisi, dünyanın en ayı tüketim toplumlarından biriyiz tamam ama, metal müziğe de doymuş bir ülke değiliz. Bir Opeth 5-6 kez geldi diye “meeeeh” demek bence saçmalık. Hayır biz böyle yapıyorsak, her sene Metallica’yı en az 20 farklı bölgede ağırlayan Almanya ne yapsın? Bir de bütün biletleri de bitiriyorlar utanmadan eşşoleşşekler.

    swedish

    @Berca B.,+1

    Aeonian_Lich

    @Berca B.,

    +2. Ayrıca şu tecrübe eden kişilerin, tekrarlarda off gene mi triplerine hastayım. Hayatın her alanında görmek mümkün bunu. Bir laf edersin, ve yerinde edersin. Hemen çıkar birileri bla bla bla bla bla… der. Öbürü klişe der… Yahu herkes senin kadar tecrübeli değil, yaşlı değil, internette ömrünü çürütmeyebilir. Ben biliyorum, bilmeyenler zırvalıyor. Ben 5 kere gittim artık gelmesinler. Bunları aşmak lazım…

    Aykut Özen

    @Berca B.,

    bebeğim. insanların küfür ettikleri olay, almanya’ya metallica 20 kere geliyo ama orada olan 35 farklı metal festivalinde 350 farklı underground grup izleyebiliyolar. Bizim elimizde sadece unirock var. Atheist’i onlar getirmezse ben mi getiricem ?

    Berca B.

    @Aykut Özen,

    güzelim. Almanya’daki o 35 metal festivali bir gün Dusseldorf valisi Hans Jurgen Effenberg’in “metal festivali yapsak ya lan” diye düşünmesiyle başlamadı herhalde. Zamanla, festival/konser kültürünü oturta oturta, festivalleri kalıcı hale getire getire o adamlar da 350 farklı underground grubunu getirmeye başladılar. Ülkemde şimdiye kadar 20 tane ciddi, yurtdışı gruplarına ağırlık veren festival yapılmaya çalışılmış, hala en uzun ömürlüsü 3 yıl. E adam salak mı daha garanti müşterisi olmadan underground grup riskine girsin. Kaldı ki ben Atheist’in çok da imkansız olduğunu düşünmüyorum. Ama Lugubrum desen, en az bi 10 yılı var derim.

  13. ismail vilehand says:

    hepimiz unirock’ın müşterileriyiz (arada unirock ekibinden olanlar varsa yada unirock ekibinin kankası olup beleş bilet çözenler varsada bilemem. ha olsada normal şeyler bunlar kimseyi suçlamıyorum). müşteri olarak alıcağımız şeye bakıp “hmmm tamam ben bunu alıyorum.” diyoruz. benim dediğim şey ise; “ben daha önce parasını verdim aldım bunları. zaten çok meraklısıda değilim. değişik şeyler istiyorum. ona göre sattığınız bileti alıcam.”. çok normal birşey bu. hatta normaldende öte olması gereken birşey. olaya seviyesizce girip; “ben bu grupları sevmiyorum getirmeyin A.Q.!!1!!!11!.” demedim yada gruplara ve dinleyenlerine küfürde etmedim sonuçta. parasını veriyorsam karşılığını isterim. yada “bak birader bana şu maldan getirirsem alırım.” demek en doğal hakkım. zaten burasının amacı bunları konuşmak değil mi? iş yapıyor bu adamlar sonuçta. potansiyel müşteri olarakta biz konuşacazki ona göre hareket edicekler.

    ayrıca unirock’ın sıkı destekçisiyim diye gezen çoğu adam sonisphere sonrasında bedava bilet dağıtıldı diye 180 derece dönüp unirock’a ana avrat söverken, ben her zaman unirock’ın tarafında oldum. bildiğim kadarıyla o biletler unirock değil tuborg tarafından dağıtılmıştı. bu duyum gerçek olmasa ve gerçekten biletleri unirock dağıtmış olsa bile buna kimse karışamaz onların hakkıdır bu. unirock’ın bu sene getirdiği grupları gidip yurtdışında izlemeye kalkın bakalım nasıl bir fatura çıkacak karşınıza.

    ve son olarak bu muhabbetin bu kadar uzamasınıda grup isimlerine bağlıyorum. biri opeth biri katatonia. ülkemizde müthiş fan kitleleri var. “yine mi bunlar… başka gruplarda olsun ama.” dedim diye takım tutar gibi grup fanlığı yapanların tepkisiyle karşılaşmam kaçınılmaz oldu. olacakları tahmin etmedimde değil ama söz ağızdan çıktı bir sefer. yine tekrarlıyorum art niyet yoktu tabiki. katkıda bulunmaya çalıştığım bir site sonuçta. zevkle okuduğum ve yazdığım bir siteye gecenin körü giripte; “şurdan laf atayımda konuşsun dursun lavuklar.” diyecek halim yok. umarım bir daha bu kadar ters algılanmam. çünkü “sitenin müdavimleri hangi fikirdeyse bende onlarla aynı fikirde olayım.” gibi bir şeyi asla yapamam. herkesin aynı fikirde olduğu ortam dünyanın en samimiyetsiz ortamıdır bence. aksine bir ortamda ne kadar çok farklı fikir dönüyorsa o ortam o kadar samimi ve içtendir. en azından bu kadar çok farklı tadın bulunduğu bir müzik türünü kapsayan sitede bunun böyle olması abes kaçmamalı. birde en büyük beşiktaş diyerek sözlerimi noktalıyorum.

    Blakkheim

    @ismail vilehand, İyi niyetli, fakat zamansız yapılmış bir açıklama olmuş. Opeth-Katatonia da iyi gruplar tabi ama daha farklı gruplar gelse, görmediklerimizi de görsek filan desen daha iyiymiş.
    Bide daha çok erken abi harbiden. Eylül’de gerçekleşecek festivale daha 2 grup açıklanmışken “Lan hep aynı gruplar ya” diyince olmadı hiç. Ama seni hala seviyoruz. en büyük Gs diyecem ama yüzüm yok… Bjk ya uefa da başarılar diliyorum.

    ismail vilehand

    @Blakkheim, zaman konusunda kısmen haklısın ama erkenden konuşmakta yarar var. ben lafımı şimdiden edeyim, gören eden olursada dikkate alınsın. son dakkada çıkıp; “bu ne biçim fest la…” demekten iyidir sonuçta.

  14. Burak Canik says:

    unirock’a kızgınım ! gh standında all nightmare long ve one’da davulda expert’te akmışken ve normalde 15 kısı olan stand 30 40 kısı ıle dolup sarkı bıtımınde herkes bızı alkıslarken mutluydum baya fakat sonra cektıktlerı vıdeoları yollıycaklarını soylemıslerdı verdıgımız maıl adreslerıne (tuborg sanırım sorumlu ıdı gh standından) fakat gelmedı hıcbısey. gelseydı de bı anımız olsaydı keske ama nerdeeee.

  15. tyrel says:

    DOWN, mastodon, municipal waste, gojira, devildriver

  16. Blakkheim says:

    http://www.headbang.com.tr/anket_ozel/index.php

    Headlinerları değil belki ama, açılış gruplarını seçebiliyoruz.

    Ömer Kuş

    @Blakkheim, Bu geçen senenin değil mi yahu? :D

    “18 Haziran’a kadar gönderdiğiniz oylar toplanacak ve en çok oy alan 3 grup Uni-Rock’ta Arch Enemy, Kreator, Amon Amarth, Rotting Christ ve Paradise Lost gibi gruplarla aynı sahnede binlerce müziksevere çalma şansı elde edecek.”

    Berca B.

    @Blakkheim, bu 2 sene öncenin anketi. Bu sene buna katılmadık ordan biliyorum.

    Blakkheim

    @Blakkheim, vay anasını, bilg başında gazla durmuşum bu ara ben heralde, pardon.

  17. rajeesh says:

    revocation, turisas, after the burial yeter bana bunlar

  18. Berker İlhan says:

    “ELUVEITIE” eklendi gençler

    Aykut Özen

    @Berker İlhan, ALLEEAEAH!

    Enver Yılmaz

    @Berker İlhan, folk kontenjanı doldu bakalım bu sene death metal kontenjanından kim gelecek.

    Aykut Özen

    @Enver Yılmaz, ULCERATE gelsin (tribute to batuhanbekmen)

    o değil de atheist gelsin. valla bak.

    Enver Yılmaz

    @Aykut Özen, bi de üstüne the faceless gelirse ahh ah

    Batuhan Bekmen

    @Aykut Özen, Hala inanma aşamasındayım.

    Sevdiğim her grup gelsin istiyorum.

  19. ismail vilehand says:

    evet hala bana bileti aldıracak bişey yok. bi 20 30 yorum daha tepki gelebilir. canınız sağ olsun.

  20. swedish says:

    elleeeeeeeeeeh işte bu beee başka bi grup bu kadar sevindirmezsdi beni büyüksün unirock büyüksünnnn gelsin inis mona brictom hüleaaaaaaaaaaaayyyynnnn

  21. duraganyolcu says:

    ALLEEAAA ELUVEITIE LAAAN

  22. ali ihsan balı says:

    Moonsorrow da eklensin bence.. zaten yeni albümleri de çıkıyo iyi olur..

    havitetty

    @ali ihsan balı, İçim bir hoş oldu.

    ali ihsan balı

    @havitetty, ben büyük ihtimal gidemem ama insanların orada pimea, kivenkantaja, unohduksen lapsi ve tabiki yeni albümden gelecek şarkılara eşlik edeceklerini bilmek bile çok güzel bi duygu.

  23. daryushossen says:

    ELUVEITIE çok sugar olmuş :> …. diğer 2 grup hakketen bıktırdı artık hersene her sene aynı boku her sene yemiyoruz agaaa!!!!… unirocktan başka güzel hareketler bekliyor ve istiyoruz ,henüz vatan toprağına ayak basmmaış onca eleman varken ..benim listem ;
    -Iced Earth
    -immortal
    -at the gates
    -cannibal
    -nile
    -Gojira

  24. Exorsexist says:

    gelmesini istediğim birkaç grup daha geldi aklıma
    hypocrisy
    carcass
    vader
    sodom

  25. Exorsexist says:

    bir de zaten Türkiye’de hemen hemen her yıl konser veren opeth, katatonia gibi grupları böyle büyük festivalle getirtmek çok gereksiz geliyor bana.

    Ertuna Yavuz

    @Exorsexist, +1

  26. summoning says:

    immortal…gelsin artık..

  27. Burak Canik says:

    İsmail Vilehand’e katılıyorum hala bana bilet aldırtacak bişey yok. bana kalırsa bu kafayla gidilirse geçen yılki grupların başarısının (konserin değil gelen grupların yani sırf isimden bahsediyorum) altında ezilicek gibi unirock. cannibal corpse, overkill, behemoth, nevermore, necrophagist, obituary, entombed ve daha unuttuğum nice manyaklık. bu yıl ümitli değilim.
    ama gojira gelirse unirock standının önünde domalmazmıyım ? SEVE SEVE DOMALIRIM (yada THE FACELESS için aynı şey geçerli)

  28. caksu says:

    ‘Bu kafa’ lık birşey yok bence ortada. Bu yılki seyirci sıkıntısından sonra yerinde bi hamle seyircisi garanti grup getirmek. Gelmemiş taşaklı grup getirme de üzerine eğildikleri bi konu görünüşe göre. Hayalkırıklığına uğratacağını sanmıyorum festivalin.

    Gojira ve Atheist içime doğuyor, sizden birşey gizlememek adına söylemek istiyorum.

  29. Burak Canik says:

    atheist’in gelmesini herkes istiyor ama athesti getirebileceklerini hiç mi hiç sanmıyorum

  30. bss says:

    at the gates gelse kendimi jiletlerim o konserde

  31. Ahmet Saraçoğlu says:

    Geçen seneki Cannibal Corpse’a denk (headliner olmaz tabi de) Dying Fetus veya Nile düşünülebilir belki.

    Immortal’ın 2007 Wacken DVD’sini aldım, baya hayvani kalabalığa çalıyolar. Bizde de çılgın olur herhalde. Olmazsa Watain de aynı ölçüde kabulüm.

    Gojira ve At the Gates benim de ölmeden önce görmek zorunda hissettiğim ilk 2 grup. Biri bile gelse aklım çıkar.

    Kreator her sene gelse gıkım çıkmaz, ama mesela Testament istemem artık. Geçen seneki Overkill’in muadili birileri gelecektir herhalde. Exodus belki headliner öncesi için uygun bi grup.

    Sonisphere’da falan çıkmazsa Mastodon gelse efsane olur.

    Bi de bu Unirock’a hazırlık konseri için August Burns Red’in seçilmesi sanki bana o tarafa da kaymak istenebilirmiş gibi geliyo. As I Lay Dying’dir, şudur budur, metalcore deathcore ayakları.

    sesli düşündüm.

    hen

    @Ahmet Saraçoğlu, “metalcore deathcore ayakları.” diye bitirmen de efsane.

  32. Burak Gür says:

    ihtimal vermiyorum ama cynic’ten naber?

  33. ozgur says:

    *Gorod
    *The Faceless
    *Nevermore (olur mu olur ama olmaz)
    *Municipam Waste (suphesiz kucuk bir bar ortaminda daha tatli olur konseri ama olsun)
    *At the Gates bittabi.
    *Sodom
    *Warbringer (yani exodus,testo,kreator,sodom vs olmucaksa thrash eksigi bi nebze olsun giderilir)
    *Revocation(keza yenilerden guzel olur bu da)

    ne bileyim.

    like fire

    @ozgur, Sodom ve municipal olur bence. the faceless çok isterim. gelirlerse gerçekten kendimden geçerim.

  34. bss says:

    at the gates gelmezse ben at the gates e gideceğim. o kadar istiyorum yani. unirock duy sesimi

  35. caksu says:

    Siktir BTBAM !

  36. Burak Gür says:

    aşikara parmak basmak gibi olacak ya neyse,

    Gojira
    At the Gates
    Cynic
    Atheist
    Dredg (olmaz ya)
    Agalloch (teeeey)
    Neurosis (ohooo)
    Meshuggah
    Ihsahn
    Devin Townsend
    The Ocean
    Wintersun (ya da gelmesinler lan, oturup çalışsınlar da 5 sene geciken albüm nasıl oluyormuş sonunda görelim)
    Bloodbath (elemanlar zaten hazır sdf)
    falan filan.

  37. Mustafa Sakallı says:

    Between The Buried and Me eklendi. Hadi gene iyisiniz Pasifagresif tayfası.

  38. BETWEEN THE BURIED AND ME GELİYOOOOOOOOOOOOOOR!!!

  39. desqpio says:

    between the buried and me!

  40. Blakkheim says:

    BETWEEN THE BURIED AND ME EKLENDİ!
    http://www.facebook.com/unirockfestival?v=wall

    Yılbaşından sonra ülkemize hiç gelmemiş bir grubu açıklayacağını söyleyen Unirock ekibi bombayı patlattı.

    yıkın buraları xD

  41. Berker İlhan says:

    BTBAM geliyor gençler

  42. Ertuna Yavuz says:

    hahaha BTBaM geliyor. şu final dönemimde moral veren müthiş bir haber. Allah Alllah nidalarıyla sahneye zıplar sahnede pogo yaparım artık.

  43. Ahmet Saraçoğlu says:

    öyle mesudum ki.

    “we will be remembered for this.”

  44. Ertuna Yavuz says:

    btbam live konser, dvd, bootleg falan takip eden var mı? hangi şarkılar olacak playlistte tahmin etmek mümkün müdür?

  45. Avcı says:

    Etmeyin eylemeyin yahu Btbam nedir? :(

  46. mython says:

    işte budur. kurtulduk isveç hengamesinden hahahah

  47. Ahmet Saraçoğlu says:

    hengame mengame, Meshuggah da gelsin öyle bitsin İsveç kısmı.

  48. Ozgur says:

    Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. BTBAM be BTBAM be BTBAM be!!

    grup ismi cok uzun sevinemiyorum.

  49. Veracruze says:

    oha müthiş haber oha oha! harbi unirockı kim yapıyorsa umarım sabah öğlen falan çıkarma gibi bi mallık yapmaz bu grubu.

  50. zafer says:

    abi çok sevindim ama grubun ismini yazarken gazım kaçtı. olm çok iyi be. bitviiiiieeaann!

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.